رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

افراد زیادی به دنبال مکانی با شرایط خوب کاری تحصیلی و یا حتی سرمایه گذاری هستند. کشور هایی مانند کانادا که بع سرعت در زمینه های مختلف شروع به پیشرفت کرده است و شرایط خوبی را هم برای مهاجرت ایجاد نموده یکی از کشور های مورد بحث است. بسیاری می خواهند برای زندگی بهتر مهاجرت کنند به همین دلیل در این مطلب سعی کرده ایم تا انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا را توضیح دهیم. برای آشنایی بیشتر با شرایط مهاجرت با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

از چه طریقی می توان سریع تر اقدام کرد؟

بخاطر این که این کشور بتواند افراد زیادی را برای زندگی و کار یا تحصیل جذب کند انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا را ایجاد کرده است تا با ویزا های متفاوت بتوانید وارد این کشور شوید. حال سوالی به وجود می آید که کدام روش بهترین است؟ به طور کلی بستگی به شرایط فرد دارد اگر سن آن ها نزدیک به سنین تحصیل است و یا این که حرفه ای را به صورت دقیق تخصصی دارند یا خیر. پس هر شخص ممکن است متفاوت عمل کند و یک روش را برای خود بهتر ببیند.

عنوان روش ها را توضیح خواهیم داد مانند: سرمایه گذاری ، کار ، تحصیل ، استارت آپ ، ازدواج و فرزند.

هر کدام از این روش ها بر اساس شرایط شما از نظر اقتصادی و توانایی متفاوت است و زمان پذیرش و گرفتن ویزا نیز به همین ترتیب برای هر شخص می تواند متفاوت باشد. دانستن زبان انگلیسی در تمامی این روش ها نقش کلیدی دارد.

 

مهاجرت کاری و انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

می توان گفت کمی دشوار به نظر می رسد که شما بتوانید از طریق کاری به این کشور مهاجرت کنید. ولی این روش هم یکی از انواع روش ها برای مهاجرت به این کشور است. بسیاری از افراد به همین طریق توانسته اند ویزای کاری دریافت کنند و مشغول به کار شوند. برای آشنایی بیشتر با انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنید. اگر به صورت کاری می خواهید مهاجرت کنید باید بدانید داشتن سابقه کاری مهم است از دیگر موارد مهم می توان شرایط تاهل شما فرزندان و زبان انگلیسی را هم در نظر داشته باشید.

برای دریافت این نوع از ویزا باید مدارکی مانند: مدارکی که مربوط به سابقه شغلی شما باشد. مدارک مربوط به گذرنامه ، مدارک تحصیلی مربوط به شغل شما ، دعوت نامه از یک شرکت معتبر کانادا و عدم سو پیشینه را داشته باشید.

مهم ترین موضوع داشتن دعوت نامه یا جاب آفر از طریق یکی از شرکت های کانادا می تواند تاثیر خیلی خوبی برای گرفتن ویزا داشته باشد که باید این موضوع را حتما در نظر بگیرید. هزینه های مربوط به سفارت را نیز پرداخت کنید برای گرفتن ویزای کاری سال جاری حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود.(ممکن است این مبلغ تغییر کند).

 

مهاجرت تحصیل و انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

برای گرفتن این نوع ویزا باید از طریق یکی از دانشگاه های کانادا پذیرش شده باشید. اگر برگه پذیرش را نداشته باشید امکان مهاجرت تحصیلی برای سنین بالای ۱۸ سال وجود نخواهد داشت. باید بتوانید نشان دهید که تمکن مالی خوبی دارید و حتما پس از تحصیل به کشور باز خواهید گشت. برای افسر مهاجرت این موضوع می تواند مهم باشد که شما پس از تحصیل به کشور خودتان برمیگردد.

داشتن مدرک زبان آیلتس بالای ۵/۶ یا ۷ مورد بسیار مهمی است. برای گرفتن پذیرش از دانشگاههای کانادا به این مدرک زبان نیاز خواهید داشت.

برای آشنایی بیشتر با انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا و مهاجرت به صورت تحصیلی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. گرفتن ویزا ی تحصیلی کانادا هزینه هایی را خواهد داشت مانند هزینه سال اول زندگی و تحصیل در کانادا همچنین هزینه های دریافت ویزا و معاینات پزشکی این هزینه ها بر اساس دانشگاه و محل زندگی شما متفاوت خواهد بود.

خود اشتغالی و انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

اگر شما شغلی دارید که می توانید در این کشور آن را گسترش دهید و ایجاد شغل برای افراد دیگر داشته باشید می توانید به ای روش فکر کنید. بسیار افراد زیادی از این طریق در سال های گذشته به این کشور مهاجرت کرده اند به همین دلیل شرایط متفاوت تر شده است.

برای این که بتوانید در این روش موفق شوید باید تجربه کاری و مهارت شغلی داشته باشید. داشتن شرایط مالی خوب نیز یکی دیگر از این موارد است باید بتوانید نشان دهید که در کار خود موفق هستید و اگر به این کشور مهاجرت کنید تا چند ماه مشکلی از نظر هزینه های زندگی ندارید. دیگر موارد عمومی مانند زبان انگلیسی و نداشتن سو پیشینه هم جز لیست مربوط به این نوع از انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا است.

تحصیل دندانپزشکی در کانادا

شرایط تحصیل در کانادا

آیا با سرمایه گذاری نیز می توان به کانادا مهاجرت کرد؟

بله، باید در نظر داشته باشید که این روش ممکن است کمی زمان بر باشد. مشخص است که در این روش نیز شما باید از شرایط مالی خوبی بهره مند باشید تا بتوانید با استفاده از خرید ملک یا روش های این چنینی به این کشور مهاجرت کنید.

شرایط هر شهر می تواند متفاوت باشد باید بر اساس قوانین همان شهر مربوطه اقدام به این کار کنید. این موضوع با داشتن ابعاد حقوقی کمی زمان بر خواهد بود ولی به هر حال یکی از روش های مهاجرت نیز می باشد.

 

ازدواج و فرزند یکی از انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا

باید بتوانید علاوه بر ازدواج با یک فرد کانادایی نشان دهید که می توانید هزینه های خود را پرداخت کرده و از شرایط مالی خوبی بهره مند هستید. با فرزند آوری در کانادا می توانید اقامت این کشور را بدست آورید ولی تا ۱۸ سالگی فرزند نمی توانید سیتیزن یا شهروند کانادا شوید. کودکی که در کانادا به دنیا می آید شرایط خوبی خواهد داشت ولی پدر و مادر به سرعت به این موقعیت نخواهد رسید.

برای آشنایی بیشتر با شرایط انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *