رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

استعلام وضعیت نظام وظیفه

دوره سربازی و شرایط پیرامون آن برای بعضی از افراد سخت است و دشواری هایی دارد. بعضی مواقع افرادی که مشمول هستند نیاز به استعلام وضعیت نظام وظیفه خود دارند به همین دلیل باید به سامانه سخا مراجعه کنند. بعضی از افراد نمی دانند که باید برای گرفتن این استعلام باید به سامانه خاصی مراجعه کنند و نیازی به مراجعه به صورت حضوری نمی باشد. برای این که بتوانید از این سامانه استفاده کنید نیاز به کد ملی و کد سخا دارید. برای این که بتوانید به راحتی از این سامانه استفاده کنید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

استعلام وضعیت نظام وظیفه

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

سامانه سخا و استفاده از آن

با استفاده از این سامانه می توانید استعلام وضعیت نظام وظیفه خود را به راحتی و بدون نیاز حضور در محلی انجام دهید ولی برای این که بتوانید از این سامانه استفاده کنید نیاز است که ابتدا در این سایت ثبت نام کرده باشید. ثبت نام در این سایت با استفاده از کد ملی انجام می شود. برای استعلام می توانید به دو صورت از این سامانه استفاده کنید روش اول استفاده از کد ملی و استفاده از کد سخا است. کد سخا در زمان ارسال دفترچه به شما داده شده است. روش دوم با ورود به سامانه و استعلام از این طریق انجام می شود.

بعضی مواقع افراد نیاز به دارند تا به صورت غیر حضوری استعلام وضعیت نظام وظیفه خود را پیگیری کرده و زمان اعزام را بدانند و یا از موارد مربوط به مشمولین اطلاع یابند. افراد باید بدانند که برای استعلام نیاز به یک سامانه مشخص دارند تا از آن طریق اقدامات لازم را انجام دهند. روش دیگر مراجعه حضوری است ولی به دلیل جمعیت زیاد و مشکلاتی که در مراجع حضوری وجود دارد سعی شده تا سامانه الکترونیکی برای این موضوع ایجاد شود.
در این مطلب سعی شده تا مواردی مانند سامانه سخا یا سامانه نظام وظیفه را به صورت کامل شرح دهیم و معرفی نماییم تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

سامانه سخا و استعلام وضعیت نظام وظیفه

مواردی که در این سامانه می توانید پی گیری کنید بسیار زیاد است مانند زمان اعزام متقاضیان و زمان پایان خدمت افراد و موارد دیگر مانند گرفتن امریه و معافیت های متفاوت و… جزو مواردی است که سربازان به آن نیاز خواهند داشت و تمام مشمولین می توانند از این طریق برای موارد گفته شده استفاده لازم را ببرند. برای این که بتوانید از اضافه خدمت خود آگاه شوید می توانید از این سامانه استفاده کنید.

مراجعه به سامانه سخا با استفاده از کد سخا و کد ملی امکان پذیر است. استعلام وضعیت نظام وظیفه با استفاده از سامانه سخا به صورت غیر حضوری امکان پذیر است در ادامه این مطلب چگونگی استفاده از این سامانه بصورت کامل شر داده شده است. همچنین می توانید با رزرو وقت مشاوره خود از طریق وب سایت صدای سنجش در این رابطه سوالات خود را مطرح کرده و با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

کد سامانه سخا یک کد پنج رقمی است که می توانید برای استعلام مواردی که گفته شد از آن استفاده کنید ولی به این نکته توجه داشته باشید که برای استفاده از این سامانه باید ابتدا ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام در سامانه سخا نیاز به کد ملی دارید.

چگونگی استعلام وضعیت نظام وظیفه

افرادی که مشمول هستند نیاز دارند تا یک سری از موارد را بدانند مانند غیبت در خدمت سربازی و یا زمان اعزام و… برای این موضوع سامانه ای ایجاد شده است تا افراد بتوانند بصورت غیر حضوری به این اطلاعات دست پیدا کنند چرا که این موضوعات بسیار مهم است و در صورتی که پی گیری نشود می تواند باعث مشکلاتی در دوره سربازی فرد به وجود آید. بیشتر افراد با سایت سازمان نظام وظیفه آشنایی کاملی دارند در این سایت مواردی مانند آموزش ها و اخبار وجود دارد.

سرباز ها برای دانستن وضعیت و می توانند با استفاده از استعلام وضعیت نظام وظیفه از تمامی امکاناتی که مشمولین نظام وظیفه به آن نیاز دارند استفاده نمایند. سها یکی از کاربردی ترین سامانه ها برای مشمولین است به همین دلیل همه ی مشمولان باید از این سامانه استفاده نمایند. برای پاسخگویی به سوالات شما در صدای سنجش کافی است تا از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کرده و با مشاورین ما در تماس باشید.

مشاوره نظام وظیفه

دفترچه اعزام به خدمت سربازی

تاریخ اعزام به خدمت سربازی 1403

استفاده از سامانه استعلام وضعیت نظام وظیفه

برای اطلاع از شرایط خود در سامانه کافی است مثل مراحل زیر پیش بروید:
قبل از هر چیز کد سامانه سخا و کد ملی خود را در دست داشته باشید. کد سخا پنج رقم است که در زمان پست کردن دفترچه به شما داده شده است این کد را می توانید برا سامانه سخا استفاده کنید.

با استفاده از یکی از مرور گر ها سامانه سخا را جستجو کنید و سپس بر روی قسمت جامع سازمانی کلیک کنید. در این قسمت شما وارد قسمتی شده اید که باید کد سخا را ارائه کنید. کد ملی در قسمت نام کاربری شما می باشد و کادر دوم کد سخا خواهد بود سپس کد امنیتی را وارد کرده و بر روی دگمه ورود بزنید.

پس از این که به سامانه وارد شدید می توانید استعلام وضعیت نظام وظیفه خود را ببینید. در سمت چپ یک نواری وجود دارد که اول بر روی خدمات الکترونیک کلیک کنید سپس قسمت وظیفه عمومی و سپس گزینه استعلام را بزنید در این قسمت تمام چیزی که شما می خواهید وجود دارد.

استفاده از کد ملی برای استعلام وضعیت نظام وظیفه

همان طور که گفته شد علاوه بر کد سخا با استفاده از کد ملی نیز می توانید استعلام انجام دهید بعد از این که در سامانه ثبت نام انجام دادید طبق مراحل زیر عمل کنید:

بعد از این که سامانه سخا را جستجو کردید در قسمت نام کاربری که کد ملی شما است و رمز عبور را وارد کنید اگر رمز عبور را فراموش کرده اید برروی گزینه فراموشی بزنید و شماره تماس خود را وارد کنید تا رمز جدید به شما پیامک شود سپس رمز جدید را وارد کرده و وارد سامانه شوید.

در صورتی که نیاز به مشاوره و سوالاتی در این رابطه دارید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.