رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام آزمون مدارس سمپاد

داوطلبانی که قصد تحصیل در مقاطع هفتم و دهم مدارس سمپاد را دارند اگر از شرایط و ضوابط برای ثبت نام آزمون مدارس سمپاد میتوانند در مدت زمان مشخص به سامانه ی azmoon.medu.ir مراجعه کنند و مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند .
طی هر سال مراکز ملی سنجش و پذیرفتن استعداد های بدتر و دانش پژوهشان جوان اقدام به جذب دانش آموزان برتر و توانمند میکنند . ثبت نام آزمون مدارس سمپاد در دو مقطع هفتم و نهم صورت میگیرد .

مدارس سمپاد باتوجه به کیفیت و امکانات و سطح آموزشی بالایی که به خود اختصاص داده اند در مقایسه با دیگر مدارس مورد توجه بسیاری از والدین و دانش آموزان قرار میگیرند .

آزمون مدارس سمپاد تنها به منظور شناخت هرچه بیشتر استعداد های درخشان تر از میان دانش آموزان است . آزمون مدارس سمپاد در دو مقطع نهم و هفتم به صورت کشوری و هماهنگ برگزار می شود .

باتوجه به روال سالیان گذشته امسال نیز ممکن است نحوه ی ثبت نام آزمون سمپاد همانند سال های گذشته است . در ادامه ی این مقاله به توضیحات بیشتری در خصوص ثبت نام آزمون مدارس سمپاد خواهیم پرداخت .

ثبت نام آزمون مدارس سمپاد

بازده زمانی نام نویسی ازمون سمپاد

آزمون ووردی مدارس سمپاد برای مقاطع هفتم و دهم به طور کاملا جداگانه برگزار می شود . سوالات مقطع هفتم به صورت تحلیلی و برای مقطع دهم به طور تحصیلی و تحلیلی است .

زمان نام نویسی آزمون مقطع ششم به هفتم مدارس سمپاد در سال گذشته اواسط فروردین ماه بود امسال نیز احتمال می دهیم همین بازده زمانی برای ثبت نام در نظر گرفته شود .

به تمامی داوطلبین توصیه می گردد که در زمان مشخص شده برای ثبت نام آزمون مدارس سمپاد به سایت مراجعه کنند و این فرآیند را به روز های پایانی موکول نکنند .

امکان ثبت نام در مدارس سمپاد برای چه دانش آموزانی فراهم نمی باشد ؟

برای نام نویسی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان متوسطه اول و دوم لازم است داوطلب ابتدا باید شرایط و ضوابط را مطالعه کنند و از آنها برخوردار باشند ، دانش آموزانی که شرایط را مطالعه نکرده و از آنها برخوردار نیستند نمیتوانند در این مدارس ثبت نام نمایند .
شرایط و ضوابط برای دانش آموزان به دو دسته ی کلی و اختصاصی طبقه بندی می شود ، برای آگاهی هرچه بیشتر دانش آموزان در ادامه به بررسی این شرایط خواهیم پرداخت . شرایط و ضوابط اعلام شده تماما از سوی سازمان ملی استعداد های برتر می باشد .

از شرایط عمومی برای ثبت نام در آزمون مدارس سمپاد داشتن تابعیت ایرانی می باشد ، اما داشن آموزانی که تابعیت ایرانی هم ندارند با دریافت شرایط خاص میتوانند در این آزمون نام نویسی و شرکت داشته باشند .

سمپاد چیست ؟

شرایط و ضوابط نام نویسی آزمون سمپاد مقطع ششم به هفتم

پذیرفتن دانش آموزان در مقطع هفتم مدارس تیزهوشان تنها باتوجه به نتایج  سنجش آزمون ورودی و سنجش هوش است .

دانش آموزان ملزم می باشند به الویت بندی های خود را در بازده زمانی که برای نام نویسی در نظر گرفته می شود تنظیم نمایند ، این الویت بندی باتوجه به زمان نام نویسی و محل سکونت افراد می باشد .

سنجش دانش آموزان در آزمون های ورودی مدارس سمپاد تنها باتوجه به مناطق آموزشی و محل تحصیلی فرد انجام می شود .

دانش آموزانی که محل سکونتشان دارای چند مدرسه ی سمپاد است تنها میتوانند سه تا از این مدارس را الویت خود قرار دهند .

مدارسی که دارای چندین ناحیه و منطقه است متقاضی ملزم می باشد مدارس سمپادی را انتخاب کند که در اطراف محل سکونتش باشد ، توجه داشته باشید اگر متقاضی در یک منطقه پذیرش شود نمیتواند انتقالی دریافت کند .

 

دریافت اشتغال به تحصیل در مقطع ششم و اخذ ارزشیابی خیلی خوب در کلیه ی دروس نوبت اول مقطع پنجم و نوبت دوم مقطع ششم الزامی است .

دانش آموز ملزم می باشد حداکثر تراز مورد نیاز برای قبولی در آزمون تیزهوشان را کسب کند تا امکان نام نویسی برای او فراهم شود .

شرایط گفته شده در مطالب بالا باتوجه به ضوابط نام نویسی آزمون  مقطع ششم به هفتم سال های گذشته است .

شرایط  و ضوابط ثبت نام آزمون سمپاد نهم به دهم

مقطه دهم مدارس سمپاد تنها باتوجه به رتبه ی کسب شده در آزمون های ورودی است .

با توجه به شرایط و ضوابط خاص گفته شده متقاضی ملزم می باشد مدارس مورد نظر خودش را بر اساس محل سکونتش تعیین کند .

نام نویسی مقطع دهم مدارس سمپاد  فقط باتوحه به رتبه و تراز کسب شده در آزمون ورودی است .

آزمون مدارس سمپاد باتوجه مناطق آموزشی محل تحصیل در سال تحصیلی جاری مشخص می شود .

گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع نهم و کسب معدل حداقل 19 در پایه هشتم متوسطه دوره اول الزامی است .

دانش آموزانی که در محل سکونت خود چند مدرسه ی سمپاد در اختیار دارند تنها میتوانند سه مدرسه را جزو الویت های خود قرار دهند .
دانش آموزانی که موفق به کسب  حداقل تراز لازم برای قبولی در آزمون سمپاد نهم به دهم شده باشند امکان به تحصیل در مدارس سمپاد انتخابی خود بپردازند.

توجه داشته باشید اگر دانش آموزی بخواهد پیش از اعلام نتایج از آزمون مدارس سمپاد از میزان رتبه و تراز خود مطلع شود میتواند از نرم افزار های تقریبی رتبه و تراز مطلع شود .

چگونگی ثبت نام مدارس سمپاد

نام نویسی در آزمون مدارس سمپاد برای مقاطع هفتم و دهم متوسطه دوره اول در سامانه های جداگانه انجام می شود .
دانش آموزان هر کدام از مقاطع تحصیلی گفته شده برای انجام روش نام نویسی در مدارس سمپاد باید به سامانه ی مربوطه مراجعه نمایند و گام های نام نویسی را تکمیل کنند . در زمان انجام روش های ثبت نام مدارس سمپاد اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید و فرآیند نام نویسی را به روز های پایانی موکول نکنید همچنین به صحیح بودن مراحل توجه کنید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به مشاورین تحصیلی مراجعه کنید و از اطلاعاتی که در اختیارتان قرار میدهند به درستی استفاده نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.