رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

طرح مهر آفرین چیست؟

در سال ۱۳۹۱ توسط رئیس جمهور یک طرحی مطرح شد و به تایید رسید تا هزاران نیرو توسط دولت استخدام شوند. در پاسخ به سوال طرح مهر آفرین چیست؟ می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند و به سوالات تان پاسخ دهند. در سال 1403 با توجه به اطلاعیه ها این آزمون برگزار نخواهد شد. در این مطلب به مواردی همچون دفترچه ، زمان و مکان برگزاری ، شرایط ثبت نامی و چگونگی برگزاری این آزمون می پردازیم.

طرح مهر آفرین چیست؟

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

شرایط ثبت نام این آزمون در سال 1403

آگهی این آزمون توسط استانداری و همچنین دیگر دستگاه های اجرایی صورت می گیرد. شرکت کنندگان بعد از این آزمون برای گزینش دو بخش توانمندی های عمومی و اختصاصی فراخوانده خواهند شد. در پاسخ به سوال طرح مهر آفرین چیست؟ باید گفت که معلمانی که شناسنامه استخدام ندارند باید در این آزمون شرکت نمایند و مجوز شرکت را دارا هستند.
بر اساس اطلاعیه ها با وجود این که آموزش و پرورش مجوز های لازم را از سازمان های مربوطه دریافت کرده است قرار بود که این آزمون در مهر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود ولی این آزمون برگزار نشده است و در سال ۱۴۰3 نیز فعلا هیچ گونه برنامه ای برای این آزمون اعلام نشده. برای این که جدید ترین اخبار را در رابطه با این طرح می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

توضیحات دفترچه طرح مهر آفرین چیست؟

تمامی افرادی که از قبل در این آزمون ها شرکت کرده اند می دانند که بعد از مشخص شدن و اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی دفترچه آن نیز مانند دیگر آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر می شود. برای آشنایی بیشتر با چگونگی دفترچه و آشنایی با طرح مهر آفرین چیست؟ می توانید ادامه این مطلب را مطالعه نمایید. بخش های مختلف شامل قسمت های ریز می باشد:
چگونگی مراحل ثبت نامی ، مدارک جهت ثبت نام ، هزینه ثبت نام و توضیحات مربوطه ، زمان برگزاری و دریافت کارت آزمون ، دروس آزمون شامل تخصصی و عمومی ، چگونگی اعلام نتایج اولیه آزمون و نهایی ، چگونگی جذب افراد ، شغل های مورد نیاز و مدارک تحصیلی مورد نیاز ، افرادی که سابقه شغلی دارند و افرادی که دارای سهمیه هستند.

تمامی نکات مهمی که در رابطه با آزمون و ثبت نام وجود دارد به صورت تبصره هایی در دفترچه آمده است.
با توجه به شرایط برگزار نشدن آزمون در سال 1403 نمی توان زمان دقیقی برای انتشار دفترچه در نظر گرفت در صورتی که این آزمون برگزار شود می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را در رابطه با دفترچه راهنمایی کنند.

شرایط طرح مهر آفرین چیست؟

برای این که در این آزمون شرکت کنید مانند دیگر آزمون ها شرایطی برای ثبت نام وجود دارد. این شرایط در دفترچه نیز به صورت کامل ذکر شده است. از جمله شرایط عمومی شرکت در آن شامل موارد زیر است:
داشتن تابعیت ایرانی ، اعتقاد به دین اسلام ، داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت سربازی ، نداشتن اعتیاد به مواد مخدر ، نداشتن سوء پیشینه ، داشتن سلامت جسمی و روانی و نداشتن مانعی برای استخدام.

به دلیل این که آزمون فعلا برگزار نمی شود و دفترچه آزمون در دسترس نیست نمی توان گفت که شرایط اختصاصی طرح مهر آفرین چیست؟ و بر اساس شرایط هر کدام از دستگاه های مختلف اجرایی این شرایط متغیر است. در صورتی که در رابطه با برگزاری این آزمون اطلاعیه جدیدی در دسترس باشد این مقاله به روز خواهد شد.

رشته های مختلف آزمون طرح مهر آفرین چیست؟

به صورت کلی باید با توجه به دفترچه رشته های مورد نیاز برای آزمون اعلام شود ولی همان طور که قبل تر نیز گفته شد هنوز برای این آزمون دفترچه ای وجود ندارد و در سال 1403 فعلا آزمونی برگزار نمی شود. برای این که بتوانید به صورت کامل تر از چگونگی این طرح و آزمون استخدامی آگاهی یابید می توانید از طریق شماره های سایت سنجش و یا از طریق منو های سایت زمان مشاوره خود را رزرو نمایید تا با مشاورین ما در تماس باشید.

شرایط استخدام نیروی زمینی ارتش

شرایط هیئت علمی شدن

رشته هایی مثل آموزش ابتدایی و یا استثنایی ، دبیری رشته هایی مانند ریاضی ، عربی ، شیمی ، ادبیات ، روانشناسی ، زیست حسابداری ، گرافیک ، تحصیلات حوزوی و… در این لیست ممکن است که قرار بگیرند. بعد از مشخص شدن زمان آزمون می توانید دفترچه را مطالعه کرده و از رشته های دقیق آن اطلاع یابید.

مدارک مورد نیاز ثبت نام طرح مهر آفرین چیست؟

داوطلبان باید در مدت زمان گفته شده و مشخص شده مدارک خود را برای ثبت نام ارائه نمایند در غیر این صورت امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت و باید تا آزمون بعدی منتظر بمانند. این آزمون توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد. برای این که از اطلاعیه ها با خبر شوید می توانید به سایت سنجش آموزش و پرورش مراجعه کنید.
برای پاسخ به سوال طرح مهر آفرین چیست؟ باید گفت مدارک مورد نیاز برای شرکت در این آزمون در سال های گذشته به صورت زیر بوده است:
تصویر پشت و روی کارت ملی
تمام صفحات شناسنامه
عکس ۳*۴ پرسنلی
کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی
مدارک تحصیلی
مدارک ایثارگران و خانواده شهدا

به دلیل این که زمان برگزاری این آزمون هنوز مشخص نشده است به همین دلیل دفترچه آزمون سال ۱۴۰3 در دسترس نیست به همین دلیل ممکن است مدارک مورد نیاز تغییراتی داشته باشد و بر اساس دفترچه سال های گذشته نوشته شده است. برای این که با شرایط آزمون آشنا شوید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

تاریخ دقیق برگزار آزمون طرح مهر آفرین چیست؟

با توجه به این نکته که قبل تر نیز گفته شد مشخص نیست که در سال ۱۴۰3 این آزمون چه زمانی برگزار خواهد شد ولی قطعا از سوی سازمان سنجش آموزش و پرورش اطلاعیه های جدیدی مبنی بر بر گزاری این آزمون منتشر خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای برای آزمون وجود ندارد برای این که به دیگر سوالات شما در رابطه با آزمون پاسخ گویی شود با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.