رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ازمون msrt چیست؟ از چه طریقی میتوانیم اطلاعاتی درباره ی زمان برگزاری آزمون msrt کسب کنیم ؟

ازمون msrt یکی از ازمونهای تعییین سطح زبان خارجه به شمار می رود ، ازمون msrt هرساله از سوی سازمان علوم تحقیقات و فناوری برگزار می گردد ، شما میتوانید اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون msrt را با مراجعه نمودن به سامانه ی سجاد دریافت کنید ، هریک از اطلاعات مربوطه به زمان برگزاری آزمون msrt تنها از طریق سامانه ی سجاد قابل مشاده است .

زمان برگزاری آزمون msrt چه زمانی می باشد ؟

همانگونه که در مقالات گذشته نیز گفته شد ازمون msrt حدودا بین 7 تا 9 بار در سال برقرار می شود ،
اما امساله به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییراتی در زمان برگزاری آزمون msrt ممکن است به وجود امده باشد ، توجه داشته باشید که تا به امروز تاریخی جدیدی برای ازمون msrt از سوی سازمان علوم تحقیقات به دست ما نرسیده است ، اما یکی از زمان های برگزاری ازمون msrt یازده مهر ماه در روز جمعه بود .

زمان برگزاری آزمون msrt

نخستین زمان برگزاری آزمون msrt در ابان ماه 23 این ماه است که تغییراتی در این زمینه به وجور اماده و زمان برگزاری ازمون mstr به 26 دی ماه سال دیگر تغییر پیدا کرده است این تغییرات به وجود امده مربوط به شیوع ویروس کرونا می باشد ، اما به گفته ی منابع دیگر ممکن است تاریخ مذکور ازمون msrt نیز لغو گردد ، شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر از زمان برگزاری آزمون msrt به اخبار و اطلاعیه های سامانه سجاد مراجعه نمایید . در صورت بروز ابهامات دیگر میتوانید در این زمینه با مشاورین تخصصی مشورت داشته باشید از تجربیات آنها استفاده کنید .

آیا داوطلبین ازمون msrt باید مبلغی را پرداخت کنند ؟

اگر متقاضی ای در بار اول پذیرفته نشود شانس دوباره برای شرکت در ازمون msrt را دارد ؟

متقاضیانی که علاقه مند هستند در ازمون msrt شرکت کنند باید از زمان برقراری آزمون msrt اطلاع پیدا کنند و در بازده زمانی تعیین شده برای ثبت نام خود نیز اقدام کنند ، پس از ثبت نام مراحلی دیگر وجود دارد برای مثال داوطلب ملزم می باشد ازمون را خود منتخب کند و مبلغ پرداختی برای ثبت نام را پرداخت نماید .

توجه داشته باشید که ازمون msrt حدودا 10 مرتبه در یکسال برگزار میگردد به همین علت اگر داوطلبی در دفعه اول نتواند در ازمون قبول شود و نمره ی مورد نظری خود را کسب نکند این امکان را دارد که دفعه های بعدی این ازمون شرکت کند ،

اما توجه به شیوع ویروس کزونا که زنگ خطری برای کشور شده ممکن است زمان برگزاری آزمون msrt به طور پی در پی دچار تغییراتی شود به همین علت به کلیه ی داوطلبان توصیه میکنیم برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون msrt حتما اخبار و منابع مصدق را در ای راستا دنبال کنید تا از جزو جاماندگان از ثبت نام ازمون msrt نباشید .

زمان برگزاری آزمون msrt چه زمانی می باشد ؟

ازمون msrt حداکثر 10 مرتبه در سال برقرار می شود ، اما انساله به دلیل شیوع ویروس ممکن است برخی از زمان های  ازمون msrt لغو گردد به همین علت به کلیه داوطلبین توصیه میکنیم تا از طریق منابع مصدق زمان ازمون msrt را دنبال کنند .

️ آیا مدارک دریافتی زبان  msrt در خارج از کشور ما نیز دارای اعتبار است ؟

خیر ، مدرک زبان  msrt که هر یک از افراد دریافت میکنند تنها در داخل کشور ما شامل اعتبار می باشد ، دانشجویان که دارای مدرک mstr هستند میتوانند آن را در زمان های مصاحبه در پایه ی دکتری که مشغول به تحصیل هستند ارائه دهند .

از طریق چه روشی میتوانیم در ازمون msrt نام نویسی کنیم ؟

متقاضیان تنها میتوانند به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه ی سجاد اقدام به نام نویسی در ازمون msrt کنند همچنین توجه داشته باشید که باید از زمان برگزاری آزمون msrt نیز اطلاع پیدا کنید تا در زمان مقرر شده برای شرکت در ازمون حضور پیدا کنید .

زمان های ازمون msrt به چه صورت می باشد ؟

اولین تاریخ  ازمون msrt گه در نظر گرفته شده است روز جمعه 11 مهرماه بود .
دیگر زمان برگزاری آزمون msrt که در ابان ماه در نطر گرفته شده مربوط به 23 ابان ماه بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو گردید و به 26 دی ماه موکول گردید است ، اما متاسفانه مجدد طی اطلاعیه های که از سازمان علوم تحقیقات دریافت کرده ایم زمان گفته شده نیز لغو گردیده است اما مجدد زمان برگزاری آزمون msrt از طریق منابع متصدق اعلام میگردد .

متقاضیان برای ثبت نام و امکان حضور در زمان برگزاری آزمون msrt ملزم هستند چه مدارکی را ارائه دهند ؟

متقاضیان توجه داشته باشند که برای ثبت نام و حضور در زمان ازمون msrt باید مدارکی را در سامانه ی سجاد قرار دهند به نکات زیر توجه داشته باشید ، عکسی که داوطبب ارائه میدهد باید به صودا فایل jpg باشد و دارای حداکثر فرمتی کمتر از 500 کیلو بایت داشته باشد ، همچنین توجه داشته باشید کلیه ی مدارک خواسته شده باید به طور دقیق در سامانه مذکور قرار گیرد اگر هر کدام از مدارک خواسته شده بارگذاری نگردد داطولب نمیتواند مراحل ثبت نامی خود را برای حضور در زمان برگزاری آزمون msrt انجام دهد و ممکن است با اخطار مواجه شود که باید به ویرایش اطلاعات خود بپردازد .

عکس ارائه شده ی متقاضی باید مربوط به سال جاری باشد و به صورت تمام رخ و دارای زمینه ای روشن باشد .

اخذ پایانی ترین مدرک تحصیلی و یا به همراه داشتن کارت دانشجوییی در صورتی که متقاضی دانشجو می باشد .

ابتدای صفحه ی اول شناسنامه ، به همراه داشتن کارت ملی داوطلب

 

داوطلبان در زمان ثبت نام و زمان برگزاری آزمون msrt باید به نکاتی دقت کنند ؟

متقاضیان برای شرکت در ازمون msrt باید به چند نکته توجه داشته باشند :
مدارک‌ خواسته شده را به طور دقیق و باتوجه به توضیحات گفته شده در سامانه ی سجاد بارگذاری کنید ،
مدارک گفته شده را تنها در سامانه سجاد قرار دهید ،
امکان ارائه ی عکس داوطلب با تلفن همراه وجود ندارد،
مبلغ گفته شده که سامانه برای شما نشان می دهد را حتما برای ثبت نام باید پرداخت کنید تا بتوانید در روز برگزاری ازمون msrt شرکت کنید ،
ممکن است زمان های برگزاری ازمون msrt با تغییراتی همراه باشد پس زمان برگزاری آزمون msrt را از طریق منابع متصدق پیگیری نمایید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.