رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

اشتباه در ثبت نام کنکور سراسری

به موجب اشتباه نکردن در ثبت نام کنکور سراسری سامانه ی سازمان سنجش برای ورود افراد نیازمند اطلاعاتی برای نام نویسی است که این اطلاعات باید به طور کامل درست و صحیح بارگذاری شوند .

به همین علت متقاضیان ملزم می باشند اگر در سامانه اشتباه ثبت نامی داشته داشتند سریعا به محل ویرایش مراجعه کنند تا در زمان شرکت در کنکور دچار مشکل نشوند .

همانگونه که مطلع هستید کنکور یکی از مهمترین و اصلی ترین مرحله برای دانش آموزان است این رقابت بسیار تنگاتنگ و سخت می باشد ، متقاضیاتی که علاقه مند به شرکت در کنکور سراسری هستند به دلیل یک اشتباه در مراحل نام نویسی ممکن است این شانس رقابت را از دست بدهند .

زه همین علت به تمامی داوطلبان توصیه می گردد که در زمان نام نویسی موارد خواسته شده را به طور صحیح انجام دهند و تمامی دقت و مهارت خود را بکار گیرند زیرا اشتباه در ثبت نام کنکوری سراسری ممکن است شما از مسیر اهدافتان دور سازد در ددامه به توضیحات بیشتری در این خصوص می پردازیم .

 

اشتباه در ثبت نام کنکور سراسری

اشتباهات متعدد در ثبت نام کنکور سراسری که باید به آنها توجه داشته باشید

تعدادی از افراد که علاقه مند به ثبت نام در کنکور سراسری هستند ممکن است در این مسیر با اشتباهات و حتی ابهاماتی رو به رو شوند که همین اشتباهات سبب می شود که مسیر افراد تغییر کند و از اهدافشان دور شوند . در ادامه به اشتباهات متعددی از ثبت نام کنکور سراسری اشاره میکنیم .

بارگذاری اطلاعات فردی به صورت نادرست در نام نویسی کنکور سراسری

 یکی از اطلاعاتی که حتما افراد باید چندین مرتبه آن را چک کنند اطلاعات مربوط به فردی و شناسنامه ای آنها است که شامل : نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره ملی است .

درج یک عکس با کیفیت نا مطلوب

قرار دادن عکس بی کیفیت و اشتباه نیز یکی دیگر از اشتباهات افراد است ، برخی از متقاضیان برای تکمیل مراحل نام نویسی به کافی نتی ها مراجعه میکنند آنها نیز به دلیل شروع ثبت نام و شلوغی عکس فردی دیگر را به اشتباه بارگذاری میکنند . پس در زمان نام نویسی به عکسی که برای فرم ثبت نام ارائه می دهید دقت داشته باشید .

قرار دادن اطلاعات تحصیلی از جمله معدل و تاریخ داشن آموختگی به صورت اشتباه در ثبت نام کنکور سراسری

 از جمله مشکلاتی که در زمان ثبت نام برای هر فردی به وجود می آید نادرست وارد کردن اطلاعات تحصیلی است ، متقاضیان ملزم می باشند اطلاعات فوق زا نیز به طور صحیح وارد نمایند .

زمان اصلاح اشتباه در ثبت نام کنکور سراسری

با وجود تمامی نکات گفته شد اما برخی از افراد نیز باز هم دچار اشتباه می شوند و این یک امر طبیعی است
اما خوشبختانه سازمان سنجش زمانی را به این افراد اختصاص داده است تا برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری خود اقدام نمایند ، اما ویرایش اشتباه ثبت نام کنکور سراسری زمان های متفاوتی را شامل می شود .

نخستین زمانی که برای ویرایش اشتباهات وجود دارد مربوط به ثبت نام کنکور است ‌ . در این بازده زمانی متقاضیان ملزم می باشند پیش از اتمام مراحل ثبت نام کلیه ی این گام ها را چندین بار به طور صحیح مشاهده کنند و در صورت اشتباه آن را ویرایش کنند . توحه داشته باشید اگر زمان ثبت نام کنکور سراسری تمدید شود میتوانید برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنید .
همچنین پیش از زمان برگزاری کنوور سراسری هنگامی که کارت ورود به جلسه ی افراد ارائه می شود نیز امکان ویرایش اشتباهات ثبت نامی کنکور سراسری وجود دارد در این زمان این امکان برایتان وجود دارد چه به صورت حضوری و اینترنتی برای تحصیح اشتباه خود اقدام کنید .

قبول نشدن در کنکور سراسری

فرم ثبت نام کنکور سراسری

روش های اصلاح اشتباهات در نام نویسی کنکور سراسری

متقاضیانی که زمان ثبت نام اشتباه خود را پیدا میکنند میتوانند در زمان ویرایش وارد سامانه ی سازمان سنجش شوند و گام های مربوط به ویرایش را به طور کامل انجام دهند ، توجه داشته باشید برای وسرایش لازم نیست هیچگونه ای هزینه ای پرداخت کنید .
اگر در زمان ثبت نام دچار اشتباهی شده اید میتوانید برای ویرایش به سامانه مراجعه کنید و باتوجه به مراحلی که در قسمت بعدی در اختیارتان قرار می دهیم اقدام کنید .

نخست وارد سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می شوید

پس از وارد شدن به سامانه به قسمت مقطع تحصیلی خود مراجعه کنید

اکنون در سامانه ی مربوط به ثبت نام مقطع تحصیلی خود هستید

در این مرحله باید اطلاعات نام نویسی خود را در سامانه ی وارد کنید و به بخش مورد نظر وارد شوید .

سپس بر گزینه ی ویرایش ثبت نام را انتخاب کنید و اطلاعات خود را تغییر دهید .

توجه کنید در زمان ویرایش اطلاعات تنها میتوانید بخشی از اطلاعات خود را ویرایش کنید اگر برای ویرایش اطلاعات خود به سامانه مراجعه میکنید حتما به این مورد توجه کنید . اگر برخی اطلاعات را اشتباه وارد کرده اید و همچنین قابل اصلاح نیستند باید هنگامی که سر جلسه کنکور حاضر می شوید به بخش های رفع نواقص مراجعه کنید و مشکل خود را رفع کنید .

مشاوره در خصوص تصحیح اشتباهات در ثبت نام کنکور سراسری

گروهی از متقاضیان و داوطلبین که برای ثبت نام کنکور سراسری اقدام میکنند گاهی مراحل نام نویسی خود را با خیالت راحت به فرد دیگری میسپارند اما این باتوجه به مشاوره های کنکور کاملا اشتباه است زیرا کافی نت ها باعث به وجود آوردن مشکلات متعددی در ثبت نام کنکور افراد می شوند . به همین علت توصیه میکنیم که مراحل ثبت نام توسط خود متقاضی با دقت و حوصله بسیار انجام شود و چندین بار اطلاعات وارد شده را چک کند .

اگر در فرم تکمیل ثبت نامی متقاضی اشتباهی وجود داشته باشد ، نام نویسی متقاضی در هر مرحله ای که قرار داشته باشد به طور کامل لغو می شود . برای مثال فرد اطلاعات ثبت نامی خود را به طور نادرست وارد کرده است به همین علت بعد از پذیرش در کنکور و دانشگاه متوجه شده است ، همجین سازمان سنجش باتوجه نمودن به زمان های اطلاح اطلاعاتی که در اختیار داوطلبان قرار می دهد از نام نویسی این افراد جلوگیری میکند .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.