رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی

متقاضیانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت داشته اند ملزم می باشند در زمان های مشخص شده به سامانه ی آموزش و پروش محل سکونت خود مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی خود اقدام کنند . اگر به نتایج درج شده در کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی معترض هستید می توانید به سامانه ی مورد نظر مراجعه کنید و اعتراض خود را ثبت کنید .

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی مقطع نهم به دهم شرکت داشته اند حدودا پس از گذشت یکماه از زمان برگزاری آزمون میتوانند به سایت آموزش و پروش استان و محل سکونت خود مراجعه کنند و کارنامه خود را دریافت کنند . در کارنامه آزمون نمونه دولتی داوطلبان تعداد سوالات درست و نادرست و نزده درج شده است ، همچنین دانش آموز نسبت به شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی نیز مطلع می شوید .

نام مدارسی که در کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی قرار دارد ، مدارسی است که امکان ثبت نام برای دانش آموز وجود دارد . آن گروه از دانش آموزان که در آزمون برگزار شده پذیرش نشده اند و یا به نتایج کسب شده معترض می باشند این امکان برایشان وجود دارد که ابتدا به سامانه ی نام نویسی مراجعه نمایند و اعتراض خود را به ثبت برسانند .

پذیرش در آزمون نمونه دولتی برای دانش آموزان مقطع نهم بسیار حائز اهمیت می باشد و کسب تراز و نمره قبولی بسیار مهم می باشد به همین علت در ادامه به اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت کارنامه خواهیم پرداخت .

دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی

بازده زمانی شخص شده برای دریافت کارنامه نمونه دولتی

دانش آموزان بعد از شرکت نمودن در آزمون نمونه دولتی قطعا منتظر زمان دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونع دولتی هستند . زمان دریافت کارنامه مدارس نمونه دولتی باتوجه به اینکه این آزمون استانی می باشد متفاوت است ، اما به طور معمول باتوجه به روال سالیان گذشنه حدودا دانش آموزان پس از یکماه میتوانند برای دریافت کارنامه خود اقدام نمایند .

بر اساس زمانبندی برگزاری آزمون در سال جاری و گذشته و تعطیلی همه جانبه ی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا تغییراتی در این زمانبندی به وجود آمده به همین علت تاکنون زمان و تاریخ دقیقی برای آن مشخص نیست .

روش های دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که در جلسه ی آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت داشته اند برای دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی خود ملزم می باشند به سایت آموزش و پرورش منطقه در استان محل سکونت خود مراجعه کنند و یا به سامانه ای که فرآیند نام نویسی خود را تکمیل کرده اند مراجعه نمایند .

توجه داشته باشید محیط سایت های آموزش و پروش هر یک از استان ها متفاوت است به همین علت این امکان وجود ندارد تا روش های دقیقی برای دریافت کارنامه را ارائه داد ، اما در ادامه به روش کلی در خصوص دریافت کارنامه آزمون خواهیم پرداخت .

چگونگی دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی

 نخست نشانی سایت آموزش و پروش منطقه و استان محل سکونتتان را وارد نمایید .

 سپس وارد سایت نام نویسی مدارس نمونه دولتی شوید و از بین گزینه های موجود گزینه ی مربوط به آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید .

صفحه ای پیش روییتان باز می شود که باید نام کاربری و رمز عبور خود را که در زمان نام نویسی وارد کرده اید محدد بارگذاری کنید کلید ورود را فشار دهید .

در پایان گزینه ی اعلام نتایج را انتخاب کنید و کارنامه  را دریافت کنید .

منابع آزمون نمونه دولتی

سایت دریافت کارنامه نمونه دولتی

دانش آموزانی که در آزمون های مدارس نمونه دولتی مقطع نهم شرکت داشته اند این امکان برایشان وجود دارد تا باتوجه به زمان های مشخص شده از سوی آموزش و پروش محل سکونت خود به سامانه ی استان سازمان آموزش و پرورش مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کارنامه اینترنتی خود نیز اقدام کنند .

توجه داشته باشید که برگزاری این آزمون به طور استانی می باش و نام نویسی در آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی نیز از سوی سامانه های آموزش و پرورش هر استان انجام می شود ، پس توجه داشته باشید برای دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی خود نیز باید به سامانه های نام نویسی که قبلا مراجعه کرده اید ، مراجعه نمایید .

نحوه ی ثبت اعتراض نسبت به نمرات کارنامه نمونه دولتی

گروهی از دانش آموزان مقاطع نهم که در آزمون مدارس نمونه دولتی شرکت داشته اند بعد از دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی خود معترض هستند ، این گروه از دانش آموزان میتوانند در بازده زمانی اعلام شده اعتراض خود را ثبت نمایند و منتظر پاسخ از سوی سازمان مربوطه باشند .

آن دسته از دانش آموزانی که جزو پذیرش شدگان آزمون های ورودی مدارس نمونه دولتی نیستند و نمره ی کسب شده ی آنها نیز جزو مردودی ها نمی باشد میتوانند در لیست ذخیره ی این مدارس قرار گیرند تا در صورت جا به جایی امکان تحصیل برای آنها در این مدارس نیز فراهم شود .

دانش آموزانی که در لیست ذخیره ی مدارس نمونه دولتی قرار میگیرند به گونه ای شانس مجددی برای نام نویسی در این مدارس را دارند در صورتی که ظرقیت مدرسه تکمیل نشود یا برخی از پذیرش شدگان انصراف دهند میتوانند به مدرسه مداجعه نمایند و گام های نام نویسی خود را تکمیل کنند .‌

شما میتوانید برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه به مشاورین فعال و باتجربه مراجعه کنید و از تجربیات آنها در این زمینه مطلع شوید .

زمان دقیق برای دریافت کارنامه نمونه دولتی چه تاریخی می باشد ؟

تاکنون زمان دقیق و مشخصی برای دریافت کارنامه نمونه دولتی اعلام نشده شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت مورد نظر استان خود مراجعه کنید .

روش های دریافت کارنامه نمونه دولتی به چه صورت می باشد ؟

باتوجه به این که سایت های دریافت کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی هر یک از استان با دیگری متفاوت می باشد ، اما روش کلی دریافت کارنامه در تمامی سایت ها یکسان است در متن توضیحات بیشتری در این خصوص وجود دارد .

سامانه ی دریافت کارنامه نمونه دولتی چه سایتی است؟

سایت دریافت کارنامه نمونه دولتی هر یک از استان ها با دیگری متفاوت است ، پس باید توجه داشته باشید برای دریافت کارنامه خود به سایت استان و محل سکونت خود مراجعه کنید .

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.