رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد

در سال های اخیر انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد و سراسری به صورت همزمان انجام می شود علاقه‌ مندان به این رشته که قصد ادامه تحصیل را دارند باید پس از اعلام سازمان سنجش و آموزش در تاریخ مشخص از طریق سایت سنجش اقدام به ثبت نام نمایند و فرم انتخاب رشته را پرکنند. کد رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد را در دفترچه وارد نمایند و در کنکور 1403 شرکت کنند.

 

انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد

تغییرات اخیر آزمون و کد رشته های دندانپزشکی آزاد

بعد از آزمون سراسری کسانی که در کنکور دندانپزشکی شرکت کرده اند و کسانی که با توجه به کارنامه قبول شده اند و مجاز به انتخاب رشته هستند باید در زمان اعلام شده انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وزارت علوم در خصوص این رشته تغییراتی را اعمال کرده است که بر اساس این تغییرات متقاضی هایی که می خواهند شانس خود را برای قبولی در رشته دندانپزشکی امتحان کنند باید فرم انتخاب رشته را کامل کنند و پس از تکمیل فرم حتما برای انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد کد رشته ها را در این فرم قرار دهند.

برای راحتی و اطمینان از روند ثبت نام و اطلاع از تغییرات احتمالی در آینده با مشاورین صدای سنجش تماس حاصل فرمائید.

تاریخ انتخاب رشته 1403

انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد و سراسری به صورت همزمان انجام می شود به همین دلیل باید هنگام انتخاب رشته علاوه بر کدرشته های دانشگاه های سراسری روزانه و شبانه کد رشته های دانشگاهی آزاد نیز در این فرم قرار گیرد.

باید بگویم که فعلا زمان دقیق برای انتخاب رشته در سال 1403 مشخص نیست برای اطلاع از روند انتخاب رشته با مشاورین ما در تماس باشید تا از زمان دقیق و چگونگی انتخاب رشته ها آگاه شوید. به خاطر داشته باشید که با توجه به شلوغی ساعات و روز های آخر احتمال بروز مشکلات و عدم موفقیت در ثبت ، انتخاب رشته را به روز های آخر موکول نفرمایید.

انتخاب رشته در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و دامپزشکی به صورت همزمان انجام می شود و با هم ادغام شده اند. اگر شما قصد شرکت در رشته های دیگر پیراپزشکی را دارید باید در زمان مشخص شده توسط در سایت سنجش برای ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

چگونگی و مراحل آن

برای انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد باید با توجه به علاقه خود کد رشته ها را در لیست دانشگاه سراسری قرار دهید.

به صورت خلاصه باید:

به سایت سنجش مراجعه کنید و کد رشته ها را در فرم دانشگاه سراسری قرار دهید.
دفترچه را به صورت کامل مطالعه کنید تا از تغییرات متعدد جدید آگاه شوید
کد رشته ها را از دفترچه پیدا کنید
بر اساس علاقه و شرایط خود چیدمان انجام دهید
فرم دانشگاه سراسری و آزاد را تکمیل کنید
کد رهگیری دریافت کنید

اگر تمامی مراحل را به درستی انجام دهید می توانید بر اساس علاقه و شرایط مورد نظر خود در یکی از کد رشته محل ها قبول شوید ولی این کار با توجه به تغییرات اعمال شده در دو سال جاری کمی مشکل شده است لزا برای ثبت و انجام انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد بهتر است با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

بسیار دیده شده است که در این بخش اشتباه های جبران ناپذیری باعث عدم قبولی فرد در این رشته شده است چرا که انتخاب رشته مهم ترین بخش برای قبولی صد در صدی متقاضیان است.

رشته دندانپزشکی

رشته روانشناسی

نکات مهم راجعبه انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد

باید بدانید که علاوه بر دانشگاه های روزانه که سراسری هستند دانشگاه آزاد و پردیس های خودگردان رشته دندانپزشکی را ارائه می دهد. شهریه های دانشگاه آزاد و خودگردان را در نظر داشته باشید تا بتوانید از پس مخارج و شهریه های این دانشگاه ها براید.

علاقه به این رشته از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این رشته شرایط خود را دارد ممکن است شما در اینده بسیار موفق شوید و یا پس از چند ترم متوجه عدم علاقه به این رشته شوید دندانپزشکی علاوه بر این که نیاز به دانش دارد نیاز به صبر و بردباری و حوصله نیز دارد چرا که به گونه ای کاری است هنری پس اگر می خواهید بدانید که آیا شخصیت شما مناسب این حرفه هست و یا خیر با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید.

چگونگی انتخاب کد رشته ها

شما باید ابتدا به سهمیه ها و به تراز و رتبه خود دقت کنید و شانس قبولی خود را بر اساس آن بسنجید و به این صورت انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد را انجام دهید . باید فرم انتخاب رشته که برای دانشگاه سراسری و آزاد یکی است را کنید و سپس همان طور که گفته شد فرم را بر اساس اولویت های خود تان پر کنید.

اول انتخاب هایی را انجام دهید که فکر می کنید احتمال قبولی بسیار کمی را دارید و با توجه به رتبه در سهمیه شانس قبولی شما بسیار پایین است.

سپس باید انتخاب های خوش بینانه تر را قرار دهید کارنامه سال های گذشته را بررسی کنید و اگر جزو کسانی هستید که حداقل احتمال قبولی را داشته و به رتبه شما نزدیک است.

در اخر انتخاب هایی که مطمئن هستید که در این ها قبول می شوید و در سال های قبل نیز قبولی بسیار زیادی داشته است.

برای بالا بردن سطح آگاهی خود از چگونگی روند قبولی شما با توجه به رتبه شما با مشاورین ما در تماس باشید انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد می تواند بسیار حساس باشد به صورتی که با کوچک ترین اشتباه باعث عدم قبولی شما شود. برای جلوگیری از اشتباه در انتخاب رشته مشاورین صدای سنجش پاسخ گوی شما هستند برای آگاهی از انتخاب رشته ها تماس بگیرید.

 

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.