رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

پروژه ی کسری خدمت وزارت دفاع چیست ؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین دغدغه ها و نگرانی های دانش اموختگان تکمیل کردن تحصیلاتشان برای انجام خدمت سربازی می باشد . باتوجه به شرایط و ضوابطی که اخیرا به دستمان رسیدن امکان اخذ پروژه کسری خدمتی برای تمامی دانشجویان و دانش آموختگان ممکن است .

آن گروه از نخبگان و استعداد های برتر که باتوجه به شرایط و ضوابط های بنیاد ملی نخبگان قصد دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع را دارند ملزم می باشند حداقل یک پروژه تحقیقاتی و علمی با عنوان کشوری و لشگری تکمیل کنند و سپس دوره ی آموزشی خود را طی کنند و سپس کارت پایان خدمت دریافت نمایند .

توجه داشته باشید که انجام پروژه ها با عنوان های کشوری و لشگری شرایط و ضوابط خاصی دارد که یکی از این ها تکمیل نمودن پروژه است . انجام دادن و تکمیل نمودن پروژه ی فرد حداکثر باید یک سال زمان صرف کند اینطور نیست که فرد با انجام یک ماه پروژه در خواست کارت پایان خدمت داشته باشد .

 

پروژه کسری خدمت وزارت دفاع

 

چگونگی های دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع

مشمولینی که در گروه نخبگان و استعداد های برتر قرار دارند ملزم می باشند ابتدا به بنیاد ملی نخبگان مراجعه نمایمد و پس از آن برای اخذ پروژه به بنیاد نبخگان نیروهای مسلح ارجاع کنند .

بنیاد و یا سازمان نخبگان نیروهای مسلح باتوجه به نیازمندی های آن سازمان در قسمت ها و بخش های مختلف عنوان ها و طرح هایی را در اختیار افراد برای تکمیل نمودن و دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع ارئه می دهد .

برای مثال ممکن است فردی به سازمان نفت معرفی گردد و فردی که باتوجه به رشته تحصیلی اش و مهارت های کسب شده به وزارت راه و یا دیگر نهاد ها و سازمان های معرفی شود پس همانگونه که گفته شده هیچکدام از این ها قایل پیش و بینی نمی باشد و فرد مذکور ملزم می باشند به محل اعزامی خود در زمان خواسته شده برای انجام پروژه و دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع اقدام کند .

توجه داشته باشید که شرایط برای افرادی که در گروه نخبگان قرار ندارند کمی متفاوت تر است آنها ملزم می باشند مدرک تحصیلی باتر از مقطع کارشناسی ارشد را برای دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع به همراه داشته باشند ‌.
تمامی دانشجویان و داشن آموختگان مقطع کارشناسی ارشد این امکان برایشان فراهم است تا در ازای اخذ و تکمیل یک الی دو پروژه تحقیقاتی برای سازمان های نیرو های مسلح که مورد تایید بنیاد نخبگان نیرو های مسلح نیز باشد از پروژه کسری خدمت وزارت دفاع بهره منو شوند .

باتوجه به اینکه متقاضیانی که جزو نخبگان و استعداد های برتر هستند شرایطی مبنی بر تحصیلات ندارند و متقاضیان نخبه حداکثر باید تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده باشند تا بتوانند از این طرح برخوردار شوند و به گونه ای تسهیلات خدمتی نیز دریافت کنند .

روش های اخذ کاهش مدت سربازی وزارت دفاع

گام های دریافت پروژه ی کسری خدمت وزارت دفاع به شرح زیر است :

ابتدا فرد مذکور باید به بنیاد نخبگان نیرو های مسلح مراجعه کند .

سپس مدارک خواسته شده خود را برای تشکیل و تکمیل پرونده ارائه می دهد .

فرد مشمول معرفی نامه ای برای اخذ پروژه دریافت میکند .

و باید به سازمان مورد تایید بنیاد نخبگان نیرو های مسلح مراجعه کند .

پس از انجام صحبت های لازم با فرد مذکور درصورت انجام توافقات نهایی فرد روش های انجام یک پروژه ها به طور کامل انجام می دهد که در قیال آن کسری خدمتی دریافت میکند .

نکات مهم در رابطه با اخذ پروژه کسر خدمت وزارت دفاع

همچنین میتوانید برای پایان نامه ی تحصیلی خود درخواستی کسری خدمتی داشته باشید ، این درخواست به این صورت است که ابتدا باید پایان نامه خود را به صورت سی دی به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح ارائه دهید و پس ارسال و ارائه آن به یک نهاد نظامی با عنوان پایان نامه خود را برای داوری و رای پایانی آن سازمان آماده نمایید . نظر نهایی پس از چند ماه در صورتی قبولی و پذیرش ارائه می دهد که در این صورت میتوانید حداقل 9 ماه پروژه کسری خدمتی وزارت دفاع دریافت کنید .

توجه داشته باشید اگر میخواهید به صورت همزمان از پروژه و پایان نامه برای دریافت کسری خدمتی استفاده کنید ملزم می باشند با همان نهادی که که عنوان و طرح پروژه ها دریاف میکنید در خصوص پایان نانه نیز صحبت کنید و به گونه ای پایان نامه ی خود را به همان سازمان ارائه دهید و در مقابل آن کسری خدمتی دریافت کنید .

آیا امکان اعتراض به نظر داوران وجود دارد ؟

اگر پس از اعلام و نظرات داوران همچنان به رای صادره معترض هستید و فکر میکنید مزان کسری خدمتی که برای شما در نظر گرفته شده کم است میتوانید درخواست تجدید نظر در رای داوران داشته باشید ، بر اساس تجربیات صورت گرفته در این زمینه معمولا یک الی دو ماه به کسری خدمتی افراد اضافه می شود .

نکات قابل توجه در زمان درخواست کسری خدمتی

اگر قصد این را دارید پس از اخذ و انجام یک پروژه ، پروژه دیگری نیز دریافت کنید توجه کنید که نباید پروژه ی اول را برهی دوران حاظر در جلسه ی بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح ارسال نمایید .
توجه کنید که کمسیون داوری برای هر فرد تنها یکبار تشکیل می شور و بار دومی وجود ندارد زیرا پس از انجام اولین جلسه پرونده ی فرد به طور کامل بسته می شود .

پس تمام دقت و مهارت خود را بعد از پایان پروژه ها به کار بگیرید که فرم های پیشنهادی کسری خدمتی را به یکباره برای داوران حاظر در جلسه ارسال نمایید .

به طور معمولا در جلسه داوران مقداری از کسری درخواست شده را کسر و مابقی را پذیرش میکنند . به تمامی نکات گفته شده در تمامی قسمت ها توجه داشته باشید زیرا کلیه ی این نکته های گفته شده در زمان اخذ پروژه قطعا به شما کمک میکنید و سعی کنید حتما با آگاهی و اطلاعات بسیاری زیاد برای دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع اقدام کنید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.