رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

رشته های پزشکی و پیراپزشکی باید به مدت دو سال به برنامه بشردوستانه وزارت بهداشت پایبند باشند. برای اینکه پزشکانی که وقت خود را در مناطق محروم می گذرانند به دلیل شرایط دشوار کاری حقوق و مزایای بیشتری اعطا شود،شرایط خاصی در نظر گرفته شده است. حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت بسته به نوع منطقه و تعداد بیمارانی که تحت درمان قرار می دهند متفاوت است.

 

حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

آشنایی با حقوق طرح وزارت بهداشت

از آن جایی که تمامی اطلاعیه های حقوق و دستمزد وزارت بهداشت برای طرح نیروی انسانی در سایت قرار می گیرد، اطلاعات ضروری زیادی در مورد حقوق پیام رسان سلامت وجود دارد. با این حال، با توجه به ساعات کاری متفاوت پزشکان، مناطق خدماتی آن ها، تعداد افراد تحت پوشش و غیره، حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت توسط انواع طرح های پزشکی متفاوت است و حداقل 5 میلیون تومان است.

کلیه فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی و غیردولتی که مشمول طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت می باشند باید همانطور که قبلا ذکر شد از سامانه رشد وزارت بهداشت در بازه زمانی تعیین شده استفاده و در این طرح ثبت نام کنند.

برای جواب سوالات با مشاورین صدای سنجش در تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شرایط حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

مزایا، حقوق، مرخصی، پاداش و موارد دیگر به ذینفعان این طرح داده شده است. و همچنین تحت پوشش بیمه صندوق تامین اجتماعی با رعایت مقررات اداری و استخدامی مجاز است.

استفاده از مرخصی باید مطابق با قوانینی باشد که توسط وزارت بهداشت تعیین و تایید شده است. نکته مهم این است که پرداخت حقوق، مزایا و مرخصی دادن به کارکنان بر عهده مؤسسه است.مشمولان این طرح ممکن است دو ماه مرخصی بدون حقوق نیز بگیرند.

مبالغ مشخصی در رابطه با حقوق طرح وزارت بهداشت اعلام نشده است و روش تعیین حقوق بسته به محل کار کارکنان یا جمعیتی که آن ها مسئول خدمت هستند، متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، حقوق پزشکان در مناطق محروم بیشتر از مراکز استان ها است و این حقوق بر اساس بیمارانی است که هر پزشک معالجه می کند. میانگین دستمزد ماهیانه بین 5 تا 17 میلیون تومان است.

افزایش حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت 1403

 

به کارکنان وزارت بهداشت در طول یک ماه دو روز و نیم مرخصی استحقاقی داده شده است و به ازای هر ساعت اضافه کاری به طور جداگانه علاوه بر حقوق عادی پرداخت می شود حقوق طرح وزارت چقدر افزایش می یابد؟

حقوق کارکنان نظام سلامت طی سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و در مجموع حدود 125 درصد افزایش یافته است. هزینه بحران کرونا برای نظام سلامت، بدون احتساب هزینه واکسن کرونا، تقریبا 4 میلیارد تومان بوده است.عمده این بودجه صرف افزایش حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت و پرداخت حقوق معوقه شد و موثر واقع شد.

امسال 57.4 درصد افزایش حقوق بر اساس مصوبه شورای عالی کار به طرح افزایش حقوق این وزارتخانه اضافه شد.

دارندگان مدرک کارشناسی ارشد رسمی وزارت بهداشت نیز شاهد افزایش حقوق خواهند بود. فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی برای دریافت گواهی پایان طرح وزارت بهداشت پس از تکمیل طرح خدمت نیروی انسانی، با مراجعه به سامانه تکمیل طرح وزارت بهداشت، اقدامات لازم را برای تکمیل طرح در محل خدمت انجام دهند.

آشنایی با طرح اختیاری وزارت بهداشت

شرایط فوق العاده و حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 

ساختار پاداش برای افرادی که در دستگاه های اجرایی کار می کنند با معیارهای ارزیابی عوامل مختلف مرتبط با شغل، کارکنان و سایر ویژگی ها تعیین می شود. این امتیازات در ضریب ریالی ضرب می شود و مبنای محاسبه حقوق و مزایای کارکنان قرار می گیرد. به طور کلی پاداش های مختلف ابزاری برای بالا بردن نکات فوق الذکر و افزایش دستمزد و مزایای کارگران شاغل در دستگاه های اجرایی است.

تفاوت بین یک طرح فوق العاده ویژه و یک طرح فوق العاده را می توان با این واقعیت توضیح داد که فوق العاده ویژه بسته به صنعت متفاوت است. به عنوان مثال، فوق العاده ویژه در دوران کرونا اضافه شد و در پایان سال 1998، 50٪ به برخی از ضرایب تحت عنوان فوق العاده اضافه شد.

مشاوره طرح حقوق بشر و حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

همانطور که قبلا ذکر شد، حقوق و دستمزد طرح منابع انسانی بسته به سطح تحصیلات، جمعیت تحت پوشش و منطقه خدمات متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال، پزشکانی که در مناطق محروم کار می کنند به طور قابل توجهی بیشتر از کسانی که آموزش پزشکی خود را در مناطق روستایی می گذرانند، درآمد دارند.

نکته مهم این است که دوره اجرای پروژه برای دارندگان مدرک کاردانی 12 ماه و برای افراد دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر 24 ماه است.

در نهایت، دانشجویانی که در برنامه شرکت کرده اند و قصد دارند همزمان با اجرای پروژه در کنکور کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ارشد شرکت کنند، در صورت قبولی در کنکور، می توانند اجرای طرح خود را موقتا متوقف کرده و ادامه تحصیل دهند.

داندانپزشکی و حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت

 در مورد حقوق طرح دندانپزشکی باید توجه داشت که حقوق دندانپزشکان بسته به تخصص آن ها، استانی که در آن مشغول به کار هستند، محیط کار، بیمارانی که درمان می کنند و غیره متفاوت است و در صورتی که طرح خود را در یک برنامه انجام دهند، درآمد بیشتری خواهند داشت. برای حقوق طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت دندانپزشکی رقم خاصی وجود ندارد، اما معمولا بین 5 تا 13 میلیون است که کمتر از حقوق طرح های پزشکی است.

می توان گفت که دانشجویان دندانپزشکی نیز مانند سایر 11 رشته تخصصی پزشکی موظفند طرح 18 ماهه مورد نیاز را در شهرهای انتخابی وزارت بهداشت به پایان برسانند. در صورت داشتن شرایط معافیت از طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت از طرح خدمت معاف می شوند. اما اگر پس از اتمام طرح 2 ساله معاف نشوند، می توانند در کلینیک ها، بیمارستان ها یا سایر مراکز درمانی کار کنند یا مطب خصوصی داشته باشند و اداره کنند.

همچنین دانشجویان علاقه مند به تحصیل می توانند با تخصص و عضویت در هیئت های تخصصی در دانشگاه ها به تدریس و تحقیق بپردازند.

برای آشنایی بیشتر با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.