رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کنکور منحصرا زبان 1403

همان طور که می دانید کنکور در دو نوبت تیر و دی ماه هر سال انجام می شود به همین دلیل شما می توانید برای ثبت نام آزمون زبان های خارجی به صورت اینترنتی در تاریخ های مشخص شده از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید. برای شرکت در کنکور منحصرا زبان 1403 می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و سوالات خود را پاسخ گویی نمایید. دفترچه این آزمون یک عدد بوده و زمان آزمون ۱۰۵ دقیقه خواهد بود که در این مدت زمان به سوالات پاسخ خواهید داد.

 

 

کنکور منحصرا زبان 1403

 

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

مدیریت زمان و شرایط خاص این کنکور زبان 1403

همه ی افرادی که تصمیم به شرکت در کنکور منحصرا زبان 1403 را دارند می توانند مانند دیگر رشته ها دو بار در سال ثبت نام نمایند. متقاضیان می توانند برای شرکت در آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند و در مدت زمان تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند. ثبت نام ها به صورت اینترنتی انجام می شود و تاریخ دقیق آن را می توانید بر روی سایت سازمان مشاهده نمایید.

دفترچه مربوط به کنکور زبان های خارجی نیز در مدت مشخصی بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با شرایط این آزمون با مشاورین صدای سنجش تماس گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید تا شما را راهنمایی کنند. بیشتر مخاطبان این آزمون افرادی هستند که در رشته تجربی تحصیل کرده اند و به دلیل این که ممکن است در این آزمون موفق تر عمل کنند و یا شانس بهتری داشته باشند هر ساله تعداد افراد بیشتری در این رشته ها ثبت نام انجام می دهند.

رشته های این آزمون شامل زبان و ادبیات انگلیسی ، مترجمی زبان ، آموزش زبان انگلیسی و ادبیات زبان آلمانی ، فرانسه و… می باشد که علاقه مندان می توانند در این رشته ها ثبت نام خود را انجام دهند.

محدودیت زمان و کنکور منحصرا زبان 1403

 

مدت زمان این آزمون نسبت به دیگر آزمون ها مانند گروه تجربی ریاضی انسانی و یا هنر کم تر است و این موضوع می تواند چالش بسیار بزرگی برای شرکت کنندگان باشد چرا که باید در مدت زمان کوتاه به سوالات پاسخ صحیح بدهند. برای شرکت در کنکور منحصرا زبان 1403 می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را در مدیریت زمان راهنمایی کنند.

به دلیل کم بودن زمان باید سرعت عمل بیشتری داشته باشید تا بتوانید زمان لازم را برای هر سوال اختصاص دهید این موضوع به تکنیک های تست زنی و مدیریت زمان هر فرد در جلسه کنکور بستگی خواهد داشت. این موضوع به برنامه ریزی نیاز دارد چرا که بدون تمرین قبلی امکان پاسخ به تمام سوالات نخواهد بود.

نکته مهم در قبولی این کنکور مدیریت زمان است در ادامه این مطلب بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

مدیریت زمان و کنکور منحصرا زبان 1403

بعد از قرار گرفتن دفترچه بر روی سایت sanjesh.org می توانید ثبت نام خود را در زمان مشخص انجام دهید. برای پاسخ گویی به سوالات تان در رابطه با چگونگی ثبت نام ها می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. این آزمون نیز مانند دیگر آزمون های سنجش در دو نوبت انجام خواهد گرفت ۲۹ و ۳۰ دی و یا ۱۵ و ۱۶ تیر ماه باید برای شرکت درکنکور منحصرا زبان 1403 اقدام نمایید.

پس از ثبت نام نیاز به گرفتن کارت آزمون خواهید داشت پس از دریافت کارت جلسه کنکور باید اطلاعات کارت ملی شما با اطلاعات روی کارت ورود به جلسه یک سان باشد حتما قبل از روز آزمون به این نکته دقت نمایید. مدت زمان این آزمون نسبت به دیگر آزمون ها کم تر خواهد بود به همین دلیل باید به این نکته دقت داشته باشید تا بتوانید تمامی دروس را پاسخ گویی نمایید.

مهلت ثبت نام آزمون msrt

زمان برگزاری آزمون msrt

متقاضیان برای پاسخ به ۱۰۰ سوال ۷۵ دقیقه وقت خواهند داشت در سال 1403 دروس عمومی برای این آزمون حذف شده است به همین دلیل فقط به یک دفترچه و فقط به سوالات اختصاصی پاسخ خواهید داد. به همین دلیل باید حتما به تکنیک های خاص تست زنی این رشته مسلط باشید.

تفاوت کنکور منحصرا زبان 1403 با دیگر گروه ها

تعداد سوالات این آزمون با دیگر آزمون ها متفاوت است. سوالات زبان تخصصی ۷۰ تا خواهد بود و مدت زمان پاسخ دهی به سوالات تخصصی زبان های انگلیسی فرانسه و آلمانی حدود ۱۰۰ دقیقه است البته برای سال 1403 هنوز تعداد سوالات به صورت قطعی مشخص نشده و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در این موضوع با شماره های ما تماس گرفته و یا از طریق سایت صدای سنجش زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

سوالات کنکور منحصرا زبان 1403 با سوالات قسمت زبان دیگر آزمون ها متفاوت است و سوالات تکرار نمی شود به همین دلیل باید برای مطالعه تست های سال های منحصرا زبان را مطالعه نمایید. البته نمونه سوالات دیگر آزمون ها کمک کننده است.

شانس قبولی در این آزمون می تواند بالا باشد چرا که تعداد افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند ممکن است کم تر از آزمون تجربی و یا ریاضی باشد. برای این که شانس قبولی خود را بالا ببرید می توانید در این آزمون شرکت نمایید. همان طور که گفته شد بیشتر افرادی که در رشته تجربی تحصیل کرده اند در این آزمون نیز ثبت نام می کنند.

آیا همه می توانند در کنکور منحصرا زبان 1403 شرکت کنند؟

بله تمامی افرادی که دیپلم ریاضی و یا تجربی و انسانی و… دارند می توانند در این آزمون شرکت نمایند. و هیچ مشکلی در ثبت نام آن ها وجود نخواهد داشت برای آشنایی بیشتر می توانید دفترچه این آزمون را مطالعه نمایید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید چرا که ممکن است تغییراتی در سال جاری اتفاق بیوفتد.

علاقه به این رشته در شرکت در کنکور منحصرا زبان 1403 موضوع بسیار مهمی است اگر به رشته زبان های خارجی علاقه مند هستید حتما برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید و زمان کافی برای این موضوع اختصاص دهید. جهت رزرو زمان مشاوره می توانید از طریق سایت صدای سنجش با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را برای این آزمون اناده شوید.

کنکور منحصرا زبان 1403

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.