رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار

با استفاده از این علم افراد می توانند آینده را پیش بینی کنند در واقع با در نظر گرفتن ارقام و اعداد و با استفاده از فرمول های مختلف می توان در رابطه با آینده نظر داد و پیش بینی کرد. در معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار آن باید گفت که در موقعیت و سمت های متفاوتی می توانید فعالیت کنید و جهت مشاوره می توانید با صدای سنجش تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند. در این مطلب به این رشته می پردازیم و شرایط کاری و حرفه ای آن را توضیح خواهیم داد.

"</p

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

علم تجزیه و تحلیل داده ها

با استفاده از این علم می توانید با در نظر گرفتن جزئیات و اعداد کوچک به کلیاتی دست پیدا کرد. به صورت کلی از این علم در تمامی ارگان ها و جا شرکت هایی که با ارقام در ارتباط هستند استفاده می شود و نیاز به یک متخصص در زمینه آمار وجود دارد. در معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار آن باید گفت که در سال های اخیر این علم توانسته جایگاه خود را در موقعیت های مختلف بیابد.
در این مطلب سعی شده تا شما را با شرایط کاری و شغلی رشته آمار بیشتر آشنا کنیم همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر و یا ارتباط با مشاورین صدای سنجش از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را مشخص نمایید و یا از طریق شماره تلفن های مرکز با ما در ارتباط باشید. در هنگام انتخاب رشته آشنایی با شرایط کاری و یا تحصیلی رشته های مختلف می تواند به شمار کمک کند تا بهترین رشته را برای خود انتخاب نمایید.

آشنایی و معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار

در کشور های پیشرفته اهمیت این علم بسیار شناخته شده است در ایران نیز با گذشت زمان به اهمیت این رشته پی برده شده است ولی همچنان باید گفت که به درجه کافی اهمیت در مسائل کشور نرسیده است. همان طور که گفته شد با استفاده از اعداد و شواهد و جزئیات می توانید به همراه علم ریاضی آینده را پیش بینی کنند. هنگام معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار آن و نزدیکی آن به علم اقتصاد که امروزه در کشور ما علم مهمی است، می توانید شرایط اقتصادی بهتر و واقع گرایانه تری را برای خود و یا محیط کاری که در آن هستید ایجاد نمایید.
همان طور که گفته شد موقعیت های شغلی بسیاری برای این رشته وجود دارد به عنوان مثال می توانید در مراکز:
صنعتی و کارخانه ها ، بانک ها ، اداره های بیمه ، سازمان برنامه و بودجه ، مرکز آمار ایران ، در بخش آماری انواع وزارت خانه ها مانند کشاورزی ، وزارت کار ، اقتصاد و امور دارایی و بهداشت و… مشغول به کار شوید.
علاوه بر این ها با ادامه تحصیل تا مقطع دکتری و با داشتن شرایط مورد نیاز می توانید به تدریس در این زمینه در دانشگاه ها و یا مدارس بپردازید.

درآمد و معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار

 

ممکن است برای بعضی از افراد سوال به وجود بیاید که فردی که در این زمینه تحصیل کرده است چه میزان حقوق دریافت می نماید. باید بگوییم که به صورت دقیق مشخص نمی باشد و امکان تخمین دقیق آن وجود ندارد بستگی به شرایط کاری ، موقعیت او ، وزارت خانه مربوطه ، تحصیلات فرد و… این درآمد متفاوت باشد.
در معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار خارج از کشور شرایط و درآمد افراد بیشتر خواهد بود به همین دلیل یکی از شرایط مطلوب این رشته مهاجرت و آینده شغلی خوب در خارج از کشور است. موضوعی که مشخص است درآمد خوب این رشته در کشور های خارجی است. به صورت دقیقی نمی توان گفت که در خارج از کشور نیز درآمد افراد چه میزان است ولی به صورت میانگین ۱۰۰ هزار دلار درآمد از طریق این رشته به دست می آید.
برای مشاوره جهت مهاجرت تحصیلی رشته آمار می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

مهندسی عمران بدون کنکور

معرفی رشته مهندسي كامپيوتر

معایب و معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار آن

 

از جمله معایب این رشته می توان به این موضوع اشاره کرد که در سازمان ها و یا ادارات مربوطه از افراد فارغ‌التحصیل این رشته استفاده نشده است و بجای آن از افرادی که در این زمینه فقط کمی اطلاعات دارند استفاده می شود. این موضوع کمی افراد را برای پیدا کردن شغل مناسب خود با مشکلاتی رو به رو کرده است.
در معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار دیده شده که آن چه افرادی که در رشته امار تحصیل می نمایند در محیط کاری تاثیری ندارد. یعنی مباحث آموزشی در دانشگاه ها با واقعیت این شغل سازگاری ندارد و حتما افراد باید جهت کارورزی و آموزش مدتی را دوره دیده تا بتوانند مباحثی که در دانشگاه آموزش دیده اند را با آن چه که در محیط کاری از افراد درخواست می شود مطابقت دهند.
باید گفت که موقعیت های شغلی زیادی برای افراد در این رشته وجود دارد. در زمینه های اقتصادی ، جامعه شناسی ، کشاورزی ، عمران ، پزشکی ، بورس و اوراق بهادار و… می توانید فعالیت هایی داشته باشید.

شرایط معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار و تحصیل در آن

 

رشته آمار در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می شود ولی باید گفت که این رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری محدودیت هایی در زمینه گرایش دارند به عنوان مثال بیم سنجی فقط در دانشگاه های علامه طباطبایی و شهید بهشتی ارائه می شود.

برای آشنایی بیشتر با شرایط تحصیلی این رشته می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

برای این که بتوانید در تحصیل این رشته موفق باشید باید شرایطی را داشته باشید مانند : صبر در انجام کار ها ، دقت ، پشتکار ، علاقه به کار با کامپیوتر و پژوهش در این زمینه همچنین به علم ریاضی قوی نیاز خواهید داشت. در معرفی رشته آمار درآمد و بازار کار باید به این نکته اشاره کرد که افرادی که در این زمینه تحصیل می نمایند باید قدرت تجذیه و تحلیل مسائل را داشته باشند. استفاده از نرم افزار های مربوط به آمار بسیار رایج است باید سعی کنید حتما آموزش لازم در این زمینه را تکمیل نمایید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.