رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

معرفی سایت سازمان سنجش-زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش-مشاوره کنکور صدای سنجش

 

متقاضیان عزیز، در این بخش به معرفی سایت سازمان سنجش می پردازیم تا علاقمندان به تحصیل با مطالعه این مقاله و معرفی سایت سازمان سنجش بیشتر آشنا گردند.داوطلبین علاقمند به تحصیل ، توجه بفرمایند که اطلاعات جامع و دقیق مربوط به امور تحصیلی و همچنین زمان برگزاری آزمون های مختلف و منابع و مدارک لازم ، به طور مفصل در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org  آمده است.با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی با تجربه ،مشاورانی که برای این امر انتخاب می گردند،می بایست دارای تخصص کافی در زمینه امور تحصیلی باشند .

معرفی سایت سازمان سنجش

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، دیگر دسترسی به مشاوران متخصص ، کار دشواری نیست .این امر مهم از طریق تماس تلفنی با مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش برای شما میسرمی گردد. با کارشناسان مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش ، تماس تلفنی برقرار نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.مشاوره امورتحصیلی ، تخصص کارشناسان مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش می باشد . ولیکن برای کسب اطلاعات دقیق تر پیشنهاد می گردد مقاله معرفی سایت سازمان سنجش را مطالعه بفرمایید و استفاده نمایید.

جهت مشاوره تحصیلی و معرفی سایت سازمان سنجش و اطلاع از زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش ، با شماره تلفن مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش تماس حاصل نمایید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره 02166868571-02166837359

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

 معرفی سازمان سنجش آموزش کشور

سازمان سنجش آموزش کشور، یک سازمان دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد که در هر سال آزمون‌های مختلفی را در ایران برگزار می‌ نماید. ریاست این سازمان ، در حال حاضر برعهده ابراهیم خدایی می باشد.

سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۳۴۷ به عنوان مرکز آزمون‌شناسی ایران به منظور تعیین نحوه گزینش دانشجو برای ورود به دانشگاه‌ ، توسط وزارت علوم و آموزش عالی ایران تأسیس گردید . در سال ۱۳۵۴ با افزایش تعداد دانشجویان و تعدد دانشگاه‌های داخل ایران ، سازمان سنجش آموزش کشور به سه حوزه معاونت فنی و پژوهشی ، اجرایی و نظارت بر امور دانشگاه‌ها گسترش یافت و تا سال ۱۳۶۰ به همین شکل به کار خود ادامه داد. با توجه به طرح ادغام سازمان‌های وابسته به وزارتخانه ، در سال ۱۳۶۰ این سازمان منحل گردید  و وظایف آن به عهده اداره کل گزینش دانشجو در حوزه معاونت دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات منتقل گردید .

سایت سازمان سنجش آموزش کشور

با توجه به گسترش فعالیت‌های تحقیقاتی و اجرایی به ویژه در زمینه پذیرش و گزینش دانشجو، افزایش تعداد متقاضیان ورود به نظام آموزش عالی و حساسیت در امر گزینش دانشجو، در فروردین ماه سال ۱۳۶۸، سازمان سنجش آموزش کشور با سه معاونت اجرایی، فنی و پژوهشی و گزینش به تصویب سازمان امور اداری و استخدامی رسید و در مهرماه ۱۳۶۸ شرح وظایف به سازمان ابلاغ گردید.در بهمن ماه سال  ۱۳۷۸ سازمان سنجش آموزش کشور، تغییراتی را در تشکلات اداری سازمان ایجاد نمود.

 این سازمان همچنین با سه معاونت اجرایی، معاونت فنی و آماری و معاونت تحقیقات آزمون و ارزیابی آموزشی به تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور رسید. تشکیلات این سازمان در سال ۱۳۹۱ با توجه به تعدد آزمون‌ها و حجم فعالیتش در بخش‌ ارزشیابی آموزشی و برگزاری سایر آزمون‌های ملی، تغییرات چشمگیری نموده است.داوطلبین علاقمند به تحصیل ، توجه بفرمایند که اطلاعات جامع و دقیق مربوط به امور تحصیلی و همچنین زمان برگزاری آزمون های مختلف و منابع و مدارک لازم ، به طور مفصل در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آمده است.

 داوطلبین عزیز، سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور را حتما مطالعه بفرمایند.

زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون‌های متعددی را جهت تعیین سطح متقاضی و ورود به مراکز آموزش عالی دولتی برگزار می‌نماید .داوطلبین عزیز، از طریق تماس تلفنی با مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش ، از زمان برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش باخبر شوید.

اطلاع از زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش عبارتند از :

کنکور سراسری، آزمون سراسری دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد ، کاردانی فنی و حرفه‌ای ، کاردانی به کارشناسی ، جامع علمی کاربردی و پیام نور و همچنین انتخاب رشته کنکور سراسری و مشاوره ثبت نام و آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و …می باشد. قابل ذکر است که آزمون کارآموزی وکالت وآزمون‌های استخدامی متمرکز سفارشی دستگاه‌های اجرایی و همینطور تعیین سطح زبان از جمله آیلتس ، تافل، تولیمو و… و همچنین تأیید مدارک معادل کارشناسی نیز در این سازمان برگزار می‌ گردد.

مشاوران متخصص امورمربوط به مشاوره تحصیلی ، از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی آماده اند تا در زمینه زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش اطلاعات لازم را در اختیار شما داوطلبان قرار دهند.داوطلبان توجه داشته باشید که برای مشاوره امورتحصیلی مربوط به سایت سازمان سنجش و معرفی سایت سازمان سنجش ، با شماره تلفن مرکز مشاوره کنکورصدای سنجش تماس حاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات مورد نیاز و همچنین آگاهی از زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش ، با شماره تلفن  مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش تماس تلفنی برقرار نمایید .مشاوران مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش ،  آماده پاسخگویی به سوالات تحصیلی و پاسخگویی به سوالات دانشگاهی و همچنین انتخاب رشته شما عزیزان می باشند .

اطلاع رسانی زمان برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش

برای مشاوره زمان برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش و معرفی سایت سازمان سنجش ، با شماره تلفن مرکز مشاوره کنکورصدای سنجش تماس حاصل نمایید.

 

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

 

تماس با شماره

02166868571-02166837359

   از سراسر کشور

 

پاسخگویی همه روزه از ساعت8 صبح الی 1 شب

 

کاربر گرامی ،  در صورت عدم برقراری ارتباط  به دلیل شلوغی خطوط  ،  مجدد تماس برقرار نمایید

 

مطالب مرتبط :

تیزهوشان و نمونه دولتی

انتخاب رشته کنکور سراسری

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

بهترین مشاوره تحصیلی کشور www.sanjeshmoshaveran.ir

بهترین مشاوره تحصیلی کنکور صدای سنجش

پاسخگویی به سوالات تحصیلی

بهترین مشاوره تحصیلی کنکور

مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش

پاسخگویی به سوالات دانشگاهی

مشاوره کنکور تلفنی صدای سنجش

مشاوره انتخاب رشته تلفنی صدای سنجش

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی

مرکز مشاوره کنکور صدای سنجش

معرفی سایت سازمان سنجش 

مشاور برتر کنکور

مشاوره تخصصی تحصیلی

زمان برگزاری آزمون های سازمان سنجش

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی

روش صحیح تست زنی 

کانال تلگرام صدای سنجش

کانال سروش صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.