رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 در کلیه مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود.تمامی رشته محل های دانشگاه آزاد تقریبا بدون کنکور پذیرش می شوند و داوطلبینی که می خواهند به صورت بدون آزمون پذیرش نمایند.داوطلبان می بایست از جزییات تحصیلی و شرایط ، زمان و نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد کاملا آگاه باشند و در موعد مشخص نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام بدون آزمون آزاد در سال دو بار برای ورودی های مهر و بهمن می باشد.داوطلبان می بایست در موعد مشخص نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1403 :

بر اساس اخبار منتشره از طرف سازمان سنجش دانشگاه آزاد تمامی مراحل ثبت نام دانشجو در مقاطع کاردانی ،کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از تاریخ 6 مرداد آغاز گشته و لغایت تا تاریخ 8 مهر انجام می شود.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 :

براساس پذیرش های سال های گذشته پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 همزمان با ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری می باشدکه پیش بینی می گردد اواخر آبان ماه انجام شود.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

شرایط قبولی و ثبت نام دانشگاه آزاد برای کلیه مقاطع تحصیلی شامل شرایط اختصاصی و عمومی است که داوطلبان قبل از ثبت نام می بایست بررسی نمایند.برای پذیرش در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته معدل کتبی دیپلم و معدل کل دیپلم داوطلب اهمیت ویژه ای دارد.برای مقطع کاردانی پیوسته معدل کل دیپلم و برای مقطع کارشناسی ناپیوسته معدل کل مقطع کاردانی موثر است.

نحوه ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه آزاد 1403

پذیرش از طریق سایت دانشگاه آزاد که متولی پذیرش بدون آزمون می باشد صورت می گیرد و مانند دوره های قبلی پذیرش در مقاطع مهر 1403 نیز اینترنتی می باشد.مراحل ثبت نام به این صورت است که داوطلب با مراجعه به سایت azmoon.org دفترچه ثبت نامی را مطالعه کرده و سپس کارت اعتباری ثبت نام را خریداری می نماید و با خرید کارت ،شناسه و نام کاربری دریافت می نماید.داوطلب با ورود به لینک ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نامی ،تصویر 3 در 4 خود را آپلود نموده و انتخاب های خود را که مجاز به 20 انتخاب می باشد انتخاب می کند . داوطلب اطلاعات خود را ثبت نهایی کرده و کد رهگیری خود را دریافت می نماید.

 

مشاوره ثبت نام ورودی مهر و بهمن دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان باید توجه داشته باشند دانشگاه آزاد برای رشته های پزشکی و پیرازشکی فقط از طریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرد و رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور پذیرش نمی شوند.نکته دیگر این است که شهریه دانشگاه با کنکور و بدون کنکور یکسان می باشد و در مدرک دانشجو عنوان بدون کنکور لحاظ نمی شود.همان طور که در مقاله مطالعه کردید شرایط و ضوابط ثبت نام به طور کامل گفته شد اگر پس از مطالعه درخواست مشاوره در این زمینه دارید کارشناسان مرکز مشاوره صدای سنجش شما را در این زمینه راهنمایی می نمایند و می توانید با شماره های سامانه صدای سنجش تماس حاصل نمایید.

 

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

لیست رشته های بدون کنکور سراسری

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

شرایط ورود به دانشگاه بدون کنکور و پذیرش آن

نرم افزار تخمین رتبه کنکور 1403

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.