رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

دانشگاه شهید رجایی تهران یکی از دانشگاه های دولتی است که برنامه های آمادگی معلم ها را ارائه می دهد. متقاضیان پس از قبولی در کنکور سراسری و نشان دادن جایگاه علمی لازم می توانند در رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403 را در فرم انتخاب رشته خود انتخاب کنند. در واقع یکی از مؤسسات مهم زیر نظر وزارت علوم و آموزش و پرورش که متولی آماده سازی نیرو برای مؤسسات آموزشی است، دانشگاه شهید رجایی تهران است. دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری برای تعیین کد رشته محل های ارائه شده، ظرفیت پذیرش، جنسیت متقاضیان و استان بومی برای داوطلبان دانشگاه علوم تربیتی شهید رجایی تهران مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1402

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

آشنایی با شرایط پذیرش دبیر و انتخاب رشته

 

داوطلبان از طریق کنکور سراسری که در تمامی استان ها برگزار می شود، در رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403 پذیرش و در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام می کنند. رشته هایی که دارای فضا هستند در دفترچه انتخاب رشته گروه های آزمایشی پنج گانه کنکور درج شده است. داوطلبان توجه داشته باشند دانشگاه شهید رجایی تهران در هر یک از کد رشته های مندرج در جدول زیر بر اساس شرایط بومی سازی، متقاضیان آقا و خانم می پذیرد.
از آن جایی که دانشگاه علوم تربیتی شهید رجایی تهران تنها در مقطع کارشناسی پیوسته در رشته های آموزشی از طریق کنکور سراسری در رشته های مختلف تجربی ، ریاضی، علوم انسانی ، هنر و زبان دانشجو می پذیرد، لازم است داوطلبان حتما دفترچه انتخاب رشته کنکور را دانلود کرده و قبل از ارسال درخواست، آن را به دقت مطالعه کنند. برای آشنایی بیشتر با رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403 و پاسخ سوالات با صدای سنجش تماس بگیرید و با مشاوران ما در تماس باشید.
با امکان انتخاب دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان علاقه مند به شغل معلمی می توانند در رشته های تربیت معلم ادامه تحصیل دهند. برای این داوطلبان سازمان سنجش شامل رشته های دانشگاه شهید رجایی تهران 1403 و همچنین تعداد و نوع رشته ها در دفترچه انتخاب رشته کنکور می باشد تا متناسب با رتبه و تراز خود فرم های اینترنتی خود را تکمیل کنند. انجام دادن.

گزینش و رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

داوطلبان پس از طی مراحل گزینش کنکور سراسری در سایت با رعایت حد نصاب علمی و چند برابر ظرفیت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت می شوند. در نتیجه این دانشگاه دانشجویان را بر اساس آزمون کتبی و مصاحبه انتخاب می کند. از بین متقاضیانی که به مرحله پذیرش راه یافته اند، برای پذیرش نهایی در رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403 باید شرایط ذکر شده در زیر را داشته باشند:

داشتن نمره علمی 6500 و بیشتر.
داشتن حداکثر سن 24 سال در زمان ثبت نام در دانشگاه (شروع از 1/7/1378).
داشتن معدل متوسطه دوم حداقل 14 در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم.
در کد رشته داوطلب متولد و بزرگ شده باشد.
برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی و نیز شرایط جسمانی لازم برای انجام موثر وظایف معلمی.
قبولی در آزمون صلاحیت عمومی و مصاحبه اختصاصی.

ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان

شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

وزارت آموزش و پرورش به طور مستمر از طریق کنکور سراسری مقطع کارشناسی برای ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان در رشته های مختلف به دنبال دانشجویان واجد شرایط می باشد. این امر به منظور تامین معلمان و نیروی انسانی مورد نیاز انجام می شود.
داوطلبانی که در یکی از پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی ثبت نام کرده اند و می توانند رشته مورد نظر خود را در دانشگاه فرهنگیان انتخاب کنند، می توانند ثبت نام کنند. لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان  در دفترچه راهنما قرار دارد که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است و حاوی لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه های مذکور می باشد.
برای دروس ارائه شده توسط گروه تجربی ریاضی و فنی متقاضیان می توانند با مدرک پیش دانشگاهی نظام قبلی یا دیپلم نظری، فنی و حرفه ای و کاردانی از نظام جدید در دانشگاه های آموزش و پرورش شهید رجایی پذیرش می شوند. تمامی افراد باید در آزمون شرکت کنند و تنها افرادی که دارای حداقل معدل 14 هستند واجد شرایط انتخاب رشته این دانشگاه ها هستند. برای آشنایی بیشتر با صدای سنجش و مشاوران آن در ارتباط باشید.

دانلود دفترچه و انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

 

داوطلبان باید دفترچه دوره های 1403 را مطالعه کنند تا علاقه خود را برای حضور در این موسسات نشان دهند. شرایط و ضوابط انتخاب رشته شامل کد رشته محل ها که تاثیر بسزایی در انتخاب رشته فرهنگیان خواهد داشت در دفترچه ای جداگانه که برای هر یک از گروه های آزمایشی قبولی سراسری منتشر خواهد شد توضیح داده خواهد شد. آزمون ورودی. در ادامه لینک دفترچه های آخرین دوره برای دانلود قرار داده شده است. برای پاسخ به سوالات رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403 با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید.

لیست رشته های ارائه شده توسط دانشگاه فرهنگیان در دفترچه انتخاب رشته 1403 موجود است. داوطلبان علاقه مند به حضور در دانشگاه فرهنگیان می توانند با استفاده از این لیست رشته های مورد نظر خود را برای ثبت نام انتخاب کنند.

درآمد و رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

بسیاری از متقاضیان امیدوارند در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شوند تا بتوانند از مزایای این دانشگاه از جمله اشتغال به عنوان معلم و دریافت حقوق در دوران دانشجویی استفاده کنند. این افراد با قبولی در کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته می شوند.
لذا کلیه فارغ التحصیلان نظام قدیم و جدید که به رشته دانشگاه تربیت معلم علاقه مند هستند، می توانند پس از دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری و مجاز به انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را دانلود نمایند.
دفترچه انتخاب رشته کنکور شامل کلیه شرایط و ضوابط مربوط به رشته سمت های تربیت معلم می باشد و داوطلبان در صورت واجد شرایط بودن می توانند با مطالعه دقیق این دفترچه قبل از تکمیل فرم انتخاب رشته خود اطلاعات لازم را کسب نمایند.

رشته های دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی 1403

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.