رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

"زمان

 

داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری به دنبال یافتن اطلاعاتی در زمینه زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 و همچنین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری   می باشند و همواره دغدغه انتخاب رشته را دارند که از مهم ترین مراحل کنکور می باشد . کنکور سراسری در 5 گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و هنر برگزار می گردد .

داوطلبان توجه بفرمایند که کنکورسراسری 1403 ، در تاریخ 12 و 13  تیر ماه برگزار می گردد. مراحل،  بدین گونه می باشد که پس از برگزاری کنکور سراسری، متقاضیان  می بایست در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور نسبت به دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 که در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی  sanjesh.org قرار می گیرد ، اقدام بفرمایند و بر اساس آن انتخاب رشته کنکور سراسری  را انجام بدهند . لینک انتخاب رشته کنکور 1403  ،  احتمالا در دهه دوم مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور فعال گردد . اگر میخواهید از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1403  مطلع گردید ،  شما می توانید سوالات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی از کارشناسان واحد پاسخگویی مشاوره صدای سنجش بپرسید و مشاوره بگیرید.

جهت مشاوره و اطلاع از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری  در سراسر کشور با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

داوطلبان توجه داشته باشید طبق روال هر سال  ، احتمالا تمدید مهلت زمان انتخاب رشته کنکور سراسری   برای داوطلبینی که به هر دلیلی از انتخاب رشته جا مانده اند ، انجام خواهد گرفت . همچنین علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور سراسری 1403 می توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده نموده و با کارشناسان گروه مشاوره صدای سنجش در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو تکمیل نمایند .

انتخاب رشته کنکور  به منظور انتخاب رشته محل های روزانه ، شبانه ( نوبت دوم ) ، غیر انتفاعی ، پیام نور ، پردیس خودگردان می باشد  و متقاضیان گرامی می توانند بر اساس توضیحات کارنامه کنکور سراسری در 150 کد رشته محل ، شانس خود را امتحان نمایند . جهت کسب اطلاع از جزئیات و زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ، با مرکز مشاوره صدای سنجش تماس برقرار نمایید .

متقاضیان عزیز توصیه می گردد مقالات زیر را جهت انجام فرایند انتخاب رشته مطالعه بفرمایند .

راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

نتایج کنکور سراسری 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 

تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته کنکور سراسری

تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

نتایج کنکور سراسری در تاریخ  10 مرداد ماه  بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان  می بایست با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و وارد نمودن شماره سریال پرونده و کد پیگیری نسبت به دریافت کارنامه اولیه خود اقدام نمایند و پس از انتشار  دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری، بر اساس تراز و رتبه کسب شده کد رشته محل های خود را انتخاب نموده و در زمان مقرر در سایت سازمان سنجش به ثبت برسانند. زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ، از تاریخ 15 مرداد ماه آغاز و تا 20 مرداد ماه ادامه می یابد .

مشاوره صدای سنجش

مشاوران مجرب سامانه مشاوره صدای سنجش ، از ضوابط و شرایط ورود به دانشگاه  ، زمان انتخاب رشته کنکور سراسری  و مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری  ،  اطلاعات جامعی دارند .

کاربر گرامی جهت اطلاع دقیق از زمان انتخاب رشته کنکور سراسری  و همچنین مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری  ، می توانید با شماره تلفن واقع در سایت مرکز مشاوره کنکور سراسری صدای سنجش تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره  بگیرید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

مطالب مرتبط:

نتایج کنکور سراسری 

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 

نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 1403

هزینه انتخاب رشته کنکور سراسری 

نحوه سهمیه بندی در کنکور

تاثیر سهمیه بومی گزینی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

مرکز مشاوره کنکور سراسری صدای سنجش

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

One comment

  1. ببخشید گفته بودن مساحت دانشگاه علوم و تحقیقات تهران نزدیک چهارصد هزار هکتار هست گفتن دورغ هست و حتی ممکنه چهل هزار هکتار نباشه و اما بزرگترین واحد دانشگاهی مستقر تهران از لحاظ بزرگی هست واینکه اایا این عامل باعث شده علوم وتحقیقات تهران جزو ده تای اول گاهی باشه و توجهانی همتراز هستند با مدرس و تهران وبقیه وممکنه سیستم اموزشی قوی بوده باشه و کنارش فضای بزرگ دانشگاه و پتانسیل بالای آن..پپس مساحت تو تهران بزرگترین هس اما از لحاظ هکتار برآورد سخته سی و دوهزار یاچرقدر هکتار…اما برای عزیزانی که میخواهند بدانن تاجایی که من خبر دارم قراره تله کابین برای نقل و رسیدن به سلامت از آذرماه به بعد و لغزش جاده استفاده بشه و برای سرمای اون هم راه حل از قبل اماده شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.