رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403

افرادی که می خواهند در این آزمون شرکت کنند برای آشنایی بیشتر با رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403 باید دفترچه راهنما را مطالعه نمایند. این دفترچه زمانی که تاریخ شروع ثبت نام ها اعلام می شود منتشر خواهد شد. متقاضیان باید شرایط تحصیلی و همچنین احراز شغلی درون دفترچه را داشته باشند. تمامی این ثبت نام ها به صورت اینترنتی انجام می شود. این سازمان بر اساس نیاز های هر ساله خود نیرو جذب می کند.

رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1402

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شرایط اختصاصی و مدرک تحصیلی

افرادی که می خواهند در رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403 شرکت کنند باید علاوه بر ثبت نام اینترنتی فرم مربوط به استخدام را پر کنند و علاقه‌ مندی خود را اعلام نمایند. متقاضیان باید در این فرم قسمت مربوط به استخدام سال جاری و عنوان کد رشته ای که به آن علاقه دارند را مشخص کنند. ممکن است این لیست و کد رشته ها هر سال تغییر کنند. دلیل این تغییرات در عنوان های شغلی نیاز سازمان تامین اجتماعی است.

این رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403 ممکن است هر سال بر اساس نیاز ها و موقعیت های شغلی متفاوتی برای استخدام وجود داشته باشد در نتیجه لیست رشته های تحصیلی مورد نیاز هم تغییر خواهند داشت. به دلیل این که هر سال شرایط و موقعیت های شغلی متفاوتی در این آزمون قرار می گیرد می توانید برای آشنایی  بیشتر با شماره های صدای سنجش تماس بگیرید. برای آشنایی با شرایط و لیست رشته ها و عنوان های شغلی این سازمان ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

استخدام پلیس زن در نیروی انتظامی

استخدام دانشگاه افسری نیروی انتظامی 1403

آشنایی با رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403

برای افراد بسیار مهم است که پس از تحصیل بتوانند در موقعیت شغلی مناسب خودشان استخدام شوند. شرایط شغلی مناسب در سازمان معتبر که آینده خوبی داشته باشد مواردی است که باید از ابتدا به آن توجه کرد. توجه نکردن به این موضوعات می تواند فرد را در موقعیت شغلی که به آن علاقه ندارد قرار دهد همین بی علاقگی باعث عدم توجه و داشتن مهارت کافی می شود. اگر فردی مهارت کافی را در موقعیت شغلی نداشته باشد ممکن است باعث بی کاری وی در آینده شود.

این موارد برای کسانی که می خواهند در رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403 شرکت کنند نیز صدق می کند ابتدا باید لیست رشته های سال جاری مطالعه گردد و بر اساس آن افراد آمادگی خود را برای شغل مورد نظر اعلام کنند. حتما توجه داشته باشید علاقه و مهارت حرف اول را می زند اگر هر دوی این ها در کنار هم قرار بگیرد باعث موفقیت شما خواهد شد.

برای این که با شرایط و رشته های سازمان تامین اجتماعی بیشتر آشنا شوید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

مهم ترین رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403 کدام است؟

در این لیست همواره گروهی از رشته ها به چشم می خورد که افراد می توانند با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی در این رشته ها شرکت کنند و استخدام شوند. رشته هایی مانند مامایی ، دندان پزشکی ، پرستاری ، اتاق عمل ، هوشبری توانبخشی و فیزیوتراپی ، پزشکی عمومی ، بهداشت محیط زیست ، کارشناس امور بیمه ، تغذیه، داروسازی و…

برای اطلاع از تمامی رشته ها می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و وقت مشاوره خود را رزرو نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

اگر جزو رشته های اعلام شده هستید و می خواهید برای استخدام ثبت نام کنید با شرایط احراز تحصیلی می توانید در این آزمون شرکت کنید.

چگونگی ثبت نام رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403

شرایط مهم در دفترچه و همچنین سایت سازمان سنجش مثل گذشته اعلام می شود. به طور کلی زیر مجموعه ها به سه دسته تقسیم می شود:

شرایط عمومی

شرایط اختصاصی

احراز شغلی

رعایت کردن این شرایط ها برای همه الزامی است که در ادامه این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت. اگر سوالی در این باره برای شما وجود دارد با شماره های صدای سنجش تماس بگیرید.

شرایط احراز شغلی چیست؟

در واقع لیستی از رشته هایی است که نشان می دهد کدام رشته های تحصیلی و مقاطع مجاز به انتخاب کدام موقعیت شغلی هستند. اگر جزو افرادی هستید که تمام مدارک لازم تحصیلی و شرایط عمومی و همچنین شرایط اختصاصی را دارید می توانید در آزمون رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403 شرکت کنید و در شغل مورد نظر خود شروع به کار نمایید.

در این آزمون گروهی از شغل های مربوط به حوزه سلامت و اداری مشخص شده است که در دفترچه به صورت کامل از آن ها نام برده شده است. بهتر است بدانید که حتما باید مدرک کارشناسی داشته باشید تا بتوانید در آزمون تامین اجتماعی شرکت کنید و در موقعیت های شغلی مربوط به رشته خودتان مشغول به کار شوید.

تمامی مواردی از این دست که بسیار مهم می باشند شامل نوع مدرک گرایش ها و هر آن چه که نشان بدهد آیا فردی که نیاز این سازمان است با شرایط شما هماهنگی دارد یا خیر را می توانید در دفترچه مطالعه کنید.

اصلاحیه دفترچه رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403

ممکن است مانند سال جاری اطلاعیه ای از نظر تغییراتی در موقعیت های شغلی و یا افراد واجد شرایط به وجود بیاید و در سایت سازمان سنجش قرار بگیرد. بعضی موقعیت های شغلی و محل آن ها اصلاح شده اند می توانید برای آشنایی بیشتر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

یکی از مهم ترین اصلاحیه ها مربوط به تغییرات سهمیه های ۲۵٪ ایثارگران است. قبلا باید حتما برای استفاده از این سهمیه در گزینه های شرایط خود اعلام می کردید که در حال حاضر بیکار هستید ولی به تازگی این بند حذف شده است.

مشاوره در رابطه با رشته های استخدامی تامین اجتماعی 1403

اگر جزو افرادی هستید که می خواهید در رابطه با درمان و سلامت مشغول به کار شوید و مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده اید و جویای کار هستید به شما پیشنهاد می کنیم که در این آزمون شرکت نمایید. توجه داشته باشید که دفترچه را به صورت کامل بررسی کنید و از داشتن شرایط درون دفترچه مطمئن شوید.

برای طرح سوالات خود می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید و وقت مشاوره خود را رزرو کنید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.