رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سوالات کنکور ریاضی 1403

تمامی سوالات کنکور ریاضی 1403 پس از گذشتی مدتی و بعد از برگزاری کنکور سراسری به دو گروه داخل و خارج ، دفترچه های عمومی و تخصصی تقسیم بندی می شوند که به طور کاملا اینترنتی از سوی سازمان سنجش در اختبار تمامی عموم قرار میگیرد .

به طور معمول متقاضیانی که در این آزمون شرکت داشته باشند پس از برگزاری آزمون به دنبال سوالات روز کنکور هستند تا بتوانند با پاسخنامه ی انتشار یافته رتبه و درصد های هر درس را تخمین بزنند .

همچنین متقاضیانی که علاقه مند به شرکت در کنکور سال آینده ی رشته ی ریاضی هستند میتوانند با مراجعه به سازمان سنجش از سطح سوالات در کنکور مطلع شوند و خود را برای کنکور آماده کنند .

دریافت سوالات کنکور ریاضی 1403 به طور کاملا رایگان است تمامی افراد امکان دسترسی به آن را دارند تنها کافی است به سامانه ی سازمان سنجش به ادرس sanjesh .org مراجعه کنند و سوالات را دریافت کنند .

متقاضیانی که در کنکور ریاضی 1403 شرکت داشته اند با دریافت سوالات کنکور و پاسخنامه میتوانند از درصد های خود مطلع شوند به صورت تقریبی رتبه خودشان را خدس بزنند . همچنین دیگر افراد با دریافت این سوالات خود را برای کنکور سال بعد آماده میکنند .

 

 

 

چگونگی دفترچه کنکور ریاضی

کنکور سراسری هم در داخل و هم در خارج کشور از پنج گروه آزمایشی ریاضیات ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان تشکیل می شود . کنکور ریاضی ای که در داخل کشور برگزار می شدر یکی از کنکور هایی است که هرساله مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب می شود و همچنین سوالات کنکور ریاضی 1403 تقریبا چند ساعت پس از آزمون در سامانه ی سازمان سنجش قابل مشاهده است .

افرادی که در کنکور ریاضی 1403 حضور داشته اند بیصبرانه منتظر منتشر شدن سوالات هستند تا بتوانند سوالات صحیح و غلط خود را تشخیص دهند و رتبه کسب شدشان را تخمین زنند .

همچنین گروهی دیگر افراد که برای شرکت در کنکور سال آینده ی ریاضی قصد شرکت دارند نیز این سوالات کمک شایانی به آنها میکند زیرا با در دست داشتن سوالات کنکور ریاضی 1403 با نحوه و چگونگی و سطح سوالات آشنا میشوند .

پس متقاضیانی که قصد شرکت در دیگر گروه های آزمایشی را نیز دارند معمولا به دنبال سوالات عمومی هستند تا بتوانند با سطح سوالات در این زمینه نیز اشنا شوند و قبل از برگزاری آزمون خود را مورد ارزیابی قرار دهند .
معمولا طی چند روز بعد از برگزاری کنکور سازمان سنجش پاسخنامه ها را انتشار میدهد تا متقاضیان نهایت استفاده را از آنها ببرند .

زیر گروه های کنکور ریاضی 1403

معرفی رشته مهندسي كامپيوتر

 

نحوه ی دریافت دفترچه سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور

کنکوری که در خارج از کشور برگزار می شود به صورت همزمان با داخل کشور است ، تمامی گروه های آزمایشی ( ریاضی ، تربی ، انسانی ، هنر و زبان ) در کشور هایی مانند : ترکیه ، پاکستان ، قطر ، کویت ، لبنان ، امارات و آلمان برگزار می شود .

به طور معمول متقاضیانی که در خارج از کشور زندگی میکنند ولی علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های کشور هستند باید در کنکور سراسری خارج از کشور که به صورت هماهنگ با داخل کشور است شرکت کنند همچنین کنکور خارج نیز سوالاته کامل تستی را شامل می شود که هر سوال غلط یک نمره منفی را برای فرد در پی دارد .

دفترچه سوالات کنکور خارج از کشور در کلیه ی گروه های آزمایشی نیز پس از چند روز از زمان کنکور از طریق سامانه ی سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انتشار می یابد .

تمامی متقاضیانی که قصد چک کردن سوالات خود را دارند و افرادی که در طی سال های آینده قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند بهتر است پاسخنامه سوالات را از طریق سازمان سنجش دریافت کنند تا از اطالاعات و آگاهی مناسبی برخوردار شوند .

آیا امکان اعتراض به سوالات کنکور ریاضی 1403 وجود دارد ؟

متقاضیانی که در کنکور سال جاری شرکت میکنند و پاسخنامه و سوالات خود را بررسی میکنند اگر اعتراضی داشته باشند یا متوجه شوند نمره متفی اشتباهی برای آنها در نظر گرفته شده و گویا جواب سوالی اشتباه است میتوانند به سامانه سازمان ستجش به ادرس sanjesh .org مراجعه کنند و اعتراض خود را در این سامانه به ثبت رسانند .

معمولا بعد از چند روز این امکان برای متقاضیان فراهم می شود تا نسبت به سوالات کنکور مربوطه ی خود اعتراض کنند ‌، سازمان سنجش نیز باتوجه به اعتراض هر متقاضی به کلید سوالات مراجعه میکند و اعتراض هر فرد را مورد بررسی قرار میدهد و سپس پاسخ و نتیجه آن را برای شرکت کننده ارسال میکند .
متقاضیان برای ثبت اعتراض خود می بایستی ابتدا در سامانه ی سازمان سنجش عضو شوند و بعد از دریافت رمز عبور و ورود به سامانه اعتراض خود را وارد کنند .
در صورت وجود هرگونه اشکال و یا ابهام در این باره و موارد دیگر میتوانید به مشاورین باتجربه مراجعه کنید و از تمامی مواردی که پیش روی شما قرار میدهند استفاده کنید . همچنین با مراجعه به متن مقاله نیز پاسخ بسیاری از پرسش های خود را دریافت خواهید اگر به طور دقیق و متمرکز متن را مطالعه کنید .

نحوه ی دریافت سوالات کنکور ریاضی 1403 چگونه است ؟

دریافت این سوالات تنها از سوی سامانه ی سازمان سنجش است . ابتدا باید به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.irg مراجعه کنید و سپس به قسمت های مربوط بروید و سوالات را دریافت کنید .

سوالات کنکور ریاضی 1403 داخل کشور در چه مدتی زمانی انتشار می یابد ؟

همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شده ، این سوالات معمولا چند روز پس از پایان کنکور سراسری منتشر می شود که باز هم بستگی به سازمان سنجش دارد که سوالات را در چه بازده زمانی در سامانه منتشر کند .

دفترچه سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور چگونه در اختیار متقاضیان قرار میگیرد ؟

دفترچه سوالات داخل و خارج از کشور در دو دفترچه ی عمومی و تخصصی قرار دارد که در سامانه ی سازمان سنجش منتشر می شود ، در متن مقاله به توضیحات بیشتری اشاره شده است .

سوالات کنکور ریاضی 1403

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.