رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ازمون msrt چند مرتبه در سال برگزار می شود ؟

سازمان وزارت علوم طی هر سال ازمون به نام ازمون msrt را برای افرادی برگزار میکند که فاقد مدرک زبان خارجه هستند و هدف آنها ادامه دادن تحصیل در دانشگاه است ، این ازمون در 7 تا 9 دفعه برای افراد در سال برگزار می شود ، توجه داشته باشید که مهلت ثبت نام آزمون msrt در سایت سجاد قابل بررسی می باشد ، معمولا داوطلبانی در ازمون mstr شرکت میکنند که قصد و تحصیل در پایه ی دکتری را دارند تا بتوانند در این صورت در یکی دانشگاه های سراسری ادامه تحصیل بدهند .

وزارت علوم جداول زمانبندی ازمون msrt را در سایت ثبت نام ازمون msrt قرار میدهد تا داوطلبین بتوانند باتوجه به زمانبندی که در اختیار دارند خود را برای ازمون msrt اماده کنند و از مهلت ثبت نام آزمون msrt اطلاع حاصل کنند ، افراد با توجه نمودن به جداول زمانبندی میتوانند شانس بیشتری برای موفقیت در این ازمون را برای خود رقم بزنند .

یکی از مزایای مطلع شدن از مهلت ثبت نام آزمون msrt این امکان را به افراد میدهد تا آنها در زمان های مقرر شده نسبت به تکمیل فرم های ثبت نامی خود اقدام کنند زیرا اگر حتی یکی از فرم های مربوطه را تکمیل نکنند نمیتوانند در ازمون msrt شرکت کنند و باید منتظر دوره های پسین باشند ، در ادامه ی مقاله به زمان  آزمون msrt خواهیم پرداخت .

 

مهلت ثبت نام آزمون msrt

 

اطلاع داشتن از مهلت نام نویسی آزمون msrt چه کمکی میتواند به افراد در این زمینه ارائه دهد؟

جدول مهلت ثبت نام ازمون تنها در سامانه ی سجاد منتشر می شود که فقط یک گام از مراحل ثبن نامی ازمون msrt ارائه داده شده است که ادامه ی مطلب میتوانید مهلت ثبت نام آزمون msrt را مشاهده کنید و از زمان دقیق ثبت نام آن برای امادگی بیشتر در ازمون اطلاع حاصل نمایید .
توجه داشته باشید که ازمون msrt که قرار بود در ابان ماه سال جاری برگزار گردد به علت شیوع ویروس کرونا با محدودیت هایی رو به رو شده است ، اما کلیهی متقاضیان توجه داشته باشند از روز 17 آبان تا 18 آبان و تنها تا ساعت 16 در این روز فرصت دارند تا در ازمون msrt ثبت نام کنند .

مهلت ثبت نام آزمون msrt به چه صورت می باشد ؟ایا ثبت نام ازمون msrt دارای هزینه ای است ؟

توجه داشته باشید که امروزه به علت شیوع ویروس کرونا ازمون msrt با محدودیت های رو به رو است حتی ممکن است مهلت ثبت نام آزمون msrt و زمان برگزاری این ازمون نیز با تاخیر همراه باشد ، تنها 50 درصد از ظرفیت موجود برای این برگزاری این ازمون در نظر گرفته می شود و الویت تنها با دانشجویان پایه ی دکتری می باشد .

معمولا مهلت ثبت نام آزمون msrt ظرف مدت 3 روز می باشد ، اما دیگر داوطلبان نیز توجه داشته باشند اگر ظرفیت های ارائه شده تکمیل نشوند این امکان را دارند تا ثبت نام خود را برای ازمون msrt تکمیل نمایند ، همچنین داوطلبان در روز سوم میتوانند اطلاع برای مهلت ثبت نام آزمون msrt اطلاع حاصل پیدا کنند . ثبت نام در ازمون msrt دارای هزینه ای معادل120,000 هزار تومانی است که کلیه ی داوطلبان برای ثبت نام در ازمون msrt باید آن را پرداخت نمایند .

متقاضیان که قصد دارند در ازمون msrt ثبت نام شرکت کنند باید ابتدا مبلغ مذکور به صورت تنها اینترنتی پرداخت کنند سپس اقدام به تکمیل فرم ثبت نامی خود کنند اما در این راستا توصیه میکنیم که افراد از زمان مهلت ثبت نام آزمون msrt اطلاع پیدا کنند تا به در انتظار دوره های بعدی نباشند .

آزمون آیلتس (آزمون IELTS)

آزمون تافل ( آزمون TOEFL )

آیا متقاضیان آزمون MSRT فقط یک مرتبه در سال میتوانند در این ازمون شرکت کنند ؟

خیر همانگونه که در متن مقاله نیز گفته شده اطمون msrt حدود ۷ تا ۹ بار در سال برگزار می شود اما افراد ملزم هستند که در این راستا از مهلت نام نویسی آزمون msrt اطلاع پیدا کنند ، همچنین برای اطلاع از مهلت  ازمون mstr میتوانید به سامانه سجاد مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید .

 

چه افرادی امکان شرکت در ازمون msrt را دارند؟

کلیه ی متقاضیانی که هدف ادامه تحصیل در پایه ی دکتری در دانشگاه های سراسری را دارند دارای این امکان هستند تا در ازمون msrt ثبت نام نمایند ، با مراجعه به متن مقاله میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه درباره ی زمان آزمون  کسب کنید .

آیا منابع اختصاصی برای متقاضیان ازمون زبان msrt  اعلام گردیده است ؟

خیر ، سازمان وزارت علوم تنها از طریق سامانه ی سجاد منابع ازمون msrt را بر طبق منابع مدرک تافل اعلام کرده است که شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سامانه ی سجاد مراجعه کنید .

افراد در هنگام ثبت نام ازمون msrt باید به چه نکاتی توجه داشته باشند ؟

افرادی که در ازمون msrt ثبت نام میکنند از هیچ محدودیتی برخوردار نیستند و در هرکدام از دفعات برگزار شده ی ازمون msrt میتوانند شرکت کنند .
عملکرد افراد در ازمون تنها پس از یک هفته بعد از اتمام مهلت ازمون msrt و انجام ازمون اعلام میگردد و افراد میتوانند کارنامه ی مورد نظر خود را در بخش دریافت کارنامه دریافت کنند .

توجه داشته باشید به علت شیوع ویروس اگر مهلت ثبت نام آزمون msrt به زمان های دیگر موگول گردد ، قطعا زمانی جاگزینی برای آن ازمون در نظر گرفته خواهد شد و به کلیه ی داوطلبین از طریق سامانه ی سجاد اطلاع رسانی می شود .

توجه داشته باشید که کلیه ی مراحل مهلت ثبت نام آزمون msrt به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ی portal.saorg.ir انجام میگردد ، همچنین مبلغ مذکور برای ثبت نام آزمون msrt به صورت اینترنتی باید پرداخت شود ، ازمون msrt شباهاتی را با ازمون تافل دارد به همین علت میتوانید در هر دوی این امتحانات شرکت نمایید و شانس خود را امتحان کنید

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.