رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

کد رشته دیپلم

کد رشته ی دیپلم برای تمامی رشته ها ازجمله : ریاضی ، تجربی ، انسانی متفاوت می باشد که در دفترچه ی راهنمای کنکور مندرج شده است و همچنین در سامانه ی سازمان سنجش به ادرس sanjesh.org انتشار می یابد . متقاضیان باید به عدد های کد ها توجه بسیاری داشته باشند زیرا باید این کد دیپلم را در فرم نام نویسی کنکور سراسری خود وارد کنید .

متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور سراسری دارند ملزم می باشند در بازده زمانی نام نویسی کنکور سراسری فرم هایی که ارائه می شود را برای ثبت نام تکمیل کنند .

ممکن است بعضی از اطلاعات تحصیلی متقاضیان شامل کد هایی باشد ، در این صورت داوطلبین ملزم می باشند کد های مربوطه را در فرم ثبت نام خود وارد کنند . یکی از کد هایی که در زمان ثبت نام حتما نیاز است کد دیپلم است که برای هر رشته متفاوت است .

متقاضیان برای تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری نیازمند کد رشته ی مورد نظرشان هستند ، در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص آن می‌پردازیم .

 

کد رشته دیپلم

متقاضیان در چه صورتی نیازمند کد مدرک خود می باشند ؟

متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور سراسری و پذیرفته شدن در دانشگاه سراسری و آزاد را دارند ابتدا باید برای تکمیل مراحل ثبت نام به سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و فرم های ارائه شده را مطالعه و با دقت تکمیل کنند .

بعد از تکمیل فرم های ثبت نام متقاضیان امکان ثبت نام و شرکت در کنکور سراسری را دارند تا در این ماراتن سر سخت به رقابت با دیگران بپردازند .

در زمان انجام فرآیند نام نویسی کنکور سراسری متقاضیان ملزم می باشند تمامی اطلاعات را به درستی تکمیل کنند ، در فرم اولیه ای اطلاعاتی مانند کد عملکرد تحصیلی باید درج شود . فرمی به نام فرم پیش نویس در دفترچه هاق راهنمای نام نویسی کنکور سراسری وجود دارد ، متقاضیان با توجه به این فدترچه میتوانند اطلاعات بیشتری در خصوص فرم های ثبت نام کنکور سراسری کسب نمایند .

کد هایی که حتما در زمان ثبت نام کنکور سراسری نیازمند آنها هستید عبارتند از : عملکرد تحصیلی ، خدمت سربازی ، محل دریافت دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی جدول هایی هم در دفترچه های راهنما نام نویسی کنکور وجود دارد ، متقاضیان با استفاده از این جدول ها میتوانند کد مورد نظرشان را پیدا کنند .

از جمله کد های مهمی که حتما در زمان ثبت نام کنکور سرااری نیازمند آن خواهید شد کد دیپلم است که کدی است که مربوط به رشته ی دیپلم افراد است .

اخذ کد رشته ی دیپلم ریاضی

متقاضیانی که در گروه های ریاضی دوران تحصیلی خود را طی کرده اند و دیپلم آنها مربوط به این رشته است . در زمان نام نویسی کنکور سراسری نیز ملزم می باشند کد دیپلم ریاضی خود را در فرم های مربوط به نام نویسی درج کنند . کد رشته ی دیپلم ریاضی در جدول های دفترچه راهنمای نام نویسی کنکور سراسری موجود می باشد .

متقاضیان برای اخذ کد دیپلم رشته ی ریاضی ملزم می باشند ابتدا به دفترچه راهنمای کنکور مراحعه کنند و در جدول عنوان رشته و کد رشته را پیدا نمایند . در این جدول ها کد رشته ی دیپلم ریاضی وجود دارد این کد برای رشته ی ریاضی ده است متقاضیان ملزم می باشند کد خود را به طور صحیح وارد کنند تا بعدا با مشکل و خطایی مواجه نشوند .

همچنین متقاضیان پس از ثبت نام کامل و مرداخت هزینه ی شرکت در کنکور میتوانند به صفحه ی مورد نظر مراجعه کنند و فرم های نام نویسی که از قسمت های متفاوت تشکیل شده است ، متقاضیان با جست و جوی کد مورد نظرشان میتوانند به جدول کد ها مراجعه نمایند و کد مورد نظرشان را دریافت کنند .

اخذ کد رشته ی دیپلم تجربی

متقاضیانی که قصد شرکت در کنکور سراسری تجربی را دارند ملزم می باشند پس از دریافت دیپلم خود در این رشته در بازده زمانی ثبت نام کنکور اقدام کنند و کد  خود را در فرم نام نویسی ای که در سامانه ی سازمان سنجش قرار دارد درج نمایند . همچنین کد این رشته در جدول های دفترچه راهنما نیز موجود است . متقاضیان علاوه بر مراجعه به دفترچه راهنما نیز میتوانند به صفحه ی فرم های نام نویسی که از قسمت های متفاوت تشکیل شده است مراجعه نمایند . قسمت هایی مربوط به کد ها وجود دارد متقاضیان باید کلیک بر روی این گزینه میتوانند از دیگر کد ها مطلع شوند .

متقاضیان کنکور سراسری تجربی برای دریافت کد خود باید به دفترچه های راهنمایی نام نویسی کنکور مراجعه کنند و بخش های متفاوت عنوان جدول را مورد بررسی قرار دهند تا از کد رشته ی مورد تظرشان مطلع شوند ‌ . کد رشته ی دیپلم تجربی یازده است .

اخذ کد رشته دیپلم انسانی

متقاضیانی که در گروه آزمایشی رشته ی علوم انسانی تحصیل میکنند و دیپلمی که کسب کرده اند مربوز به این رشته است باید برای ثبت نام در کنکور سراسری از شماره داوطلبی و شماره پرونده خودشان استفاده کنند تا بتوانند مراحل نام نویسی را تکمیل کنند . داوطلبان ملزم می باشند کد دیپلم انسانی خود را در فرم های مربوط به ثبت نام کنکور درج کنند . همچنین کد دیپلم در دفترچه های راهنمای نام نویسی کنکور نیز وجود دارد .

متقاضیان برای کسب کد رشته ی دیپلم انسانی باید ابتدا دفترچه های راهنمایی ثبت نام را به خوبی مطالعه کنند و همچنین عنوان های رشته دیپلم خودشان را پیدا نمایند . کد دیپلم رشته ی انسانی دوازده است که متقاضیان باید آن را به نحوه صحیح ثبت کنند .

همچنین جدول هایی در دفترچه های نام نویسی کنکور سراسری در قسمت های ثبت نام وجود دارد که از بخش های متفاوتی تشکیل شده است در بخش جلویی کد های نیاز برای نام نویسی کنوور سراسری وجود دارد متقاضیان با انتخاب این بخش میتوانند کد مورد نظرشان را دریافت کنند . اگر با مطالعه ی این مقاله همچنان ابهام و سوالی برای شما وجود داشت میتوانید به مشاورین تحصیلی فعال در این زمینه مراجعه کنید و سوالات خود را با آنها در میان بگذارید .

کد رشته دیپلم

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.