رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آشنا کنیم. گفتنی است که دانشگاه غیر انتفاعی دارای مدرک معتبری است و مدرک آن زیر نظر سازمان علوم، تحقیقات و فن آوری است. هزینه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی نسبت به سایر دانشگاه‌ها بسیار پایین تر بوده و این دانشگاه دارای امکانات بسیار خوبی است.

کلیه پذیرفته شدگان و داوطلبان لازم است تا به صورت حضوری یا از طریق دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایند. دانشگاه غیر انتفاعی با داشتن مجوز از وزارت علوم یکی از دانشگاه‌های معتبر بوده که از سطح و کیفیت آموزش بالایی برخوردار است و باعث گشته تا داوطلبانی زیادی نسبت به ادامه تحصیل در این دانشگاه ترغیب شوند. هرساله دانشگاه غیر انتفاعی به صورت‌های مختلف با روش‌های با آزمون و بدون آزمون در دو زمان مختلف نسبت به پذیرش دانشجو اقدام مینماید.

لازم به ذکر است که کلیه دانشجویانی که قصد تحصیل و ثبت نام در این دانشگاه را دارند آنهم بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در سال 1403 برای ورود نیمسال اول و دوم لازم است تا از مراحل و نحوه ثبت نام اطلاع کافی داشته باشند تا در روند ثبت نام دچار اختلال نشوند. از این رو به منظور ادامه فرایند نام نویسی و انتخاب رشته داوطلبان در ادامه این مقاله روش ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه غیرانتفاعی را به همراه راهنما در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

مراحل نحوه ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه غیرانتفاعی مهر ماه 1403

این ثبت نام در دانشگاه غیرانتفاعی معمولا به صورت اینترنتی انجام میشود. در این حالت متاقضیانی که خواستار پذیرش در دانشگاه غیرانتفاعی هستند باید در زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

ورود به سایت سازمان سنجش  sanjesh.org

در مرحله اول باید نسبت به دانلود و مطالع دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی اقدام نمایند و در مرحله بعدی باید به روی گزینه هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری کلیک کنند و این کارت را تهیه کنند. در ادامه باید به سامانه ثبت نام وارد شوید و یک قطعه عکس پرسنلی را وارد آن کنید، در ادامه تکمیل فرم‌های ثبت نام اعم از اطلاعات شخصی و تحصیلی را ثبت نمائید، سپس به مرحله تکمیل فرم انتخاب رشته میرسید که باید فرم انتخاب رشته را تکمیل نمائید و آنرا ثبت کنید و در مراحل آخر تایید نهایی اطلاعات را بزنید و شماره پرونده و کد رهگیری را اضافه نمائید.

مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی مهر ماه 1403

معمولا در هر دوره از پذیرش بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی به خصوص دوره مهر ماه زمان ثبت بدون کنکور در این دانشگاه از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد. داوطلبان باید ابتدا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی را دانلود کنند تا از جزئیات ثبت نام برای تکمیل مدارک و فرایند ثبت نام آگاه شوند.

به طور کلی میتوان گفت که در سال‌های گذشته ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه‌های غیر انتفاعی ورودی مهر در محدوده زمانی مرداد ماه آغاز میشود. لذا به توجه به اطلاعات موجود در دفترچه کنکور سال 1403 ثبت نام برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آنهم بدون آزمون در دانشگاه و موسسات آموزش عالی برای سال 1403 معمولا پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و از مرداد ماه سال آینده آغاز میشود.

در این مقاله میخواهیم تا شما را با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی آشنا کنیم.

مقطع کاردانی پیوسته از 14 تیر لغایت 21 تیرماه بوده و مقطع کاردانی به کارشناسی 29 خرداد لغایت 5 تیر ماه است.

همانطور که اشاره شد دانشگاه غیر انتفاعی علاوه بر ورودی نیمسال اول، یعنی مهر ماه سال جاری برای ورودی نیمسال دوم یعنی بهمن ماه سال 1403 به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نسبت به دریافت دانشجو اقدام  میکنند.

به توجه به روال سال گذشته کلیه ثبت نام‌های رشته ‌های بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ماه از تاریخ 14 آذر شروع شده بود، نسبت به این موضوع میتوان پیش بینی کرد که ثبت نام بدون آزمون دانشگاه غیر انتفاعی بهمن ماه 1403 از نیمه آذر آغاز شود. توجه داشته باشید که زمان ثبت نام مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون معمولا از سوی سازمان سنجش اعلام میشود. در ادامه میتوان گفت که زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه 1403 در این مقاطع هنوز اعلام نشده اما پیش بینی میشود که زمان ثبت نام در محدوده زمانی مشابه سال گذشته انجام شود.

دفترچه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

همانطور که در این مقاله ذکر شد پیش از انجام ثبت نام و نحوه تکمیل فرایند ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی باید ابتدا از کلیه شرایط و نکات مربوط به نام نویسی و غیره آگاهی لازم را پیدا کنید. این شرایط به طور کلی در دفترچه راهنمای آزمون قرار داده شده است.

این نکات به دو صورت با آزمون و بدون آزمون داخل دفترچه موجود میباشد. هرساله به طور معمولا همزمان با آغاز زمان ثبت نام کنکور لینک مربوط به دانلو دفترچه در سایت رسمی سازمان سنجش قرار میگیرد، شرایط ثبت نام با کنکور دانشگاه‌های غیر انتفاعی در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری به همراه شرایط و نکات ثبت نام بدون کنکور در این دفترچه همراه با شرایط پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی ذکر میشود.

جهت شرکت در دانشگاه غیر انتفاعی مواردی با عنوان شرایط پذیرش وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

عدم سوء پیشینه اخلاقی و عذم دشمنی با نظام جمهمری اسلامی یکی از شرایط ذکر شده میباشد و همچنین برخورداری از سلامت جسمی و روانی مناسب به رشته تحصیلی از شرایط عمومی دیگر است .

از جمله شرایط اختصاصی عبارتند از دارا بودن مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی، داشتن مدرک پایان خدمت یا معافیت از سربازی که الزامی است.

سوالات متداول

ثبت نام ورودی مهر در دانشگاه غیرانتفاعی از چه طریقی انجام میشود؟ ثبت نام ورودی مهر از طریق اینترنت و سایت رسمی سازمان سنجش صورت میگیرد

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن 

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.