رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

"<yoastmark

تقاضای تحصیل در مقطع دکتری ، از سال های گذشته در کشور رو به افزایش می باشد . با توجه به ظرفیت کم پذیرش دانشگاه های سراسری ، متقاضیانی هستند که دانشگاه آزاد را برای تحصیل خود انتخاب می نمایند . دانشگاه آزاد درچارچوب قوانین سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی ، از میان  شرکت کنندگان در آزمون دکتری سازمان سنجش ، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می نماید .  متقاضیان  علاقمند به شرکت در آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ، برای اطلاع  از شرایط ، زمان و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد مقاله ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد  را مطالعه بفرمایید و در صورت نیاز به مشاوره، با شماره تلفن مرکز پشتیبانی صدای سنجش تماس برقرار نمایید تا مشاور دهنده در این زمینه شما را یاری دهد.

جهت مشاوره ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد  در سراسر کشور با شماره های زیرتماس حاصل فرمایید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری 

با توجه به اینکه دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد  دارای شرایط عمومی و اختصاصی به صورت جداگانه می باشد لذا کلیه داوطلبان می بایست از شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور دکتری که در سایت سنجش منتشر می گردد پیروی نمایند . دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای ، تناسب رشته کارشناسی ارشد با رشته امتحانی ، معدل بالای 14 از شرایط مهم ثبت نام در این آزمون می باشد . برای اطلاع از جزئیات و شرایط ثبت نام آزمون دکتری  می توانید مقاله شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد را مطالعه بفرمایید .

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

در سال های اخیر ،  کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با یکدیگر ادغام گردید در نتیجه داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد می بایست همراه با داوطلبان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های سراسری ، به طور همزمان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند  . از سال 96 تا کنون ، آزمون دکتری به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش  برگزار می گردد و کلیه متقاضیان موظف به ثبت نام در این آزمون می باشند . زمان ثبت نام کنکور دکتری در سال های گذشته آذر ماه بود .

پیش بینی می گردد که ثبت نام دکتری  و ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد   امسال نیز در آذر ماه انجام گیرد . زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد   طبق اعلام سازمان سنجش ، از تاریخ روز سه شنبه 6 آذر ماه  سال 1403 آغاز می گردد و تا تاریخ  دوشنبه 12  آذر ماه ادامه خواهد یافت.  برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون دکتری  ، با شماره تلفن مرکز پشتیبانی صدای سنجش  تماس برقرار نمایید .

نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

متقاضیان گرامی جهت ثبت نام آزمون دکتری  دانشگاه آزاد ، داوطلبان می بایست در زمان تعیین شده ، به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایند و توسط کارت بانکی عضو شبکه شتاب ، هزینه ثبت نام آزمون دکتری  را پرداخت نموده و کارت اعتباری ثبت نام آزمون دکتری  را خریداری و پس از دریافت کد رهگیری ثبت نام ، برای ثبت نام اقدام نمایند . داوطلبان با کلیک بر روی عبارت ” ثبت نام آزمون دکتری ” وارد محیط ثبت نام آزمون دکتری می گردند .

در فرم ثبت نام ابتدا می بایست کد رهگیری را وارد نموده و فرم اطلاعات شخصی که شامل نام و نام خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه و … و همچنین فرم اطلاعات تحصیلی که شامل گروه امتحانی ، کد و نام رشته امتحانی و … را وارد نمایند . پیشنهاد می شود ، فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون نیمه متمركز ورودی دوره دكتری  را که در انتهای دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد آورده شده را یک بار تکمیل نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند . لازم به ذکر است زمانی  که سیستم به شما ، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام بدهد ، تنها در این صورت ثبت نام شما تکمیل میگردد .

مراحل بعد از ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 

داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه دکتری دانشگاه آزاد  را پس از گذشت چند روز از ثبت نام کنکور دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دریافت نمایند . این آزمون در نیمه اول اسفند ماه برگزار می گردد . دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری  ، چند روز پس از برگزاری کنکور بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و شرکت کنندگان می توانند با توجه به پاسخنامه ، تعداد سوالاتی که به آن ها پاسخ صحیح داده اند را محاسبه نموده وبا استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری ، تراز تقریبی خود را بدست آوردند . پس از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری   که به صورت یکپارچه منتشر می گردد ، مسیر دانشگاه آزاد و سازمان سنجش از یکدیگر جدا می گردد.

مشاوران مرکز پشتیبانی صدای سنجش ،می توانند از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی را با دقت برای شما انجام دهند . در صورت تمایل  ، با شماره تلفن مرکز پشتیبانی صدای سنجش تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می گردند ، می توانند در سایت سنجش و دانشگاه آزاد فرم انتخاب رشته خود را به طور جداگانه تکمیل نمایند. آن دسته از متقاضیان که حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را کسب نموده اند ، برای مصاحبه دانشگاه های سراسری و آزاد دعوت می گردند . نتایج نهایی دکتری و نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد در نیمه اول  شهریورماه اعلام خواهد شد . نام داوطلب به عنوان پذیرفته شده نهایی تنها در یک دانشگاه اعلام می گردد و پذیرفته شدگان نهایی می بایست در تاریخ  تعیین شده توسط دانشگاه ، برای ثبت نام حضور یابند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه  آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، با مرکز پشتیبانی صدای سنجش تماس تلفنی برقرار نمایید تا از خدمات مشاوره تلفنی بهره مند گردید.

مشاوران مرکز پشتیبانی صدای سنجش ، در زمینه ثبت نام آزمون دکتری   اطلاعات جامعی دارند. از طریق سیستم مشاوره تلفنی میتوانید پاسخ سوالات تحصیلی خود را دریافت نمایید .

جهت مشاوره  آزمون دکتری دانشگاه آزاد  در سراسر کشور با شماره های زیر تماس برقرار نمایید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مطالب مرتبط :

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون دکتری

افزایش ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ارشد

ثبت نام آزمون دکتری 

ثبت نام دکتری بدون آزمون

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دکتری

اعلام نتایج اولیه دکتری

اعلام نتایج نهایی دکتری

اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد

تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری

مصاحبه دکتری

شهریه دکتری دانشگاه آزاد

هزینه ثبت نام دکتری 

تمدید مهلت ثبت نام دکتری 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری 

مدارک ثبت نام آزمون دکتری

منابع دکتری 

سایت ثبت نام دکتری 

سایت ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 

زمان ثبت نام دکتری 

زمان ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 

زمان برگزاری آزمون دکتری

دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 

مرکز مشاوره و پشتیبانی صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.