رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

میزان حقوق سربازی 1403

افرادی که جزو مشمولین به حساب می آیند معمولا نمی توانند هنگام گذراندن این دوره به سر کار بروند و با داشتن هزینه هایی در این مدت مانند رفت و آمد نیاز به حمایت خواهند داشت. این پرسش به وجود می آید که میزان حقوق سربازی 1403 چه میزان است و چقدر رشد داشته است؟ برای پاسخ به این پرسش می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و یا از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو نمایید. در ادامه این مطلب به میزان پرداختی به سربازان در سال جاری می پردازیم.

 

میزان حقوق سربازی ۱۴۰۲

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

 

حقوق مشمولین و تفاوت آن

 

حقوق سرباز های مشمول به خدمت بر اساس مواردی متفاوت خواهد بود. موضوعاتی مانند میزان درجه و یا تحصیلات فرد مانند دیپلم، کاردانی، مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری و همچنین زیر دیپلم در میزان حقوق متفاوت است. میزان حقوق سربازی 1403 برای افرادی که مجرد هستند تا ۶۰ درصد و برای افرادی که متاهل هستند نیز تا ۹۰درصد افزایش داشته است. در نتیجه رقم قابل توجهی برای افراد در نظر گرفته شده است.

بیشتر افراد می خواهند بدانند که حقوق آن ها در این دوره چقدر خواهد بود همان طور که گفته شد این موضوع بسیار مربوط به میزان تحصیلات و درجه هر فرد خواهد داشت ولی باید به سربازان امریه نیز اشاره کرد چرا که شرایط آن ها متفاوت است. برای این که اطلاعات تان در رابطه با این موضوع تکمیل شود می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

مشاوره سربازی صدای سنجش

دفترچه اعزام به خدمت سربازی

امریه سربازی

امریه سربازی قرارگاه خاتم الانبیا

چگونگی محاسبه و میزان حقوق سربازی 1403

 

میزان و مقدار دریافتی سربازان به موضوعات مختلفی بستگی دارد که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. بر اساس درجه پولی به صورت ماهیانه به شما پرداخت خواهد شد. سرباز ها در ارگان های مختلف نیز تقریبا همان میزان حقوق دریافت می نمایند مانند سرباز سرباز معلم ، وزارت نفت و سرباز انرژی اتمی. از فروردین همین سال با اعلام از سوی نظام وظیفه تغییراتی در میزان حقوق سربازی 1403 اعمال شده است که از اردیبهشت ماه اجرایی شده و مبلغ باقی مانده از فروردین نیز به حساب سربازان واریز شده است.

حال به این موضوع می پردازیم که چه مواردی باعث افزایش حقوق خواهد بود. اولین و مهم ترین ان درجه است یعنی هر چقدر که تحصیلات فرد بیشتر باشد درجه او نیز بالا تر خواهد بود و به همین صورت میزان حقوق فرد نیز بالا تر است.
موضوع بعدی متاهل بودن فرد است که این افراد علاوه بر حقوق معمول میزانی هم به عنوان تاهل به حقوق اضافه می شود مانند کارمندانی که بخاطر تاهل میزانی به حقوق معمول آن ها اضافه می شود.
برای آشنایی بیشتر با حقوق و محاسبه آن می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را در رابطه با شرایط مشمولین و شروع دوره سربازی راهنمایی نمایند.

امریه و میزان حقوق سربازی 1403

افرادی که موفق به دریافت امریه شده اند بیشتر به دلیل این که از تحصیلات بالایی برخوردار هستند حقوق بیشتری دریافت می نمایند و این موضوع باعث شده تا بعضی از افراد بیشتر به دنبال شرایطی باشند که بتوانند امریه گرفته تا دوره سربازی را به این صورت طی نمایند.
افزایش حقوق امریه نسبت به شرایط های دیگر مشمولین افزایش زیادی نداشته است ولی به طور کلی نظام وظیفه در نظر دارد هزینه ای بابت رفت و آمد و خورد و خوراک امریه برای افرادی که از محل زندگی خود دور هستند در نظر بگیرد. در ادامه میزان حقوق سربازی 1403 و امریه به صورت افزایش یافته آمده است.
سربازی ، ناوی ۱۰۸۰۰۰۰
سرباز دوم، ناوی دوم ۱۰۹۸۰۰۰
سرجوخه، رزم یار، سر ناوی ۱۱۳۴۰۰۰
گروهان سوم، رزم یار سوم مهناوی سوم ۱۱۷۰۰۰۰
گروهان دوم، رزم آور دوم، مهناوی دوم ۱۲۰۶۰۰۰
گروهان یکم، رزم آور یکم، مهناوی یکم ۱۲۴۲۰۰۰
استوار دوم، رزم دار دوم، ناو استوار دوم ۱۲۷۸۰۰۰
استوار یکم، رزم دار یکم ۱۳۱۴۰۰۰
استوار سوم، ناویان سوم ۱۳۶۸۰۰۰
استوار دوم، ناویان دوم ۱۴۲۲۰۰۰
ستوان یکم، ناویان یکم ۱۴۷۶۰۰۰
ستوان یکم پزشک، ناویان یکم پزشک ۱۶۲۰۰۰۰

سرباز صفر و میزان حقوق سربازی 1403

همان طور که توضیح داده شد مقدار حقوق در دوره ی سربازی بسیار بستگی به مدرک تحصیلی افراد دارد به طور مثال مقدار دریافتی فردی که با دیپلم و یا پایین تر مشمول می باشد کم ترین میزان حقوق را دریافت می نماید و این مقدار حدود ۶۰ درصد پایین تر می باشد. پیشنهاد ما این است که حتما قبل از اقدام برای سربازی و پست کردن دفترچه حتما با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

می توانید قبل از این که تصمیم به پست کردن دفترچه گرفته و این کار را انجام دهید با صدای سنجش تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. موضوعاتی مانند میزان حقوق سربازی 1403 یکی از عواملی است که می تواند جزو پرسش های شما باشد و با ارتباط با مشاورین این زمینه از شرایط آن به خوبی آشنا شده و مشکلی در آینده نخواهید داشت. دوره سربازی دوره بسیار مهمی و حساسی است چرا که اگر از موارد مهم آن اطلاع داشته باشید حتما شرایط بهتری خواهید داشت.

معافیت از رزم و میزان حقوق سربازی 1403

بعضی از افراد به دلیل داشتن شرایط فیزیکی خاص از رزم معاف می باشند ولی همچنان باید دوره سربازی را بگذرانند. این افراد از انجام کار های سخت و سنگین در دوره سربازی معاف هستند ولی باید به این موضوع توجه کنید که این افراد نیز تحصیلاتی دارند و بر اساس آن حقوق دریافت خواهند کرد. حقوق افرادی که از رزم معاف هستند به نسبت فردی که به صورت معمول در حال خدمت است و هم رده او می باشد کم تر خواهد بود. کم ترین میزان حقوق سربازی 1403 را این افراد دریافت می نمایند.

بسیاری از افراد به دلیل دور بودن از محل زندگی خود مجبور به هزینه های رفت و آمد هستند این مبلغ به این افراد کمک می کند که مشکلی از نظر رفت و آمد نداشته باشند. برای ارتباط با مشاورین صدای سنجش می توانید از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو کنید و یا از طریق شماره های مرکز تماس بگیرید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.