رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

برای این که در دانشگاه های غیرانتفاعی ثبت نام کنید ابتدا باید دفترچه را مطالعه نمایید. برای ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی دو دفترچه در دو نوبت زمان متفاوت انتشار می یابد. اگر شرایط شما مطابق با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی است می‌توانید برای نام نویسی اقدام کنید.

هر سال دانشگاه غیر انتفاعی در تمامی مقاطع مثل کارشناسی و کارشناسی ارشد حتی کاردانی های پیوسته و ناپیوسته هم با کنکور سراسری و هم بدون کنکور و با شرط معدل دانشجو می پذیرد. برای ثبت نام و نام نویسی بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی معدل شما در نظر گرفته می شود. پذیرش شما با احتساب معدل مقطع قبلی ثبت نام ها در مهر و بهمن ماه انجام می شود.

با اعلام زمان ثبت نام دفترچه مخصوص ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی هم در سایت سنجش قرار می گیرد. برای نام نویسی بدون آزمون ابتدا باید دفترچه را به خوبی مطالعه کنید و قسمت مربوط به رشته های مختلف را بررسی کنید تا کد رشته مورد نظر‌تان را بیابید. اگر رشته مورد نظر شما در این لیست قرار داشت مطابق با دفترچه مدارک مورد نیاز ثبت نام را آماده کرده و برای نام نویسی اقدام نمایید.

بهترین روش‌ برای ثبت نام بدون مشکل و دقیق تماس با مشاورین صدای سنجش است. ثبت نام با دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی ممکن است نیاز به مشاوره داشته باشد در ادامه متن سعی شده تا تمام نکات مهم در این مورد گفته شود . برای راهنمایی بیشتر و بهتر حتما با صدای سنجش تماس بگیرید.

 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

 

چگونه می توانیم برای انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی اقدام کنیم؟

برای این پاسخ باید بگوییم که ابتدا باید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی مخصوص مقطع تحصیلی خود را مطالعه نمایید. در صورت داشتن شرایط ثبت نام انجام دهید. در ادامه به دفترچه و زمان انتشار دفترچه هر کدام از مقاطع می پردازیم.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی پیوسته دانشگاه غیرانتفاعی و زمان انتشار آن

هنگامی که ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی آغاز شود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی برای مقطع کارشناسی نیز بر روی سایت سنجش بارگذاری می شود و پس از آن متقاضیان ثبت نام در دانشگاه های غیر انتفاعی پس از مطالعه این دفترچه و آشنایی کامل با چگونگی ثبت نام و دیدن رشته مورد نظر شان در لیست رشته های ارائه شده در سال 1403-1404 اقدام به ثبت نام نمایند.

راجعب زمان انتشار دفترچه ها و یا زمان ثبت نام ها باید بگوییم که در واقع زمان انتشار دفترچه و ثبت نام با فاصله کمی از یک دیگر اتفاق می افتد. انتظار می رود که امسال هم مانند سال های قبل به همین منوال ثبت نام ها انجام شود. زمان ثبت نام برای نیم سال دوم یعنی بهمن هم از اواسط آذر ماه انجام می شود.

برای اطلاع از زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی کافیست با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا از زمان انتشار دفترچه ها اطلاع داشته باشید و یا از ثبت نام در دانشگاه غیر انتفاعی جا نمانید. همچنین می توانید از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org زمان شروع ثبت نام و انتشار دفترچه ها را پیگیری کنید.

دفترچه های غیر انتفاعی برای کارشناسی ناپیوسته

هم برای کاردانی به کارشناسی و هم برای شرکت در دانشگاه غیر انتفاعی بدون آزمون دفترچه ای واحد برای متقاضیان در سایت سنجش قرار می گیرد.

انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی برای مقطع کاردانی به کارشناسی هم زمان و با اختلاف زمانی کمی مثلا یک یا دو روز با زمان ثبت نام ها انجام می شود. همان طور که گفته شد ثبت نام برای ورودی بهمن هم از آذر ماه انجام می شود.

در اولین فرصت که دفترچه ها و ثبت نام ها شروع شوند از طریق سایت سنجش و یا با تماس با صدای سنجش اطلاع رسانی خواهیم کرد. اگر می خواهید در دانشگاه های غیر انتفاعی ثبت نام کنید ولی از شهریه ها اطلاع ندارید و یا به هر دلیلی نیاز به مشاوره در این باره دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

شهریه های دانشگاه غیر انتفاعی

اگر از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید بدون کنکور در دانشگاه های غیر انتفاعی شرکت کنید باید از شرایط شهریه ها نیز اطلاع کافی داشته باشید پیشنهاد ما برای این موضوع تماس با مرکز صدای سنجش است چرا که رشته های مختلف حتی در مقطع کارشناسی می توانند شهریه های متفاوت داشته باشند.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

آشنایی با دفترچه کاردانی نا پیوسته غیر انتفاعی و زمان انتشار آن

باید بدانید که انتشار دفترچه مخصوص انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی هماهنگ با زمان شروع ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی است. زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی و ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و به اطلاع شما می رسانند.

برای افرادی که می خواهند در سال جدید 1403-1404 اقدام به ثبت نام در نیم سال دوم بهمن ماه نمایند احتمالا مانند سال های قبل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در آذر ماه انجام می گیرد.

 برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام و انتشار دفترچه های کاردانی به کارشناسی هم از طریق سایت سنجش و هم از طریق سایت صدای سنجش می توانید پیگیری کنید.

باید به این نکته دقت فرمایید که دفترچه های کاردانی پیوسته و ناپیوسته پیوسته یکی است و در واقع یک دفترچه واحد در سایت سنجش قرار می گیرد.

ثبت نام و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی کاردانی پیوسته

ثبت نام کاردانی با آزمون و انتشار دفترچه کاردانی پیوسته هم زمان اتفاق می افتد. دفترچه بدون کنکور و با کنکور سراسری کاردانی یک سان است و این یعنی که یک دفترچه در سایت سنجش قرار می گیرد. ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته ورودی بهمن در آذر ماه انجام می گیرد پس دفترچه هم در همان تاریخ بر روی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

مشاوره برای انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی

برای اطلاع بیشتر از شرایط دفترچه انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی و ثبت نام ها و تاریخ دقیق آن ها و حتی انجام مشاوره تحصیلی برای تعیین رشته در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته برا دانشگاه غیر انتفاعی با آزمون و یا بدون آزمون می توانید علاوه بر سایت سنجش و آموزش با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

 

تماس از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.