رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

انتخاب رشته هنر-انتخاب رشته کنکور هنر-رتبه قبولی کنکور هنر
انتخاب رشته هنر

 

انتخاب رشته هنر و رتبه قبولی کنکور هنر برای داوطلبان کنکور هنر و علاقمندان  رشته های مختلف از زیر گروه هنر ،  حائض اهمیت می باشد . پذیرش در اکثر رشته محل های کنکور هنر بدون آزمون  و بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی انجام  می گیرد . با توجه به اینکه آزمون کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است  کلیه داوطلبینی که در کنکور سراسری 1403 ثبت نام نموده اند  قادر به انتخاب رشته هنر دانشگاه آزاد  خواهند بود .برای مشاوره انتخاب رشته هنر و  برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کنکور هنر  با مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس بگیرید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

انتخاب رشته هنر

 

انتخاب رشته هنر دانشگاه آزاد  برای داوطلبان کنکور هنرو علاقمندان  رشته های مختلف از زیر گروه هنر ،  حائض اهمیت می باشد . پذیرش در اکثر رشته محل های کنکور هنر بدون آزمون  و بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی انجام  می گیرد . با توجه به اینکه آزمون کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است  کلیه داوطلبینی که در کنکور سراسری 1403 ثبت نام نموده اند  قادر به انتخاب رشته هنر دانشگاه آزاد  خواهند بود . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس بگیرید.

انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکورهنر

 

داوطلبان می بایست بر حسب نیاز جامعه و علایق خود  انتخاب رشته کنکور هنر  را انجام دهند . بنابراین باید دقت کافی در این  مورد بنمایند تا آگاهانه انتخاب درستی را انجام دهند .قابل ذکر است که از ویژگی های دیگر انتخاب رشته کنکورهنر دانشگاه آزاد می توان به عدم تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد اشاره کرد.بسیاری از داوطلبان به دنبال پذیرش راحت تر در رشته دلخواه خود می باشند که  دانشگاه آزاد این امکان را برای داوطلبان فراهم نموده است .

معیار پذیرش در رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد ، نمره آزمون یا همان تراز داوطلب می باشد .

توصیه می گردد پس از مطالعه این مقاله برای دستیابی به پاسخ پرسش های خود در مورد انتخاب رشته هنر،  با  مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس حاصل نمایید تا مشاوران این مرکز شما را راهنمایی کنند.

راهنمای انتخاب رشته هنر

 

علاقمندان وداوطلبینی که مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم را دارا می باشند ،  می توانند بر اساس اطلاعات خود از انتخاب رشته هنر و برای شناسایی استعداد های هنری خود در کنکور هنر شرکت نمایند. لازم به ذکر است که  شرکت کنندگان رشته های  ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ) نیز می توانند  در کنکور هنر شرکت نمایند  . آنچه که پس از برگزاری کنکور هنر و قبولی  اولیه حائض اهمیت است ، بحث انتخاب رشته کنکور هنر می باشد .

 پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و دریافت کارنامه کنکورهنر ،  برای همه داوطلبان که در این آزمون بزرگ شرکت کرده اند دغدغه انتخاب رشته کنکور هنر وجود خواهد داشت  . در این مرحله اهمیت انتخاب رشته کنکور هنر و داشتن اطلاعات کافی مطرح می گردد .در این مقاله سعی کرده ایم شما را با عوامل موثر در انتخاب رشته کنکورهنر آشنا سازیم تا بتوانید انتخاب رشته هنر را به نحوی انجام دهید که در دانشگاه و رشته متناسب با رتبه ای که کسب کرده اید ، پذیرش شوید .

ظرفیت و رتبه قبولی کنکور هنر

 

با توجه به  شرکت کنندگان در کنکور هنر سال 1403 و با توجه به ظرفیت کل پذیرش  در رشته محل های با آزمون و بدون آزمون کنکور هنر، می توان به این نکته اشاره کرد که برای هر داوطلب کنکور هنر 1403  تقریبا دو صندلی در دانشگاه وجود داشته است یعنی میتوان گفت برای همه متقاضیانی که در کنکور هنر شرکت کرده بودند امکان قبولی در دانشگاه وجود داشته است .پذیرش در برخی از رشته های این گروه آزمایشی بصورت متمرکز و با شرایط خاص انجام می گیرد و علاوه بر آزمون علمی ، آزمون عملی نیز از داوطلبان این رشته ها بعمل خواهد آمد .  پذیرش در دانشگاه های با سطح آموزشی بهتر و رشته های پر متقاضی محدود می باشد .مجموع نمرات آزمون علمی و عملی  نمره قبولی  خواهد بود .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخاب رشته هنر با شماره تلفن مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس بگیرید .

رتبه قبولی کنکور هنر رشته گرافیک ( ارتباط تصویری )

رتبه قبولی کنکور هنر رشته طراحی صنعتی

 رتبه قبولی کنکور هنر رشته عکاسی

 رتبه قبولی کنکور هنر رشته نقاشی

رتبه قبولی کنکور هنر رشته سینما

 رتبه قبولی کنکور هنر رشته بازیگری

 رتبه قبولی کنکور هنر رشته آهنگسازی

 رتبه قبولی کنکور هنر رشته نوازندگی موسیقی جهانی

 رتبه قبولی  کنکور هنر رشته نوازندگی موسیقی ایرانی

لازم به ذکر است که عامل تاثیر گذار در رتبه قبولی انتخاب رشته کنکورهنر عواملی از قبیل نوع سهمیه و استان بومی داوطلب مطرح می گردد .  مشاور دهنده  مشاوره تحصیلی صدای سنجش در این زمینه شما را یاری می دهد . تماس بگیرید .

 

سهمیه های انتخاب رشته کنکور هنر

آنچه در انتخاب رشته هنر تاثیر می گذارد نوع سهمیه داوطلب می باشد . داوطلبان کنکور سراسری مشمول سهمیه هایی نظیر سهمیه مناطق ، سهمیه جانبازان ، سهمیه ایثارگران ، سهمیه خانواده شهدا و سهمیه های خاصی از این دست می گردند و البته بستگی دارد که افراد شامل چه نوع سهمیه ای می گردند .

سازمان سنجش آموزش ، داوطلبینی  که سهمیه خاص ندارند را با توجه به بررسی هایی که انجام می دهد در سه منطقه دسته بندی می نماید و برای هر یک از این مناطق در هر رشته محل ظرفیت مشخصی در نظر گرفته است .

برای اطلاع از نحوه اعمال سهمیه ها و آگاهی از تاثیر سهمیه در انتخاب رشته هنر با شماره تلفن مشاوره تحصیلی صدای سنجش تماس بگیرید .

 

کانال انتخاب رشته

برای مشاوره انتخاب رشته کنکورهنر

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

مطالب مرتبط :

روش صحیح تست زنی کنکور

رشته مددکاری اجتماعی

معرفی رشته فیزیوتراپی

رشته دامپزشکی

رشته روانشناسی

رشته دندانپزشکی

معرفی رشته مهندسي كامپيوتر

معرفی رشته حقوق 

مشاوره کنکور صدای سنجش

تخصصی ترین مرکز مشاوره تحصیلی

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.