رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دانشجویان باید بدانند که چگونه نمرات خود را در امتحانات پایان ترم به چالش بکشند. نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی در وب سایت هم آوا یکی از بحث انگیزترین مسائل پیش روی دانشجویانی است که در حال تحصیل در این دانشگاه هستند. از آن جایی که در وب سایت هم آوا دستورالعمل های خاصی برای نمرات معترض وجود دارد، دانشجویان علمی کاربردی که از این دستورالعمل ها پیروی نمی کنند، در معرض رد اعتراض خود توسط اساتیدشان قرار می گیرند. به عنوان مثال، آن ها فقط مجاز به اعتراض در ساعات خاصی هستند که این موضوع بسیار مهم است.

 

نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

 

معرفی سیستم و عملکرد سایت هم آوا

 

این دانشگاه به جای سامانه سجاد خود، وب سایت جدیدی راه اندازی کرده است که دانشجویان می توانند به موضوعات مربوط به آموزش خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر این وب سایت به دانشجویان خدماتی مانند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، انتخاب واحد، مشاهده کارنامه موقت و پرداخت شهریه و نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی به نمرات و… را ارائه می کند.

در واقع، این سایت به طور خاص برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی ایجاد شده است تا خدمات آفلاین را بصورت شبانه روزی ارائه دهد و در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی کند.

برای آشنایی بیشتر با روند تغییر نمره و اعتراضات با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا از این طریق بتوانید راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و هر چه سریع تر به نتیجه برسید.

راهنمای جامع نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی

 

سیستم Hamava معمولاً به دانش آموزان اجازه می دهد تا پس از مشاهده نمرات خود، اعتراض خود را در یک بازه زمانی از پیش تعیین شده ثبت کنند. این بازه زمانی معمولا بر اساس برنامه درسی دانشگاه برای هر ترم تحصیلی انتخاب می شود. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی در سامانه هم آوا هم اکنون می توانید در اسرع وقت با شماره های مرکز مشاوره صدای سنجش تماس حاصل فرمایید.

دانش آموزان پس از گذراندن امتحانات پایان ترم خود، همیشه سیستم هم آوا را بررسی می کنند تا ببینند چه زمانی نمرات آن ها منتشر می شود تا در اسرع وقت آن ها را مشاهده کنند. سیستم هم آوا و نحوه مشاهده نمرات پایان ترم ممکن است در حال حاضر برای همه دانش آموزان آشنا نباشد. به همین دلیل، ما مراحل را به طور کامل در زیر شرح خواهیم داد.

 دانشگاه علمی کاربردی چیست؟ 

استفاده از هم آوا نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی

 

نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (شماره شناسنامه یا هر رمز دیگری که قبلا انتخاب کرده اید) را وارد کرده و سپس روی گزینه ورود کلیک کنید.

برخی از دانش آموزان پس از دیدن نمرات خود با آن مخالفت می کنند زیرا آن ها امیدوار به نمره بالاتر بودند. در نتیجه با نمره استاد مخالفند و نیاز به دانستن نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی دارند. به همین دلیل سعی می کنند با استفاده از همین سیستم راهی برای اعتراض پیدا کنند.

بر همین اساس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای برقراری عدالت بین دانشجویان و نمرات دانشجویان پس از مشاهده نمرات خود، امکان اعتراض به آن ها را فراهم کرده است. برای اعتراض در سامانه هم آوا، دانش آموزان باید ابتدا نمرات خود را مشاهده کنند، سپس با علامت زدن کادر «اعتراض» در کنار کد رشته، هرگونه توجیه لازم را بنویسند و سپس اعتراض خود را ثبت کنند. این امکان را به استاد می دهد تا کد درس و توجیهات دانشجو را بررسی کند.

آشنایی با نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی

 

پس از سپری شدن مهلت اعتراض به نمرات، معمولاً مدرس موظف است شکایات دانشجویان را بررسی کرده و پاسخ آن ها را ظرف سه روز آینده عمومی کند. اگر این کار را نکند، شورای مرکزی باید وارد عمل شود سه روز بعد و ارسال اطلاعات به مرکز شورا همراه با نتیجه اعتراض واحد استانی باید ظرف دو روز پرونده دانشجو را بررسی و اصلاحات لازم را انجام دهد.

حال اگر آن ها نیز در مدت زمان مقرر تعدیل های لازم را انجام دهند، پیام رد شده را به صورت خودکار برای نتیجه اعتراض دانشجویان در سامانه هم آوا وارد نکنند، تمامی مسئولیت آن ها در صلاحیت شورای مرکزی و شورای استان است. البته، دانش آموزان باید توجه داشته باشند که ممکن است بیش از یک بار برای نمرات ذکر شده برای یک درس تجدید نظر نکنند.

رشته زیبایی پوست و مو دانشگاه علمی کاربردی

پیگیری و نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی

 

کاربران می توانند پس از ثبت درخواست یا شکایت جدید در این سامانه، درخواست ها یا شکایات قبلی خود را پیگیری و از نحوه رسیدگی به این درخواست ها مطلع شوند. پیگیری درخواست به صورت آنلاین در سایت شکایات دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود.

کاربران ابتدا باید با تایپ ticket.uast.ac.ir به صفحه شکایات دانشگاه علمی کاربردی دسترسی داشته باشند. برای آشنایی با نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی آدرس را وارد کنید، سپس گزینه پیگیری وضعیت برنامه ها را از منوی سمت چپ انتخاب کنید. کاربر پس از ارائه آدرس ایمیل ، لینک دسترسی برای پیگیری درخواست ها را دریافت می کند.

در صورت وجود ابهام در مورد نحوه درخواست در سایت شکایات دانشگاه علمی کاربردی با کارشناسان صدای سنجش تماس بگیرید. جدید ترین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه علمی کاربردی را نیز می توانید به ترتیب از طریقسایت صدای سنجش دنبال کنید.

نحوه اعتراض دانشگاه علمی کاربردی

 

درک نحوه استفاده از سایت شکایات دانشگاه علمی کاربردی برای ارسال درخواست، ثبت شکایات و پیگیری درخواست ها برای مردم مهم است. ثبت نام و پیگیری درخواست ها به همین منظور سایت شکایات دانشگاه علمی کاربردی در این مقاله به همراه نحوه ثبت درخواست و پیگیری اعتراضات در این سامانه شرح داده شده است.

کاربران می توانند با ثبت نام در این سامانه نسبت به ثبت نام و پیگیری درخواست اعتراض خود اقدام کنند. برای آشنایی بیشتر با دانشگاه علمی کاربردی نیز با ما در ازتباط باشید. با استفاده از سامانه هم آوا می توانید به راحتی موضوعات مربوط به بخش آموزش را پی گیری کنید.

برای آشنایی با چگونگی اعتراض به نمرات در دانشگاه علمی کاربردی می توانید با مشاوران صدای سنجش در تماس باشید ابتدا به منو های سایت مراجعه نمایید سپس رزرو زمان مشاوره خود را نیز انجام دهید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.