رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام متقاضیان برای شرکت در ازمون ارشد پزشکی 1403 چگونه صورت میگیرد ؟

سازمان سنجش مانند سال های گذشته زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 را اعلام میکند و در یک بازده زمانی شروع به پذیرفتن متقاضیان می نماید ، این دانشجویان پذیرش شده در مقطع ارشد قصد تحصیل دارند .

تمامی داوطلبینی که قصد شرکت در ازمون ارشد پزشکی را دارند باید به صورت اینترنتی و غیر حضوری فرم های ارائه شده برای ثبت نام را تکمیل کنند و همچنین علاقه مندی های خود را نیز اعلام نمایند .

متقاضیان علاقه مند به شرکت در کنکور ارشد پزشکی ملزم می باشند از زمان دقیق برگزاری این ازمون مطلع شوند زیرا ممکن به علت های مختلف زمان این آزمون دچار تغییراتی شود در این صورت برخی از متقاضیان از شرکت در ازمون باز می مانند . در ادامه ی این مطالب میخواهیم به زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 بپردازیم .

 

زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1402

چه زمانی ازمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت برگزار می شود؟

همانگونه که گفته شد متقاضیان برای شرکت در ازمون ارشد پزشکی 1403 باید فرم هایی را به صورت اینترنتی ( غیرحضوری ) تکمیل نمایند ، این فدم ها در یک بازده زمانی مشخص از طرف وزارت بهداشت در روی سایت منتشر می شود . برای تکمیل این فرم ها به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و اطلاعات فردی و خواسته شده را درج کنید .

داوطلبان میتوانند پس از بررسی و مطالعه ی دفترچه نام نویسی ارشد پزشکی 1403 و تکمیل نمودن فرم های ثبت نام تا زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 منایع مفید و مهم را برای داشتن یک هدف و برنامه ریزی دقیق دنبال کنند تا در روز آزمون با آگاهی و اطلاعات بسیار در جلسه حضور یابند .

در طی سال های گذشته معمولا زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی اوایل تیر ماه بود ، اما طی این یکی و دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان دقیق ازمون ارشد پزشکی 1403 در 31 تیر و 1 مرداد ماه است که این ازمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید .

مشاوره کنکور ارشد پزشکی 1403

متقاضیانی که علاقه مند به نام نویسی مقطع ارشد پزشکی هستند میتوانند علاقه ی خود را برای ادامه تحصیل در رشته های محل های علوم پزشکی انتخاب کنند و همچنین از افرادی که در این زمیته تجربه کافی را دارند اطلاعات کسب کنند . این افراد پس از اخذ کارت ورود به جلسه ازمون ارشد پزشکی 1403 میتوانند از حوزه امتحانی خود نیز مطلع شوند .

متقاضیانی و علاقه مندانی که قصد شرکت در ازمون ارشد پزشکی 1403 را دارند توجه داشته باشند که حداکثر نیم ساعت پیش از اغاز ازمون باید در سالن ها حضور پیدا کنند همچنین کارت ورود به جلسه نیز الزامی می باشد و به گونه ای مجوز افراد برای شرکت در امتحان محسوب می شود .

زمان دقیق برگزاری ازمون ارشد وزارت بهداشت 1403 برای متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟

تمامی متقاضیان دوره های ارشد وزارت بهدشات زمان مشخص ندارد برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید متن مقاله را با دقت مطالعه نمایید .


علاقه مندان به شرکت در امتحان ارشد پزشکی 1403 برای نام نویسی می بایستی به چه سامانه ای مراجعه کنند؟

نام نویسی مقطع ارشد وزارت بهداشت 1403 در سامانه سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت میگیرد اطلاعات کامل تری در این خصوص در متن مقاله موجود می باشد .

متقاضیان ازمون پزشکی ارشد 1403 از طریق چه روشی می توانند با قوانین و مقررات نام نویسی این آزمون آشنا شوند؟
تمامی قوانین و مقررات ازمون پزشکی ارشد 1403 برای ثبت نام در دفترچه های راهنمای این ازمون درج شده است و افراد میتوانند کلیه اطلاعات را در این زمینه مطالعه نمایند .

متقاضیان چگونه میتدانند از زمانبندی ازمون ارشد پزشکی مطلع شوند ؟


برای رفاه حال متقاضیان و افزایش اگاهی آنها در زمینه ی برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 جداول زمانبندی دقیقی از این ازمون در دفترچه های ثبت نام وجود دارد و بر اساس تجربیات گذشته معمولا این ازمون در تیر ماه هر سال برگزار می شود .

زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 ابتدا در 30 الی 31 اردیبهشت ماه بود که باتوجه به تصمیمات ستاد های مربوطه به تعویق افتاد و سپس در 31 تیر الی 1 مرداد ماه برگزار گردید .

توجه داشته باشید به همراه داشتن کارت ورود به جلسه الزامی است اگر فردی به کارت ورود به جلسه در ازمون حاضر شود از امتحان منع خواهد شد .

 

سایت دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد

 

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 در چه تاریخی است ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز اشاره شد این ازمون هر ساله در اواخر تیر ماه برگزار می شود ، اما طی چند سال اخیر باتوجه به شیوع ویروس کرونا ممکن است تعویقی در برگزاری این ازموم اتفاق بیوفتاد همانگونه که امسال شاهد بودیم این ازمون در 31 تیر الی 1 مرداد ماه برگزار گردید .

چه افرادی امکان شرکت در آزمون ارشد پزشکی را دارند ؟

همانگونه که گفته شد هر فردی که از شرایط و ضوابط این ازمون برخوردار باشد میتواند در این جلسه حضور پیدا کند .


متقاضیان از چه طریقی میتوانند از زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1402 آگاه شوند ؟

سازمان سنجش طی هر سال جدولی دقیق زمانبدی را در دفترچه های نام نویسی ارشد پزشکی درج می نماید افراد میتوانند با مراجعه به جدول ثبت نام ارشد پزشکی از زمان این ازمون هرسال مطلع شوند .

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی 1403 چه حکمی برای افراد دارد ؟

همانگونه که در متن مقاله نیز اشاره شد زمان برگزاری ازمون ارشد پزشکی طی هر سال در تیر ماه برگزار می شود اما ممکن است زمان این ازمون بنا به هر دلیلی دچار تغییراتی شود پس بهتر است افرادی که در این جلسه حضور پیدا میکنند.

از زمان و روز و دیگر اطلاعات این ازمون مطلع باشند همچنین به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای تمامی افراد الزامی می باشد اگر فرد کارت ورود به جلسه همراه نداشته باشد قادر به انجام ازمون نمی باشد زیرا کارت ورود به جلسه به گونه حکم کارت شناسایی افراد را در روز ازمون دارد .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.