رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سازمان آموزش و پرورش برای شرکت کنندگانی که معدل مناسبی کسب نکرده اند و به دنبال فرصتی برای ترمیم معدل  کنکور 1403 هستند شرایط مناسبی را پیشنهاد می کند. ترمیم معدل برای کنکور 1403 نیز در در سال های گذشته انجام گرفته است. شرکت‌کنندگان می توانند برای دروسی که در آن ها نمره های نامناسبی کسب کرده اند ثبت نام کنند و مجددا آن دروس را امتحان دهند تا در کنکور1403 همان نمرات امتحان داده شده به عنوان سوابق تحصیلی آن ها درج شود.همچنین نمراتی که در ترمیم معدل  توسط داوطلب کسب شود و سطح نمرات بالاتر از نمره قبلی او باشد، همان نمره در کنکور وی تاثیر داده می شود اما اگر نمرات گرفته شده پایین تر از نمره قبلی او باشد سازمان سنجش نمره بالاتر را برای داوطلب در کنکور تاثیر می دهد.

ترمیم معدل برای کنکور 1403
ترمیم معدل برای کنکور 1403

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

زمان و مکان های ثبت نام برای ترمیم معدل:

زمان ثبت نام ترمیم معدل برای کنکور 1403 معمولا یک ماه قبل از امتحانات نهایی شروع می شود​ ترمیم معدل در هر سه نوبت امتحانات نهایی خرداد ، شهریور و دی برگزار می شود اما هر فردی فقط یکبار فرصت شرکت در آزمون ترمیم معدل را دارد. البته برای افراد هیچ محدودیتی در انتخاب تعداد دروس صورت نگرفته است.محل های مورد نظر ثبت نام برای ترمیم معدل مدارس دولتی بزرگ سالان می باشند. همچنین دانش آموزان ملزم هستندکه ثبت نام ترمیم معدل خود را در منطقه ای انجام دهند که امتحانات نهایی آن ها در آن منطقه بر گزار شده است . داوطلبان برای  ترمیم معدل در نظر داشته باشند برای برگزاری آزمون مجدد برای اشخاصی که دیپلم خود اخذ کرده اند ، برای هر درس مبلغی بابت چاپ گرفته می شود که این مبلغ برای هر درس تقریبا 20 هزار تومان است .

ترمیم معدل برای کنکور 1403

روش صحیح تست زنی کنکور

چه کسانی مجاز به شرکت در ازمون ترمیم معدل 1403 هستند؟

تمامی فارغ التحصیلان و افرادی که دیپلم خود را سال 84 به بعد و مدرک پیش دانشگاهی را سال 91 به بعد اخذ کرده اند  امکان این را دارند تا در آزمون ترمیم معدل کنکور 1403 شرکت کنند و بتوانند سوابق تحصیلی خوبی برای کنکور سراسری داشته باشند. چنانچه داوطلبان میتوانند در ماه های جاری دی، خرداد، شهریور برای آزمون ترمیم معدل شرکت نمایند. تاثیر معدل یا همان سوابق تحصیلی در کنکور داستانی طولانی دارد و موجب می شود که نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان در کنکور آن ها تاثیر گذار باشد، اما دو مبحثی که وجود دارد؛ این است که تاثیر معدل مثبت باشد و در صورتی که به نفع داوطلبان باشد در کنکور تاثیر داده شود و یا اینکه تاثیر معدل قطعی باشد و به این معنی که در هر صورت نمرات در کنکور و نتیجه نهایی تاثیر داده می شود.

برنامه ریزی کنکور سراسری 1403

سوابق تحصیلی کنکور1403

ترمیم معدل برای کنکور 1403

 

شرایط ترمیم معدل برای کنکور 1403

تجربه ثابت کرده که در این چند سال اخیر بسیاری از دانش آموزها نه تنها نمراتشون در ترمیم معدل بهتراز قبل نشده بلکه افتی هم داشته اند. پس توجه داشته باشید که هیچ تضمینی در قبال بهتر شدن نمرات شما وجود ندارد. در این راستا شما انرژی که برای حل سوالات تشریحی میگذارید باعث می شود که زمان کمتری برای تست زنی داشته باشید.

اگر در قبال پرداخت هزینه دچار مشکل هستید باید بگویم که ، به ازای هر واحد درسی ملزم به پرداخت یک مبلغی می باشید.که این مقدار در هر منطقه متغیراست.همچنین ممکن است شما نمرات بسیار عالی کسب کنید اما باتوجه به درصد های تستی هایی که پاسخ داده اید معدل شما تاثیرگذارنباشد.اما با این حساب تصمیم نیز بر عهده ی خودتان است که در  بهبود معدل برای کنکور 1403 شرکت نمایید یا خیر اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر دچار سردرگمی هستید حتما شرح حالتان را با یک مشاور تخصصی درسی درمیان بگذارید.

 

آیا برای ترمیم معدل کنکور 1403 شرکت کنیم؟

طبق اخبار منتشرشده هنوز تاثیر معدل برای کنکور 1403 قطعی نمی باشد و ما به هیچ یک از افراد پیشنهاد نمیدهیم که در این آزمون شرکت نمایند یاخیر. بلکه این تصمیم برعهده ی خود افراد و باتوجه به شرایطی که دارند می باشد. اما توجه داشته باشد که اگر تاثیر مثبت باشد نیازی به شرکت نیست اما توجه داشته باشید که شرکت در بهبود ‌معدل کنکور 1403 میتواند وقت و هزینه های زیادی برای شما داشته باشد اگر این توانایی را در خود میبینید که میتوانید نمرات بالا کسب کنید حتما شرکت کنید.

در بهبود معدل امتحانات نهایی 1403 که برگزار میگردد تمامی داوطلبان که نمراتشان کم تر از ۲۰ است می توانند شرکت کنند و همچنین داوطلبانی هم که نمره شان ۱۰ است نیز میتوانند شرکت نمایند. به این ترتیب اشخاصی که یکبار در آزمون نهایی شرکت کرده اند اما موفق نشدند شانس یکبار دیگر شرکت کردن در این آزمون را نیز دارند و میتوانند بار دیگر توانایی های خود را در این راستا آزمایش کنند. اما توجه داشته باشید که طرح بهبود معدل کنکور 1403 اکنون برای پایه های دهم و یازدهم می باشد‌.

نحوه ثبت نام ترمیم معدل برای کنکور سراسری 1403 چگونه است؟

تاثیر معدل در کنکور 1403 و در سال اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است. به همین علت به افرادی که داوطلب برای شرکت در کنکور1403هستند و می خواهند که معدل خود را تغییر دهند می توانند با مراجعه به پایگاه های اینترنتی ترمیم معدل نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. حتما توجه داشته باشید که متقاضیان ترمیم معدل1403تنها در سه نوبت دی، شهریور، خرداد میتوانند اقدام نمایند. همچنین باتوجه به ثبت نام کنکور سراسری داوطلبانی که معدل لازمه را کسب کرده باشند میتوانند در رشته ی مورد نظر ادامه تحصیل دهند.یکی دیگر از شرایط طرح ترمیم معدل1403 دریافت دیپلم است یعنی افرادی که فاقد دیپلم هستند مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند‌. طرح بهبود معدل در مجلس نیز به تصویب رسیده است و قطعا در کنکور 1403از آن استفاده خواهد شد که در سه نوبت نیز برگزار می گردد.

 

ترمیم معدل چیست؟و با داشتن چه مدرکی میتوان در آزمون آن شرکت کرد؟

در پاسخ باید بگوییم بهبود معدل در واقع فرایندی است که طی آن میتوانید در سامانه ثبت نام کنید و طبق زمان مقرر در آزمون آن شرکنید تا بلکه بتوانید معدل خود را بهبود ببخشید. البته توجه کنید که دانش آموزانی که نتوانسته اند دیپلم خود را به هر دلیلی دریافت کنند نمیتوانند در آزمون ترمیم معدل کنکور 1403 شرکت نمایند زیرا این آزمون فقط با اخذ مدرک دیپلم امکان پذیر است ضمنا این قوانین تنها شامل افرادی می شود که پس از سال ۸۴ فارق تحصیل شده اند.

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.