رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403

تحصیل در دانشگاه های غیر دولتی با پرداخت هزینه امکان پذیر است برای این که در دانشگاه آزاد تحصیل کنید نیز به همین صورت می باشد مگر در مواقع خاص و با داشتن سهمیه برای بعضی از افراد امکان پرداخت نکردن هزینه و یا بخشی از آن وجود دارد، ولی در حالت کلی باید به صورت شهریه پرداز در این دانشگاه ها تحصیل کنید. یکی از سوالات مهم می تواند این باشد که شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 چقدر خواهد بود؟ برای آگاهی از این سوال ادامه مطلب را مطالعه کنید.
در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید از طریق منو های سایت صدای سنجش وقت مشاوره خود را رزرو کنید و با مشاورین ما در تماس باشید.

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1402-1403

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

چگونگی پرداخت برای داوطلبان مجاز

در صورتی که در کارنامه خود مجاز به انتخاب رشته هستید با داشتن تراز و رتبه مناسب می توانید انتخاب رشته انجام دهید از آن جایی که بسیاری از افراد به دنبال شرکت در رشته های پزشکی هستند و با توجه به کم بودن ظرفیت دانشگاه های سراسری به دانشگاه آزاد روی می آورند. حال با این شرایط سوالی به وجود خواهد آمد که شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 چقدر خواهد بود و از سال های قبل چقدر افزایش داشته است؟
آن چه که در سال های قبل اتفاق می افتاده است با بررسی های دانشگاه آزاد حدود ۱۰تا ۱۵ درصد باید به صورت سالیانه به شهریه ها اضافه شود. این افزایش قیمت شامل رشته های پزشکی هم می باشد. علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه آزاد باید به این گونه موارد توجه نمایند چرا که هزینه های دانشگاه آزاد می تواند در صورت نداشتن برنامه ریزی باعث شود تا نتوانید دوره تحصیل خود را کامل کنید.

چگونگی پرداخت شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403

همان طور که می دانید دانشگاه آزاد هم شهریه ثابت و هم شهریه متغیر را در نظر دارد. شهریه ثابت بر اساس سال ورود دانشجو و شهریه متغیر بر اساس تعداد واحد های عملی و تئوری و دیگر واحد های مانند آزمایشگاه و… است. دانشگاه آزاد به دلیل این که باید هزینه های مربوط به دانشگاه را فراهم کند باید از طریق مختلف مانند پرداخت شهریه دانشجویان این بودجه را تامین کند. برای پرداخت شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 باید به میزان شهریه ثابت و تعداد واحد ها اشاره کرد.
ممکن است برای بعضی از افراد این سوال به وجود آمده باشد که شهریه برای افرادی که با کنکور و یا بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شده اند چه تفاوتی دارد؟ باید گفت هیچ تفاوتی در پرداخت شهریه بین این دو نمی باشد و افراد با کنکور و یا بدون کنکور که در دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند بر اساس رشته های مختلف یک شهریه را خواهند پرداخت.
قبل از این که ثبت نام انجام دهید باید حتما مجاز به انتخاب رشته باشید در غیر این صورت می توانید بدون کنکور و با معدل در این دانشگاه ها شرکت کنید.

میزان هزینه ها و شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403

در صورتی که از علاقه مندان به شرکت در دانشگاه های شهریه پرداز هستید باید بررسی کرده و با داشتن شرایط پرداخت هزینه ها اقدام به ثبت نام نمایید و این دانشگاه ها را نیز در لیست انتخاب رشته خود قرار دهید. در صورتی که در این رابطه نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق منو های سایت صدای سنجش زمان مشاوره خود را رزرو کنید تا در رابطه با شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 اطلاعات کاملی را کسب نمایید.
همان طور که قبل تر گفته شد شهریه دانشگاه آزاد به دو قسمت تقسیم می شود: شهریه ثابت و شهریه متغیر.
شهریه ثابت بر اساس سال و نیم سال ورودی شما مشخص خواهد شد و تا پایان یافتن سنوات تغییر نخواهد کرد ولی شهریه متغیر بر اساس تعداد واحد های مختلف در هر ترم تحصیلی متفاوت خواهد بود. شهریه ثابت پس از اتمام سنوات تحصیلی شما افزایش خواهد داشت.
می توان در نظر گرفت که در صورت داشتن ۱۸واحد برای رشته پزشکی شهریه ثابت ۱۵۴۵۶۰۰۰۰ ریال و شهریه متغیر ۳۴۵۰۰۰۰۰ ریال خواهد بود. برای پزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان هزینه شهریه ثابت و متغیر با داشتن ۱۸ واحد ۲۳۷۳۶۰۰۰۰ ریال باید پرداخت شود.

پردیس خودگردان و شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403

همان طور که می دانید ظرفیت برای شرکت در رشته پزشکی در دانشگاه های سراسری بسیار کم تر از متقاضیان است بسیاری از افراد نمی خواهند چند سال برابر رسیدن به اهداف خود صبر کنند به همین دلیل بسیاری می خواهند در دانشگاه های آزاد و یا همان پردیس های خود گردان که رشته های پزشکی را ارائه می کند شرکت کنند ولی باید این نکته را در نظر داشت که این دانشگاه ها با پرداخت شهریه امکان تحصیل دارند.
با داشتن شرایط ثبت نام می توانید در ظرفیت های مازاد پردیس های خودگردان و با پرداخت شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 ثبت نام کرده و به ادامه تحصیل بپردازید. برای کسب دانش بیشتر در این زمینه با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. برای این که بتوانید شهریه کلی هر ترم را محاسبه کنید می توانید شهریه متغیر و ثابت هر ترم را با هم جمع کرده و عدد به دست آمده نشان دهنده شهریه قابل پرداخت شما است.

معرفی رشته های پزشکی

رشته های پیراپزشکی

پردیس خودگردان و پرداخت شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403

برای این که بتوانید در این دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوید ابتدا باید در کنکور شرکت کنید و پس از این که قبولی شما قطعی شد اقدام به پرداخت شهریه نمایید. شهریه این دانشگاه ها هم طبق آن چه که در سال های گذشته انفاق می افتاده است حدود پانزده درصد افزایش خواهد داشت. به صورت کلی باید گفت که شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان بالا تر از دانشگاه آزاد است و افراد باید قبل از این که ثبت نام خود را تکمیل کنند به این موضوع دقت نمایند.
می توانید در دانشگاه های پردیس خود گردان رشته های پزشکی ، مامایی و دندان پزشکی را ثبت نام کنید ولی شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1403 در پردیس خودگردان دو برابر دانشگاه آزاد است. برای آشنایی بیشتر با ثبت نام در این دانشگاه و یا برای پاسخگویی به سوالات با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.