رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

علاقه مندان به پزشکی معمولا راغب به تحصیل در خارج از کشور هستند که روسیه یکی از کشورهای پرطرفدار برای ادامه تحصیل در رشته ی پزشکی می باشد. کشور روسیه به دلیل مناسب بودن هزینه تحصیل و سهولت در پذیرش و هزینه های مناسب زندگی برای علاقه مندان ازجایگاه ویژه ای برخوردار است. هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه به گونه ای است که همزمان دانشجویان به صورت آزاد و بوریسه به ادامه تحصیل در روسیه می پردازند.

تحصیل رایگان در بیشترین رشته های پزشکی در روسیه امکان پذیر می باشد و برخی از رشته های پزشکی شانس و اولویت بالایی برای گرفتن بورسیه وجود دارد. اولویت در ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای بورسیه شدن بیشتر است به همین دلیل امکان بورسیه برای علاقه مندان قابل فراهم است .

هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

زندگی و تحصیل در مسکو                                                                     

مسکو پایتخت روسیه می باشد و بزرگترین شهر روسیه است و متقاضیان برای ادامه تحصیل معمولا در کشور روسیه به مسکو می روند تعداد دانشگاه های مسکو از شهرهای دیگر روسیه بیشتر است و حق انتخاب برای علاقه مندان و گذراندن دوره ی تحصیل خود بستگی به انتخاب دانشجو دارد. در طول سال پرواز خارجی به مسکو و شهر های دیگر این کشور از تهران در حال فعالیت است. دانشجویان برای هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه علاقه ی بسیاری برای ادامه تحصیل در این کشور را دارند.

و شهر سن پترزبورگ که یکی از شهر های بزرگ توریستی روسیه محسوب می شود همیشه از تهران پرواز مستقیم وجود ندارد . شهر مسکو بزرگترین نکته منفی که دارد ادامه تحصیل در شهر مسکو هزینه های بالایی دارد و هزینه و شرایط پزشکی درشهرهای دیگر این کشور نسبت به شهر مسکو پایین تر است . برای آگاهی بیشتر از شرایط و چگونگی هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. تحصیل پزشکی به سه زبان روسی و انگلیسی و فرانسه قابل تدریس بوده است .

متقاضیان برای تحصیل پزشکی در روسیه باید شهریه سالانه حدود 7 هزار دلار پرداخت نمایند و تحصیل در رشته ی پزشکی در کشور روسیه بدون آزمون با بورسیه و فاند تحصیلی مختلفی نیز برای دانشجو ارایه می شود.

مشاوره تحصیل در آلمان

هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه در شهر سن پترزبورگ               

 

برای علاقه مندان تحصیل در کشور روسیه در شهر سن سن پترزبورگ راحت تر و آسان تر از شهر مسکو می باشد.

دلایل این افراد برای ادامه ی تحصیل در شهر سن پترزبورگ هزینه پایین آن کشور می باشد هزینه ی زندگی و تحصیل در شهر سن پترزبوزرگ از مسکو 30% پایین تر است نام قدیمی شهر سن پترزبورگ لنین گراد بوده و شهر توریستی روسیه به حساب می اید. داوطلبان به دلیل اروپایی بودن شهر سن پترزبورگ نسبت به مسکو طرفداران بسیاری دارد. هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه برای دانشجویان که برای پزشکی در سن پترزبورگ و شانس قبولی بالا را افزایش می دهد داشتن معدل بالای 19 و میانگین نمرات زیست و شیمی بالا . داشتن مدرک سطح یک زبان روسی  و نوشتن نامه انگیزش را باید دارا باشند.

پزشکی به زبان انگلیسی  

درکشور روسیه در دانشگاه تدریس پزشکی به زبان انگلیسی بسیار محدود است و در تمام دانشگاه های روسیه به زبان روسی تدریس می کنند البته برخی از دانشگاه ها امکان تدریس به زبان انگلیسی وجود دارد که شامل دو نکته مهم بوده است

هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه به زبان انگلیسی بیشتر از تدریس روسی است .

در دانشگاه های روسیه تدریس به زبان انگلیسی باید تایید وزارت بهداشت ایران باشد ابتدا دانشجو یک سال دوره ی زبان روسی را می گذراند و به سطح تحصیلی زبان روسی را دریافت می نماید .

دانشگاه های مسکو اعم از دانشگاه رودن مسکو برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی  رشته ی داندان پزشکی به زبان انگلیسی تدریس می کنند . در دانشگاه های پیراگو مسکو و دانشگاه فدرال کازن و دانشگاه پاولوف سن پترزبورگ در رشته ی پزشکی امکان تدریس به زبان انگلیسی وجود دارد. در دانشگاه نووسیبیرسک امکان پذیر می باشد اما شرایط زیر لازم است .

همچنین در سال اول و دوم در دانشگاه نوسیبیرسک دانشجو می تواند به زبان انگیلسی ادامه تحصیل دهد اما از سال سوم باید به زبان روسی ادامه تحصیل کند و در نهایت مدرک دانشجو به زبان روسی صادر می شود که مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز قرار می گیرد.

مشاوره تحصیل در ترکیه

 شرایط رشته دندانپزشکی، هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه

متقاضیانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته ی داندانپزشکی در کشور روسیه هستند برای ادامه ی تحصیل بهترین انتخاب کشور روسیه می باشد ادامه تحصیل در کشور روسیه بدون ارایه مدرک قابل ورود است . اگر دانشجو علاقه مند به رشته ی دندانپزشکی بوده باشد می تواند به دو زبان انگلیسی و روسی تحصیل کند.

رشته های دندانپزشکی و داروسازی رشته های پرطرفدار در شاخسه علوم تجربی هستند و متقاضیان زیادی برای ادامه ی تحصیل برای رشته ی پزشکی به روسیه اعزام می شوند. به دلیل هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه افراد بسیاری برای تحصیل به روسیه بورسیه می شوند.

مدت تحصیل برای رشته ی پزشکی در کشور روسیه حدودا 5 سال می باشد با این  فارغ التحصیلان دندانپزشکی صرفا بعد از اتمام دوره ی دستیاری به یک متخصص کامل وبا اطلاعات پزشکی بالا تبدیل به متخصص می شوند .هزینه ادامه تحصیل به زبان روسی از زبان انگلیسی پایین تر بوده است.

شرایط رشته پزشکی بدون کنکور در روسیه

مردکی که قابل قبول وزارت بهداشت ایران بوده باشد باید به زبان روسی صادر شده باشد . مدرک صادر شده در رشته های مختلف پزشکی مورد تایید تمامی کشور های اروپایی می باشد . هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه در مقایسه با امریکا و لندن از سطح علمی بالایی برخوردار است .مزایای تحصیل در روسیه بدون ازمون به شرح زیر می باشد

سریع بودن روند اخذ پذیرش ،پایین تر بودن هزینه و شرایط پزشکی بدون کنکور در روسیه برای تحصیل نسبت به کشور های دیگر در روسیه، بدون مدرک زبان در برخی دانشگاه ها، عدم نیاز به حساب بانکی و نداشتن شرایط سنی .

متقاضیان برای ادامه ی تحصیل در خارج از کشور می توانند با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند و یا برای دریافت اطلاعات کافی از سایت سازمان سنجش اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند و برای راهنمایی و مدارک و اقدامات لازم برای تحصیل در خارج از کشور مشاوران ما پاسخگو و راهنمایی لازم را برای شماعلاقه مندان ارایه می دهند مشاوران صدای سنجش در خدمت شما عزیزان هستند .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.