رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

راهنمای انتخاب رشته عکاسی

 

عکاسی حدودا از سال ۶۰ در دانشگاه ها به صورت حرفه ای تدریس می شده است. امروزه که این هنر بسیار کاربردی است توجه به این رشته نیز بیشتر شده است. در این مطلب سعی داریم تا با راهنمای انتخاب رشته عکاسی آشنا شوید چرا که انتخاب رشته درست بسیار به قبولی در این رشته پر مخاطب کمک می کند. در ادامه راجعب رشته عکاسی و قبولی آن در دانشگاه های سراسری ، آزاد ، غیر انتفاعی و علمی کاربردی ، توضیحات داده می شود.

یکی از زیر مجموعه های گروه هنر رشته عکاسی است که در دفترچه کنکور سراسری به چشم می خورد. باید بگوییم که این رشته هم در دانشگاه های سراسری روزانه و شبانه ، دانشگاه آزاد اسلامی ، پیام نور ، غیرانتفاعی و علمی کاربردی ها ارائه می شود و دانشجو می پذیرد. اگر شما هم به این رشته علاقه مند هستید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

بهتر است بدانید که انتخاب رشته درست بخش مهمی در قبولی در رشته دل خواه شما خواهد بود اگر به رشته عکاسی علاقه دارید باید طبق راهنمای انتخاب رشته عکاسی عمل کنید. در اینجا باید گفت که قبولی در این رشته هم با کنکور سراسری است و هم آزمون عملی که ضریب ۴ دارد.

 

راهنمای انتخاب رشته عکاسی

راهنمایی و مشاوره قبولی در رشته عکاسی

عکاسی هنری بسیار مهم است عکاسان در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست که این رشته بسیار تخصصی است و با اهمیت است. عکاسی دارای گرایش های متفاوتی است ولی در دوره لیسانس به صورت عمومی این هنر را فرا می گیرید. در دانشگاه با عکاسی خبری ، عکاسی طبیعت ، عکاسی مستند ، عکاسی تبلیغات ، عکاسی پرتره و… آشنا می شوید.

این گرایش ها به صورت عمومی و کلی آموزش داده می شود و حرفه ای شدن در آن بستگی به شما دارد این که علاقه شما به کدام یک از این گرایش ها است اهمیت زیادی در آینده شغلی شما دارد. ولی قبل از آن نیاز دارید تا با راهنمای انتخاب رشته عکاسی و انجام درست آن در این رشته قبل شوید. پذیرفته شدن در رشته عکاسی هم به صورت با آزمون و هم بدون آزمون می باشد.

اگر در کنکور هنر شرکت کرده اید و هدف شما قبول شدن در رشته عکاسی است باید دفترچه را به خوبی مطالعه کنید و با ظرفیت های همان سال در دانشگاه های مختلف آشنا شوید و با توجه به رتبه خود اقدام به انتخاب رشته نمایید. با استفاده از راهنمای انتخاب رشته عکاسی  حتما در کنکور قبولی شما انجام می شود فقط کافی است تا با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا به سوالات شما در رابطه با قبولی رشته عکاسی پاسخ دهند.

قبولی در کنکور رشته هنر و عکاسی

برای آن که بدانید با چه رتبه ای در این رشته قبول می شوید ابتدا می توانید از نرم افزار های انتخاب رشته استفاده کنید. ولی ممکن است این نرم افزار ها نیز درصدی خطا داشته باشند برای این که در کد رشته مورد نظرتان در رشته عکاسی قبول شوید باید با مشاورین صدای سنجش تماس بگیرید تا شما را در انتخاب رشته همراهی کنند.

انتخاب رشته بخش بسیار مهم در قبولی کنکور است پس حتما از راهنمای انتخاب رشته عکاسی استفاده کنید و تا پایان این متن همراه ما باشید. اگر انتخاب رشته به درستی انجام شود شما بدون استرس می دانید که قبول خواهید شد رشته عکاسی ظرفیت محدودی در دانشگاه های سراسری و شبانه و غیر انتفاعی دارد دانشگاه آزاد به صورت رسمی تعداد پذیرفته شدگان را اعلام نکرده است.

پس از آن که در کنکور سراسری موفق به قبولی در رشته عکاسی شدید باید برای آزمون عملی آماده باشید چرا که بسیار مهم و تعیین کننده است. علاقه به رشته مورد نظر تان بسیار مهم است این موضوع در رشته های هنری بسیار مهم تر نیز می شود.

راهنمای انتخاب رشته عکاسی

باید با توجه به رتبه خود و ظرفیت های موجود انتخاب رشته نمایید. قبولی در رشته عکاسی اگر به درستی انجام نشده وانتخاب رشته نشود امکان پذیر نیست. چرا که ظرفیت های محدود دانشگاه های سراسری می تواند باعث عدم قبولی شما شود پس واقع بینانه انتخاب رشته نمایید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

ظرفیت ها و کد رشته ها را به خوبی در دفترچه مطالعه نمایید این ظرفیت ها هر سال متغیر هستند و بیشتر رو به افزایش می باشند. انتخاب رشته خود را واقع بینانه از کد رشته هایی که هم مشاور و هم نرم افزار های انتخاب رشته نشان می دهند به ترتیب وارد لیست نمایید. راهنمای انتخاب رشته عکاسی با همراهی کردن مشاورین سنجش بهترین نتیجه را به شما نشان می دهد پس با ما تماس بگیرید.

انتخاب رشته خود را به روز های پایانی موکول نکنید بسیار پیش آمده که افراد به دلایل مختلف از انتخاب رشته جا مانده اند. دفترچه رشته هنر را مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کرده تا مشکلی برای انتخاب رشته تان به وجود نیاید.

رشته عکاسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

چند سالی است که این رشته به صورت فقط با معدل و سوابق تحصیلی نیز دانشجو می پذیرد. علاقه مندان پس از مطالعه راهنمای انتخاب رشته عکاسی می توانند با مشاورین صدای سنجش هم در تماس باشند تا برای ورود به این دانشگاه ها و شرایط ثبت نام آگاهی کامل را بدست بیاورند. عکاسی بسیار آینده شغلی خوبی دارد شما می توانید در زمینه های متفاوت کسب درآمد کنید.

این دانشگاه ها فقط با استفاده از شرایط معدل دانشجو می پذیرند و باید گفت این هم راهی است برای کسانی که به این رشته علاقه دارند ولی نتوانستند در کنکور سراسری رتبه مورد نیاز برای دوره های روزانه و شبانه یا غیر انتفاعی ها را کسب کنند. برای ثبت نام کافی است مدارک نوشته شده در دفترچه را بفرستید و در واقع انتخاب رشته انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با رشته عکاسی ، مشاوره کنکور هنر و راهنمای انتخاب رشته عکاسی با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را در انتخاب رشته گروه هنر نیز راهنمایی کنند تا به هدف خود برسید.

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.