رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سوال مهم این است که هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 چه میزان می باشد ؟ متقاضیانی که دارای شرایط و ضوابط برای ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی هستند باید از هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403نیز اطلاع حاصل نمایند ، افراد توجه داشته باشند تا مبالغ خواسته شده را از طریق سامانه پرداخت ننمایید هیچگونه سامانه ای برای آنها رویت داده نخواهد شد و ابتدا باید هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 را پرداخت کنند .

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 حداکثر 75 هزار تومان است اما مبلغ 600 تومان نیز برای پیامک های حاصل از اطلاعات دانشگاه باید پرداخت کنید در کل شما ملزم هستید برای ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 مبلغ 75600 تومان را پرداخت کنید ،
توجه داشته باشید که شما باید مبلغ مذکور را از سامانه و پایگاه اینترنتی سامانه سنجش پرداخت کنید در صورتی با موفقیت این عملیات را انجام داید سایت کدی را به نام کد پرداخت به شما ارائه میدهد که باید آن را کد برای انجام مراحل بعدی نزد خود نگه دارید .

هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1402

دانشجویان پس از دانش اموختگی در رشته ی پزشکی ملزم به انجام چه مراحلی می باشند ؟

دانش اموختگان و داوطلبانی که در رشته ی پزشکی عمومی توانسته مدرک پایانی خود را اخذ کنند ملزم هستند برای گرفتن مدرک تخصصی خود در دستیاری پزشکی ، حداکثر باید نمره ای بین 150 تا600 را کسب کنند تا این امکان را داشته باشند در محاصبه ی ابتدایی دستیاری پزشکی پذیرش شوند ، پس از مصاحبه وارد دوره ای به نام رزیدنتی می شوند که مدت زمان گذراندن این دوره حداکثر 4 سال می باشد .

متقاضیان باید به زمان تعیین شده برای ثبت نام دستیاری پزشکی توجه داشته باشند و در زمان مقرر شده به سامانه سنجش سازمان اموزش پزشکی مراجعه کنند در این راستا مبالغی را باید بپردازند و سپس اقدام به ارسال مدارک خود کنند ، در مطالب بعدی به هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 خواهیم پرداخت .

داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 باید چه مراحلی را طی کنند ؟

شما داوطلبین گرامی‌ ملزم هستید مراحلی را برای انجام هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 طی کنید که انجام این مراحل از سامانه ی سازمان سنجش است ، در این بخش روش پرداخت هزینه ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی را شرح خواهیم داد .
ابتدا وارد سامانه ی سنجش پزشکی کشور میشوید (sanjeshp.ir) سپس در قسمت سمت راست سیستم خود بر روی عنوان تخصصی و فوق تخصصی پزشکی کلیک کنید .

لینک فعالی در مشاهده میکنید که ثبت نام جدید است سپس بر روی این عنوان کلیک میکنید .
مجدد گزینه ی ثبت نام جدید برای شما نشان داده می شود که آن را انتخاب میکنید .
در این بخش مقررات و قوانین برای شما نمایش داده می شود که باید کلیه قوانین را مطالعه کنید در صورتی که موافق هستید علامت تیک را فشار دهید .

کد ملی خود را به طور صحیح وارد نمایید و گزینه ی ادامه را فشار دهید .
بعداز وارد نمودن کد ملی خود پیامی برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 خود را باید پرداخت کنید ، در این قسمت باید پرداخت اینترنتی هزینه ازمون را کلیک نمایید .
پس از کلیک بر روی پرداخت اینترنتی هزینه ازمون ملزم هستید که مبلغ75600 را پرداخت کنید و تیک مورد نظر را برای پرداخت بفشارید .
پس از پرداخت نمودن مبلغ مذکور در بخش بعدی باید اطلاعات فردی خود برای ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 وارد کنید .

افراد پس از پرداخت هزینه ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی چگونه باید اقدام به تکمیل فرم ثبت نامی خود کنند ؟

پس از مراحل گفته شده برای هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 باید به صفحه ی پیشین برگردید و کلیه ی اطلاعات روش ثبت نامی خود را در سامانه وارد نمایید ، اطلاعات وارد شده شامل قرار وادن عکس و تکمیل نمودن فرم های نام نویسی اینترنتی است.

اما توجه داشته باشید که مبالغ پرداخت شده به هیچ وجه قابل بازگرداندن نخواهد بود ، توصیه میکنیم که حتما دفترچه ی ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 را به طور کلی مطالعه نمایید تا از شرایط و ضوابط این ازمون مطلع شوید زیرا کلیه ی اطلاعات برای ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی تنها در دفترچه های ثبت نامی که در اختیار شما داوطلبان قرار میگیرد ذکر شده است پس با دقت لازم دفترچه های ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 را مطالعه کنید .

آیا برای ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 افراد باید مبالغی را پرداخت نمایند؟

بله ، متقضیانی که قصد شرکت در ازمون دستیاری پزشکی 1403 را دارند با مبلغ 75600 تومان را باتوجه به مراحا ذکر شده در متن مقاله پرداخت نمایند تا این امکان را داشته باشند کلیه مراحل ثبت نامی خود را به اتمام برسانند اگر مبلغ گفته شده پرداخت نشود هیچ‌گونه سامانه ای برای افراد نمایش داده نخواهد شد .

3- داوطلبان برای پرداخت نمودن هزینه ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 باید از چه روشی اقدام کنند؟

هزینه ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 تنها از طریق سامانه ی سامان سنجش پزشکی کشور به نشانی sanjeshp.ir قابل پرداخت می باشد که این فرایند به صورت کاملا اینترنتی انجام می شور و پس از دریافت‌نمودن کد پرداخت میتوانید دیگر مراحل ثبت نامی خود را تکمیل کنید .

مطالعه دفترچه ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی چه کمکی به افراد میکند ؟

توجه داشته باشید که به جز هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی 1403 افراد باید از شرایط و ضوابط ثبت نام برای دستیاری ازمون پزشکی1403 نیز مطلع باشند تا بتوانند برای ثبت نام اقدام کنند ، شرایط ثبت نان به دو دسته اختصاصی و عمومی تقسیم می شود

به همین علت به شما داوطلبین‌گرامی توصیه میکنیم که پیش از ثبت نام حتما دفترچه های ثبت نامی دستیاری پزشکی1403 را با دقت کامل مطالعه کنید تا بتوایند از مدارک خواسته شده ، مبالغ پرداختی ، روش های پرداخت ، مطلع شوید و در هنگام ثبت نام با مشکل و یا خطایی مواجهه نشوید .

هزینه ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی چقدر است و این هزینه از چه روشی قابل پرداخت می باشد ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز ذکر شده است هزینه ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی1403 75600 تومان است که این مبلغ به صورت اینترنتی و از طریق درگاه سازمان سنجش پزشکی قابل پرداخت می باشد ، اما شما با مطالعه ی دفترچه های ثبت نام میتوانید از دیگر شرایط و مراحل کامل تری از پرداخت مبلغ ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی1403 مطلع شوید ، همچنین تا زمانی که مبلغ مذکور را پرداخت ننمایید نمیتوانید هیچ اقدامی برای ثبت نام ازمون دستیاری پزشکی 1403 ارائه دهید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.