رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم به مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور بپردازیم .داوطلبان برای پذیرفته شدن بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد باید از ظرفیت های باقی مانده و مورد نظر خود مطلع باشند. افرادی که علاقه مند به ادامه تحصیل نیز در دانشگاه های ازاد هستند باید مدارک درج شده در قوانین را تکمیل نمایند.سازمان سنجنش برای اینکه بتواند به نحوه احسنت در پذیرش دانشجویان نقش داشته باشد نیازمند دسترسی به مدارک آنهاست که قوانین و مدارک فوق را میتوانید در سایت azmoon.org مشاهده نمایید. همچنین توجه داشته باشید که ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی می باشد و شما با مراجعه به سایت گفته شده میتوانید جهت نام نویسی و ارائه مدارک برای دانشگاه ازاد اقدام نمایید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور چیست؟

همانگونه که گفته شد ثبت نام کارشناسی ارشد به صورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری صورت میگیرد که مدارک جهت ارائه به دانشگاه باید کاملا اسکن شده باشند تا بتوانید آنها در داخل سایت جایگزاری نمایید.مدارک جهت ثبت نام دانشگاه ازاد در نقطع کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد:

اسکن شده ی کامل عکس داوطلب
اسکن شناسنامه افراد
اسکن کارت ملی
همچنین اسکن مدرک کارشناسی نیز مورد نیاز می باشد.

اگر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور سوالی دارید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

توجه داشته باشید که ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد طی سال های گذشته عکس متقاضی بود اما چنانچه اخیرا تمامی مدارک گفته شده برای ثبت نام داوطب مورد نیاز می باشد. همچنین توجه داشته باشید که تمامی گام های ثبت نام باید پی در پی انجام شود زیرا داوطلب باید کد پیگیری که برای او ارسال می شود را جهت ثبت نام داشته باشد تا از انجام کلیه ی امور مطمن شود. همچنین میتوانید برای اطلاع از دیگر شرایط اخبار مورد نظر را در این خصوص پیگیری نمایید.اگر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور سوالی دارید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 کلیه مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه ازاد چه می باشد؟

بانوجه به مدارک گفته شده که حتما مورد نیاز می باشد نیز افراد میتوانند با مراجعه به دفترچه ی راهنمای دانشگاه ازاد از دیگر قوانین آن مطلع شوند.اگر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور سوالی دارید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 چگونگی صحیح جهت ثبت نام در دانشگاه آزاد چگونه می باشد؟

متقاضیان میتوانند پس از ورود به سایت گفته شده برای نام نویسی خود در سایت دانشگاه ازاد اقدام نمایید که در مطالب بعدی و گذشته به طور کامل به آن اشاره شده است.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1403

یکی از شرایط مهم ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست ؟

یکی از شروط مهم برای نام نویسی افراد در دانشگاه آزاد بدون انجام ازمون کنکور داشتن مدرک فارغ التحصیلی است. اما دیگر شرایط مورد نیاز به کامل به شما متقاضیان شرح داده شده است.اگر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور سوالی دارید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید.

ایا امکان ویرایش اطلاعات برای جهت ثبت نام در دانشگاه ازد بدون کنکور وجود دارد؟

طی هر سال مدارک مورد نیاز جهت پیوستن افراد به دانشگاه ازد بدون کنکور از سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود. تا افراد بتوانند به ادامه تحصیل خود بپردازند. اما به تمامی داوطلبان عزیز توصیه میکنیم که برای اینکه در نوشتن اطلاعات شخصی خود دچار اشتباه کمتری شوید حتما قبل از ثبت نام اصلی و کلی فرم پیش نویس ثبت نامی که در سایت قرار دارد که تکمیل بفرماییدمتقاضیانی پس از ثبت نام کلی و ارسال شماره پیگیری خود متوجه خطایی در تکمیل فرم ثبت نام خود می شوند میتوانند در زمانی مقرری که جهت ویرایش فرم تعیین میشوند نسبت به آن اقدام کنند. اما امکان ویرایش نیز به صورت مجدد چند روز قبل از زمان گرفتن کارت ورود به جلسه مقطع ارشد نیز دارد.

لطفا در حین تکمیل فرم ثبت نان دانشگاه آزاد بدون کنکور خود به موارد زیر توجه داشته باشید :

۱_تمامی اطلاعاتی که ثبت میکنید باید به صورت کاملا واقعی باشد.

۲_شما مسئول کلیه ی اطلاعات فردی وارد شده ی خودتان در سامانه هستید.

۳_بعداز هنگام ثبت نام هیچ تغییری در بوجود امدن اطلاعات ممکن نیست و شما موظف هستید در زمان های تععین شده تسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنید‌.

۴_افراد در صورتی که معدلی غیر از معدل کسب شده ی خود وارد میکنند پس از پذیرش و مقایرت با نمرات ممکن است در پذیرش نهایی دچار مشکل شوند.

۵_ در هر زمانی که کارمندان دانشگاه متوجه شوند که فرد محصل اطلاع تکمیلی را به صورت ناهماهنگ و یا نادرست وارد کرده باشند فورا از دانشگاه محروم می شود.

۶_افرادی که نسبت به دو رشته ی شناور و اصلی اقدام میکنند توجه داشته باشند که در پایان فرم ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور دو کد پیگیری دریافت خواهند نمود.

دریافت کارت اعتباری جهت تکمیل مدارک ثبت نام در دانشگاه های ازاد چگونه می باشند؟

نخستین گامی که باید به آن برای نام نویسی آزمون کارشناسی ارشد بدون کنکور توجه داشته باشید دریافت کارت اعتباری است که از این طریق شما یک کد ۱۲رقمی دریافت خواهید کرد و پی از میتوانید به مراحل بعدی ثبت نام بپردازید. لازم به ذگر است که افرادی که در رشته های شناور نیز اقدام به ثبت نام میکنند باید دارای کارت اعتباری دیگری برای ثبت نام دانشگاه های ازاد بدون کنکور باشند. هزینه ثبت نام نیز از طریق کارت های اعتباری عضو شتاب صورت میگیرد.نحوه نگهداری شماره سریال ها برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد بدون کنکور به شرح زیر می باشد:

افراد برای اطلاع از ثبت نام دقیق خود یک کد پیگیری دریافت خواهند کرد. اما یک شماره سریال حاوی ده رقمی دیگر به صورت سریال علاقمندی دریافت میکنید که پرداخت آن نیز از طریق کارت های عضو شتاب صورت میگیرد.
توجه داشته باشید که شماره سریال ثبت نام و علاقه مندی خود را تا پایان مدارک و حداقل بعداز گذشت حدود یک سال نیز نزد خود نگهداری نمایید تا دچار روییداد و خطایی نشوید و حتما توجه داشته باشید که آن را در دسترس دیگر افراد قرار ندهید.

چگونه مشکلات خود را در حین ثبت نام رفع نماییم؟

ممکن است در حین ثبت نام برای دانشگاه ازاد بدون کنکور که در سایت می بایستی انجام شود مشکلاتی برایتان از قبیل اپلود نشد عکس داوطلب و یا اسکن نشدن دیگر اطلاعات بوجود اید اما نگران اینگونه مسائل نباشید میتوانید در زمان تعیین که برای ویرایش اطلاعات در اختیارتان قرار میگیرد نسبت به ویرایش خود اقدام کنید.اگر در رابطه با مدارک لازم برای ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور سوالی دارید با کارشناسان صدای سنجش در ارتباط باشید.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.