رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نحوه اطلاع از ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر

نحوه اطلاع از ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر فعالیت خود را از سال 1365 به صورت کاملا رسمی اغاز کرد . هدف این سازمان از فعالیت آموزش افسران  است ، تمامی فعالیت های دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر تحت نظارت سازمان وزارت اطلاعات است .

دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر در رشته و مقاطع مختلف از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به پذیرش افراد میکند .

یکی از اصلی ترین و مهم ترین روش ها برای وارد شدن به سازمان وزارت اطلاعات تحصیل و ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر است .

گام های پذیرفتن افراد برای تحصیل در این دانشگاه ها عبارتند از : داشتن علاقه مندی ، شرکت نمودن در کنکور سراسری ، کسب حداقل نمره ی مورد نظر برای ورود به مرحله ی مصاحبه و برخوردار بودن از سلامت کامل جسمانی از جمله گام ها برای پذیرش افراد در این دانشگاه ها هستند .

گروه بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه ها لز شرایط و نحوه ثبت نام آگاهی ندارند به همین علت در ادامه ی مطالب به جزئیات بیشتری در خصوص ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر اشاره خواهیم کرد .

 

ثبت نام در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر

زمان دقیق نام نویسی در دانشگاه اطلاعات و امنیت

همانگونه که در قسمت قبلی نیز گفته شد ثبت نام  همزمان با نام نویسی کنکور سراسری اغاز می شود ، ثبت نام نزز از طریق سامانه ی سنجش انجام می شود به همین دلیل علاقه مندان به تحصیل در این دانشگاه ها ملزم می باشند به اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش توجه کنند تا بتوانند در بازده زمانی خواسته شده نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند ، نام نویسی افراد به صورت غیر حضوری ( اینترنتی ) صورت میگیرد .

باتوجه به روال سالیان گذشته و طبق اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش ثبتن نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر از روز یکشنبه مورخ 12 بهمن اغاز شده و تا روز شنبه 18 بهمن ماه مهلت دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سامانه ی سازمان سنجش مراجعه کنید .

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

کد رشته های دانشگاه آزاد

شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی چیست ؟

افراد برای ثبت نام دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر باید از شرایط و ضوابط اختصاصی و عمومی خاصی برخوردار باشند ، داشتن این شرایط برای تمامی افراد الزامی است . همچنین کلیه ی شرایط در ثبت نام در دفترچه ی نام نویسی کنکور سراسری موجود می باشد . متقاضیان باید از شرایط زیر برای ثبت نام برخوردار باشند :

اعتقاد داشتن به دین مقید اسلام

تبعیت از نظام جمهوری اسلامی ایران

پیروی و معتقد بودن به ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران

برخوردار بودن از صلاحیت ها برای استخدام در مقابل شرایط و ضوابط سازمان وزارت اطلاعات

داشتن سلامت جسمامی و روانی کامل که توسط پزشک سازمان بررسی می شود

نداشتن هیچگونه تعهد استخدامی به دیگر سازمان ها

حداقل سن مورد نیاز در مقطع کارشناسی 23 است کلیه ی متولدین سال 1377 به بعد پذیرش می شوند

حداکثر معدل کل مدرک دیپلم برای متقاضیان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی 15 و متقاصیان رشته ها علوم انسانی و معارف اسلامی 16 است .

گذراندن خدمت سربازی و داشتن کارت پایان خدمت برای ثبت نام در این دانشگاه الزایم است

برخوردار بودن از کمک هزینه های در مدت زمانی تحصیلی

اگر فرد پس از گذراندن دوران تحصیلی تایید صلاحیت شود ممکن است در همان زمان وزارت اطلاعات استخدام شود .

این دانشگاه ها دارای خوابگاه برای متقاضیان مجرو و غیر محلی هستند .

به صورت شبانه روزی فعالیت میکنند .

دانشجویان باید در زمان تحصیلی خداقل به یک زبان زنده ی دنیا مسلط باشند .

افرادی که از دانشگاه انصراف می دهند مبلغی را به عنوان خسارت باید به دانشگاه مربوطه پرداخت کنند .

پس از انجام تعهدات وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشنامه ای را به دانش آموختگان این دانشگاه ارائه می دهد .

داوطلبان دانشگاه برای دریافت اطلاعات بیشتر در هر زمینه میتوانند به سامانه ای وزارت اطلاعات به نشانی vaja.ir مراجعه نمایند .

گام های پذیرش در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر

ثبت نام دانشگاه  به صورت کاملا غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود شما میتوانید با مراجعه به سامانه sanjesh.org برای تکمیل وضعیت ثبت نامی خود اقدام کنید . همچنین لیست تمامی رشته های دانشگاه  و شرایط و ضوابط پذیرفت افراد ور دفترچه های ثبت نامی کنکور سراسری درج شده است پس به تمامی داوطلبان توصیه میکنیم دفترچه ثبت نامی کنکور سراسری را با دقت مطالعه نمایند .
علاقه مندان به این رشته میتوانند پس از مطالعه ی دفترچه نام نویسی از تمامی شرایط پذیرش دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر مطلع شوند . همچنین افرادی که میخواهند در یکی از رشته های این دانشگاه تحصیل کنند باید ابتدا کارت اعتباری ای برای خود تهیه کنند سپس اطلاعات خواسته شده را در سیستم ثبت کنند و برای تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند تا بتوانند کد رهگیری و شماره پرونده ی اختصاصی خدد را دریافت کنند .

چه گروه از داوطلبان امکان انتخاب رشته دارند ؟

متقاضیان علاقه مند به رشته های دانشگاه امام باقر میتوانند در مقطع کارشناسی نیز تحصیل کنند این افراد پس از شرکت در کنکور سراسری باید متتظر اعلام عملکرد اولیه از سوی سازمان باشند و سپس برای دریافت کارنامه ابتدایی خود اقدام کنند .
فقط متقاضیانی امکان انتخاب رشته دارند که در دوره های روزانه پذیرش شده اند همچنین این افراد میتوانند کد های رشته این دانشگاه را از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری دریافت کنند و در فرم های مربوطه درج کنند .

زمان های مصاحبه چگونه به افراد اعلام می شود ؟

رشته های موجود در دانشگاه  از اهمیت و حساسیت بسیاری برخوردار است به همین علت اطلاعات درج شده ی افراد در سیستم سازمان سنجش تنها نزد این سازمان محفوظ می ماند
و تنها در زمان خواسته شده در اختیار دانشگاه امان باقر قرار میگیرد . این گروه از متقاضیان برای شرکت نمودن در گام هایی مانند مصاحبه و تاییدیه سلامت جسمانی و روانی باید منتطر اطلاعیه های دانشگاه باشند ، زمان این مصاحبه ها به صورت کاملا خصوصی و محرنامه به افراد ارائه می شود .

مراحل پذیرش در دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر

دیگر گام های پذیرش افراد در دانشگاه های اطلاعات و امنیت ملی عبارتند از : آزمون هوش ، شخصیت شناسی ، معاینه های پزشکی ازجمله سلامت جسمانی و روانی ، استعلامات محلی ، مصاحبات عقیدتی که شامل موضوعات فرهنگی ، عقیدتی ، سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است ، مصاحبات انفرادی افراد باید تمامی این مراحل را پس از قبولی در کنکور سراسری پشت سر بگذارند .
افرادی که از شرایط و ضوابط دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر برخوردار نیستند و علاقه متد به استخدام در یکی از سازمان های دولتی می باشند میتوانند شانس خود را برای استخدام در دیگر ارگان های دولتی امتحان کنند .
کدام گروه از متقاضیان میتوانند در آزمون دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی شرکت‌ کنند ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز گفته شد کلیه ی متقاضیانی که از شرایط عمومی و خصوصی برخوردار هستند میتوانند در بازده زمانی خواسته برای ثبت نام در این‌ دانشگاه اقدام کنند .

ثبت نام  چگونه انجام می شود ؟

ثبت نام در این دانشگاه به طور کاملا اینترنتی از طریق سامانه ی سنجش انجام می شود که اطلاعات کاملتری در این خصوص در متن مقاله وجود دارد .

نام نویسی دانشگاه امام باقر در چه بازده زمانی صورت میگیرد ؟

ثبت نام دانشگاه  همزمان با شروع کنکور سراسری در بهمن ماه هر سال انجام می شود برای اطلاع از زمان دقیق آن میتوانید به متن مقاله مراجعه کنید .

 

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.