رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

سامانه سخا حوزه علمیه

 

این سامانه برای ارائه خدمات متفاوت به طلاب ایجاد شده است. موضوعاتی مانند بیمه طلاب و درخواست وام به صورت الکترونیکی و همچنین تکمیل ثبت نام برای افرادی که پذیرفته شده اند از جمله موارد مهم است. به طور کلی سامانه سخا حوزه علمیه مرکزی است برای خدمات به صورت غیر حضوری به خواهران و برادران پذیرفته شده. نشانی الکترونیکی service.csis.ir یا همان سایت سامانه خدمات حوزه علمیه (سخا) می باشد.

 

سامانه سخا حوزه علمیه

 

آشنایی بیشتر با خدمات

این سامانه برای راحتی افراد به وجود آمده است چرا که از رفت و آمد های طولانی و وقت گیر جلوگیری می کند و امور مربوطه با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. سامانه سخا حوزه علمیه هم به صورت سایت و هم به صورت اپلیکیشن قابل نصب بر روی موبایل ایجاد شده است تا امور مهمی همچون گرفتن وام، بیمه و دیگر خدمات به صورت غیر حضوری انجام شود.

این سامانه برای مدارس حوزوی خواهران و برادران قابل استفاده می باشد. تعداد این افراد بسیار زیاد است به همین دلیل امکان حضور برای همه وجود ندارد و بهترین روش استفاده از این سایت می باشد. برای آشنایی بیشتر با خدمات و چگونگی استفاده از این سایت می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند همچنین در ادامه این مطلب توضیحات کافی ارائه خواهد شد.

 

چگونگی استفاده از سامانه سخا حوزه علمیه

همه ی متقاضیان آقا و یا خانم پس از این که قبولی آن ها انجام شد می توانند برای این که از خدمات این سامانه استفاده کنند. برای استفاده از این سامانه ابتدا باید وارد صفحه شخصی خود شوید. مراحل استفاده به این گونه است که: به سامانه سخا حوزه علمیه  به آدرس service.csis.ir وارد شده و سپس نام کابری و رمز عبور خود را وارد نمایی و پس از ورود به صفحه شخصی می توانید از دیگر خدمات استفاده کنید و گزینه های مربوطه را انتخاب نمایید.

ابتدا از طریق یک مرورگر سامانه را وارد کنید.

وارد سامانه شوید.

کلمه عبور خود را وارد کنید و وارد شوید.

پس از ورود به صفحه شخصی گزینه های مورد نظر را انتخاب کنید.

 

سامانه مربوط به متقاضیانی که می خواهند ثبت نام کنند متفاوت می باشد و افرادی که پذیرفته نشده اند نمی توانند از این خدمات استفاده نمایند. در صورت ایجاد هرگونه سوال در این رابطه می توانید وقت مشاوره خود را از طریق سایت صدای سنجش رزرو کنید.

 

خدمات متفاوت سامانه سخا حوزه علمیه

این سامانه به تازگی به روز رسانی شده است. ممکن است افرادی از سامانه قدیم استفاده می کرده اند برای این افراد هیچ مشکلی وجود ندارد و آن ها نیز می توانند با وارد کردن کد و رمز عبور خود از این سامانه استفاده نمایند. این سامانه زیر نظر مدیریت حوزه علمیه در راستای راحت شدن شرایط برای طلاب ایجاد شده است تا خدمات متفاوتی را به خواهران و برادران طلبه ارائه کند. مهم ترین موارد را در زیر بخوانید:

موارد مربوط به وام سامانه سخا حوزه علمیه: برای دریافت وام مخصوص طلاب و یا پرداخت اقساط وام هایی که دریافت شده است می توانید با ورود به این سامانه پرداخت ها را انجام داده و یا برای گرفتن وام درخواست خود را ثبت کنید.

خدمات مربوط به مسکن: این بخش مربوط به طلبه هایی است که نیاز به خوابگاه و یا منزل جهت سکونت دارند و همچنان دانش آموزا می باشند. شما می توانید از طریق قسمت مربوط به خدمات مسکن این سامانه ثبت نام مربوط به محل زندگی را ثبت نمایید.

امکانات دیگر سامانه سخا حوزه علمیه

امکانات مربوط به معیشت و کار آفرینی، خیرات ، بیمه، رزرو هتل ، خانواده و امور فرهنگی، خدمات رفاهی مربوط به خانواده، مستمری و درخواست ها و… توجه فرمایید افرادی که در حوزه های علمیه پذیرفته شده اند هم خواهران و هم برادران و می خواهند ادامه تحصیل دهند باید در سامانه سخا حوزه علمیه پرونده خود را به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

برای ثبت نام های اولیه نمی توانید از این سامانه استفاده کنید و باید ابتدا آزمون ورودی مدارس مربوطه را از طریق سایت سنجش ثبت نام کرده و پس از آن که قبول شدید می توانید از خدمات استفاده نمایید. در صورت ایجاد سوال در این رابطه می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

 

استفاده از سامانه سخا حوزه علمیه در موبایل

باید اشاره کرد که علاوه بر این که افراد می توانند از سایت سامانه استفاده کنند برای راحتی در استفاده افراد این سامانه به صورت اپلیکیشن بر روی موبایل نیز قرار می گیرد و افراد می توانند از آن بهره مند شوند. کافی است برنامه را دانلود کرده و بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید.

این برنامه فقط برای گوشی های موبایل اندروید قابل استفاده می باشد و برای گوشی های موبایلios  قابل استفاده نیست و در این صورت باید از سایت سامانه استفاده شود. می توانستید پس از این که نسخه جدید این برنامه به روز رسانی شد آن را دانلود کرده و به روز رسانی را انجام دهید تا از نسخه بر تر آن استفاده نمایید.

 

مشاوره در رابطه با سامانه سخا حوزه علمیه

همان طور که گفته شد برای تکمیل ثبت نام ها دریافت وام و مسکن و دیگر موارد به صورت اینترنتی از این سامانه استفاده کنید. باید حتما ثبت نام شما در سامانه کامل باشد تا بتوانید از خدمات بهرهمند شوید. برای دریافت نسخه موبایل سامانه می توانید به نشانی service.csis.ir  مراجعه کرده و جدید ترین نسخه را دانلود کنید حجم دانلودی حدود ۵ مگابایت است این برنامه برای استفاده راحت تر متقاضیان طراحی شده است.

به طور کلی امروزه همه امور به سمت غیر حضوری شدن می باشد این سامانه برای سرعت در انجام موارد مهم طلاب طراحی شده است تا خدمات مربوط به این افراد به صورت غیر حضوری نیز قابل انجام باشد. پس از آن که ثبت نام شما انجام شد و مدارک مورد نیاز را ارسال کردید می توانید از این سامانه استفاده کنید.

در صورتی که نیاز به مشاوره در این زمینه دارید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و از طریق سایت صدای سنجش وقت مشاوره خود را رزرو کنید تا مشاورین ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.