رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دانشجویان در چه مقاطع ای امکان ثبت نام دانشگاه افسری کوثر را دارند ؟

انجام فعالیت و استخدام در شغل پلیس جزو هدف ها و ارزوی بسیاری از خانم ها است . اما ممکن است در این راستا تعدادی از از بانوان در این زمینه که چگونه میتوانند در شغل ایده آل خود خدمت کنند آگاه نباشند . ثبت نام دانشگاه افسری کوثر برای تعلیم دادن متقاضیان خانم در راستای استخدام نیرو انتظامی بانوان به وجود آمده است ، تمامی خانم های علاقه مند میتوانند پس از طی کردن ترم تحصیلی در این زمینه استخدام شوند .

توجه داشته باشید دانشگاه افسری کوثر تحت نظارت دانشگاه علوم انتظامی امین است و از مقطع کاردانی تا کارشناسی ارشد دانشجویان را پذیرش میکند .

 

ثبت نام دانشگاه افسری کوثر

روش گزینش داوطلبان برای ثبت نام افسری کوثر

برای ثبت نام دانشگاه افسری کوثر اقدام نمایند ، اما طی چند سال اخیر با برگزاری یک ازمون ورودی نیز متقاضیان امکان تحصیل در این رشته را دارند و همچنین تمامی اطلاعات از سوی نیرو انتظامی و از طریق ساماته police.ir کنترل می شود .

متقاضیانی که از شرایط لازم برخودار باشند میتوانند برای انجام دادن مراحل ثبت نام خود به صورت غیر حضوری اقدام کنند و پس از حضور در جلسه ازمون و کسب رتبه و نمره مورد نظر به دانشگاه افسری کوثر مراجعه کنند .

توجه داشته باشید نام نویسی داوطلبان برای پذیرفتن در دانشگاه افسری کوثر به صورت غیر حضوری است که از طریق سایت نیروی انتظامی صورت میگیرد .

زمان دقیق ثبت نام دانشگاه افسری کوثر

کلیه داوطلبان توجه داشته باشند که آزمون پذیرفتن دانشجویان به صورت پی در پی و سالانه برگزار نخواهد شد و تنها این داشنگاه در صورت نیاز به افزایش نیرو برای تعلیم اقدام به جذب دانشجو میکند . برای آگاهی از زمان جدید ثبت نام میتوانید به سامانه ی police.ir مراجعه کنید .

بنابراین زمان دقیقی برای جذب و ثبت نام افراد وجود نخواهد داشت ، در صورتی که داشنگاه نیازمند دانشجو و افراد باشد از چند ماه قبل اطلاعیه های خود را منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

روش های ثبت نام دانشگاه افسری کوثر

اگر دانشگاه افسری کوثر برای سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع افسری را داشته باشد ، متقاضیان این امکان را دارند تا در زمانبندی دقیقی که در نظر گرفته شده است برای تکمیل نمودن فرم نام نویسی خود به سامانه ی نیروی انتظامی مراجعه نمایند .

و بر اساس راهنمایی هایی که اختیارتان قرار خواهیم داد در ازمون شرکت داده شوند . مراحل تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه افسری به شرح زیر می باشد :

نخست افراد ملزم می باشند به سایت نیروی انتظامی به نشانی police.ir مراجعه کنند و سپس بر روی گزینه ی ثبت نام متقاضیان استخدام کلیک نمایند .

بعد از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط موجود گزینه ی پذیرفتن شرایط و نام نویسی را فشار دهید .

در این گام ملزم داوطلب ملزم می باشد ازلاعات فردی و خواسته شده را در سیستم درج کند و فرم نام نویسی خود را تکمیل نماید .

در پایان فرد با وارد نمودن تمامی اطلاعات فردی خود فرم نام نویسی اش را تکمیل می کند .

شرایط پذیرش دانشگاه امام حسین

تاثیر سهمیه 5 درصدی ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری

شرایط و ضوابط ثبت نام دانشگاه افسری کوثر

همانگونه که پیش تر گفته شد در سال های گذشته پذیرفتن دانشجویان زن در رشته های افسری در دانشگاه کوثر تنها از طریق کنکور سراسری انجام می شد ، اما طی این چند سال اخیر نیروی انتظامی ازمون جداگانه ای را برای جذب دانشجویان در نظر گرفته است ، متقاضیان ملزم می باشند برای شرکت نمودن در این ازمون ابتدا از تمامی شرایط و ضوابط عمومی و تختصاصی آگاه شوند .

شرایط عمومی و اختصاصی موجود برای دانشجویان به شرح زیر می باشد :

شرایط عمومی

معتقد بودن به ولایت فقیه و داشتن آمادگی های لازم برای فداکاری

برخوردار بودن از تابعیت ایرانی

مقید بودن به دین اسلام

داشتن توانمندی ها و مهارت های جسمی و فیزیکی

برخوردار بودن از سلامت روانی

نداشتن هیچگونه سابقه

مجرد

نداشتن اعتیاد مصرف مواد مخدر

عدم سوء پیشینه

شرایط اختصاصی

حداقل نمره ی کسب شده ی در مقاطع کاردانی و کارشناسی به ترتیب 14 و 16

داشتن حداقل 160 سانتی متر قد

متقاضیان باید از حداقل میزان سنی 18 الی 23 سال باشند .

متقاضیان هیچ تعهدی نباید به صورت رسمی به مراکز دولتی و غیر دولتی داشته باشند .

همانگونه که گفته شد دانشگاه افسری کوثر مانند دیگر دانشکده های افسری تحت نظارت نیروی انتظامی و دانشگاه علوم انتظامی امین است که در مقاطع کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو میکند .

پذیرفتن دانشجویان در این دانشگاه ها به طور محدود انجام می شود به طوری که این دانشگاه ها طی هر سال اقدام به جذب دانشجو نمیکنند تنها زمانی اقدام به پذیرش دانشجو میکند که نیازمند نیروی جدید برای تعلیم و تربیت باشند به همین علت زمانبندی خاص و دقیقی برای ثبت نام افراد وجود ندارد .

ثبت نام دانشگاه افسری کوثر در چه بازده زمانی صورت میگیرد ؟

همانگونه که در قسمت های قبلی گفته شد به صورت سالانه و پی در پی اقدام به پذیرش و جذب دانشجو نمیکند به همین علت زمان دقیقی برای ثبت نام افراد نیز وجود ندارد .

داوطلبان چگونه می توانند در آزمون های ورودی دانشگاه افسری کوثر ثبت نام نمایند ؟

همانگونه که گفته شد فعالیت تحت نظارت نیروی انتظامی است به همین دلیل داوطلبین علاقه مند به ثبت نام در این دانشگاه میتوانند با مراجعه به سامانه ی police .ir که سامانه ی نیروی انتظامی است برای تکمیل مراحل ثبت نامی خود در این دانشگاه اقدام کنند ‌.

شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون دانشگاه افسری کوثر چگونه است ؟

نام نویسی در دانشگاه افسری کوثر شرایط و ضوابط خاصی دارد که به دو دسته ی شرایط عمومی و خصوصی تقسیم بندی می شوند کلیه ی این شرایط در متن مقاله وجود دارد .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.