رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

با وجود این که کنکور موضوع مهمی است و باید به آن بسیار توجه شود موضوع مهم تر و در واقع قبولی قطعی افراد پس از این آزمون مهم مشخص خواهد شد. بعد از این که نتایج اولیه مشخص شوند دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 را می توان از طریق سایت سنجش مشاهده و مطالعه کرد.

در این دفترچه که سایت سازمان سنجش منتشر خواهد کرد کد رشته محل ها و قوانین مربوط به چگونگی ثبت نام و انتخاب ها نوشته شده است. حتما قبل از این که انتخاب خود را تکمیل کنید دفترچه را مطالعه نمایید و یا از طریق سایت صدای سنجش اقدام کنید.

 

دفترچه انتخاب رشته دکتری 1402

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری

در این زمان با توجه به کنکور های دیگر مانند کارشناسی و کارشناسی ارشد در دوره دکتری نیز به همین صورت باید شروع به خواندن و دریافت دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 نمایید. این موضوع بسیار مهم است چرا که بدون آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته ها نمی توانید تصمیم درستی بگیرید و در رشته و محل مورد نظرتان قبول شوید.

می توانید دفترچه را از طریق سایت سنجش دانلود کنید و یا از طریق سایت صدای سنجش با مشاورین ما در تماس باشید و سوالات خود را در رابطه با دفترچه مطرح کنید. درون این دفترچه راجعب محل ها و رشته هایی که پذیرش دارند و شرایط هر کد رشته محل در این مقطع تحصیلی خواهید خواند. تقریبا هر سال می توانید در فروردین ماه این دفترچه را از سایت دانلود نمایید.

راهنمای ثبت نام آزمون دکتری

زمان انتخاب رشته دکتری سراسری

دریافت و دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

همان طور که گفته شد در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته باید دفترچه را دریافت کنید می توانید در زمان مشخص شده با مراجعه به سایت سنجش این دفترچه را دانلود کنید. در این دفترچه موارد مهمی مانند چگونگی روند انتخاب کد رشته محل ها معدل و مدارک مورد نیاز و فرم های لازم و ضروری برای هر رشته و ثبت نام ها که داشتن آن برای همه ضروری است نوشته شده است.

پس از این که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شدید و کارنامه اولیه را دریافت نمودید باید دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 را دانلود کرده و به صورت کامل مطالعه نمایید. در سایت سنجش بعد از آزمون زمان انتشار دفترچه را به اطلاع افراد خواهد رساند فقط باید در زمان مشخص شده دفترچه را دانلود کنید و انتخاب رشته خود را به موقع انجام دهید.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که دفترچه دانشگاه سراسری و آزاد از یک دیگر جدا است و باید هر کدام را به صورت جداگانه مطالعه کنید و برای دریافت دفترچه دانشگاه آزاد باید به سایت مربوطه مراجعه کنید.

تاریخ انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

در دوره های گذشته در تاریخ ۲۴ فروردین می توانستید با مراجعه به سایت سنجش دفترچه را دانلود کنید کسانی که علاقه مند به شرکت در دانشگاه آزاد هستند باید به سایت همان دانشگاه مراجعه کنند. در سال های گذشته در فروردین ماه این دفترچه انتشار می یافته است برای این که بتوانید از تاریخ دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 با خبر شوید می توانید از طریق سایت صدای سنجش با ما در ارتباط باشید.

چگونگی مطالعه و پر کردن موارد مهم و همین طور فرم های متفاوت رشته و مقطع دکتری می تواند برای بعضی از افراد سخت باشد همچنین چگونگی انتخاب رشته بسیار موضوع مهمی است حتی می توان گفت از کنکور نیز مهم تر و حساس تر است چرا که با کوچک ترین اشتباهی ظرفیت ها پر خواهد شد و شما نمی توانید در کد رشته محل مورد نظرتان قبول شوید. بهترین راه استفاده از مشاورین صدای سنجش است از طریق منو های سایت می توانید زمان مشاوره خود را رزرو کنید.

موارد مهم ذکر شده در دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

سعی شده است تا به صورت مختصر در این بخش به موارد مهمی که در دفترچه به آن اشاره شده است و یا سوالات پر تکرار بوده اند اشاره کنیم ولی توجه داشته باشید که این موارد فقط نکات مهم است و نباید بجای مطالعه دفترچه از این مطلب استفاده کرد شما باید قبل از انتخاب رشته به صورت کامل دفترچه را مطالعه کنید. دفترچه دانشگاه آزاد و سراسری را باید به صورت جداگانه مطالعه کنید. دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 در فروردین ماه انتشار می یابد.

متقاضیان شرکت در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور و حتی پردیس های خودگردان باید این دفترچه را به صورت کامل مطالعه نمایند تا مشکلی در روند آن پیش نیاید. می توانید پس از مطالعه با مشاورین صدای سنجش در تماس بوده و سوالات خود را مطرح کنید.

مواردی مانند سهمیه ها شرایط کارنامه شرایط رشته ها و پذیرش در هر رشته و حتی مصاحبه ها توضیحاتی داده شده است.

نخوه استفاده از دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403

پس از این که مطالعه خود را کامل کردید انتخاب های خود را به سه بخش تقسیم کنید انتخاب هایی که بسیار به شرایط شما نزدیک است انتخاب های متوسط و انتخاب های دور از انتظار اولویت های خود را بر این اساس در لیست وارد کنید پیشنهاد ما به شما استفاده از مشاورین صدای سنجش است با این روش می توانید از روند انتخاب رشته مطمئن باشید. می توانید حدود ۵۰ کد رشته محل را بر اساس رشته خود انتخاب کنید.

باید همین روند را برای دفترچه انتخاب رشته دکتری 1403 دانشگاه آزاد نیز انجام دهید. برای مطالعه کد رشته محل های دانشگاه آزاد باید به دفترچه مخصوص به آن مراجعه کنید و به صورت جداگانه برای آن نیز اقدام نمایید. پسپس از این که انتخاب رشته شروع شود ابتدا دفترچه را مطالعه کنید این دفترچه قبل از آغاز انتخاب رشته ها در دسترس شما قرار خواهد گرفت.
در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با انتخاب رشته ها می توانید با صدای سنجش در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید. مشاورین صدای سنجش می توانند برای شما انتخاب رشته بسیار عالی را انجام دهند که بتوانید با توجه به علاقه خود و شرایط هر فرد ادامه تحصیل دهید. از طریق منو های سایت وقت مشاوره خود را رزرو کنید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.