رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

ثبت نام آزمون قضاوت

یکی از فرصت های شغلی پر مخاطب در بین رشته ها و داشن آموختگان گروه های انسانی و معارف ، شغل قضاوت است . متقاضیان با استفاده از سه گام این امکان برایشان فراهم است تا بتوانند در شغل قضاوت مشغول شوند ، این سه گام عبارتند از : تحصیل نمودن در دانشگاه های علوم قضایی با استفاده از کنکور سراسری ، تحصید کردن در حوزه های علمیه ، شرکت داشتن در امتحان تصدی منصوب قضاوت متقاضیان و علاقه مندان به رشته قضاوت از این طریق میتوانند اقدام کنند .

مراکز قوه قضاییه تقریبا هر ساله این شرایط را برای متقاضیانی که واجد شرایط هستند اما در دانشگاه های قضایی و حوزه علمیه ثبت نام نکرده اند بتوانند در این آزمون شرکت کنند .

داوطلبان علاقه مند باید ثبت نام آزمون قضاوت خود را تکمیل نمایند و ندارک خود را ارائه دهند تا شرایط برای حصور آنها در جلسه ی آزمون فراهم شود ، در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص آزمون قضاوت خواهیم پرداخت .

 

ثبت نام آزمون قضاوت

 

بازده زمانی ثبت نام آزمون استخدامی قضاوت

همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شد نام نویسی در آزمون قضاوت تحت نظارت سازمان سنجش است و منصوب کردن قضا نیز با اقدامات این یازمان پیش می رود . به طور معمول مواردی از جمله زمانبندی و روش های ثبت نام آزمون قضاوت از طریق سازمان سنجش و دفترچه های نام نویسی آزمون قضاوت به متقاضیان اعلام می شود .

توجه داشته باشید باتوجه به دیگر اطلاعیه های منتشر شده توسط این سازمان مدت زمانی نیز برای بازماندگام از گام های ثبت نام در نظر گرفته خواهد شد . برای اطلاع از زمان دقیقن ثبت نام حتما به اخبار انتشار شده در این مورد توجه کنید .

 

معرفی رشته حقوق 

 

چگونگی شرکت در آزمون استخدامی قضاوت

متقاضیانی که علاقه مند به ثبت نام و شرکت نمودن در آزمون قضاوت هستند باید از بازده زمانی دقیق ثبت نام این آزمون مطلع شوند و در زمان خواسته به سامانه ی سازمان سنجش مراجعه کنند و اطلاعیه هاق در این خصوص را به طور کامل مطالعه کنند ، متقاضیان پس از پرداخت هزینه ی نام نویسی آزمون میتوانند برای ثبت نام خود در سامانه ی sanjesh.org اقدام کنند که در ادامه ی مطالب تمامی مراحل ثبت نام به شما توضیح داده خواهد شد .

گام های ثبت نام آزمون قضاوت به شرح زیر است :

ابتدا متقاضی ملزم می باشد به سامانه ی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کند .

گزینه ی استخدامی ها از قسمت سمت راست تصویر انتخاب میکند .

اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص را باید به طور کامل مطالعه کند .

در صورت تایید باید هزینه ی نام نویسی را پرداخت و کارت اعتباری این شامل کد سریال ثبت نام دریافت نماید .

وارد شدن به سایت و اتتخاب گزینه ی نام نویسی آزمون

ارائه ی کد سریال نام نویسی و وارد شدن به صفحه ی ثبت نام

تکمیل نمودن فرم های نام نویسی و قرار دادن مدارک لازم برای ثبت نام

سپس بر روی گزینه ی پایانی اطلاعات کلیک میکنید و شماره پرونده و کد رهگیری خود را دریافت میکنید .

چه مدارکی مورد پذیرش آزمون استخدام قضاوت هستند ؟

داشتن حداقل مدرک کارشناسی حقوق در یکی از گرایش های مورد نظر

مدرک کارشناسی الهیات تنها با گرایش فقه ها و مبانی حقوق اسلام

مدرک کارشناسی فقه و حقوقی

مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معارف و حقوق در یکی از گرایش های متفاوت

مدرک کارشناسی ارشد پیوسته الهیات ، معارف تنها با گرایش های فقه و مبانی حقوق اسلام

سطوح دو حوزوی یا بیشتر

مشاوره در خصوص چگونگی ثبت نام آزمون قضاوت

همانگونه که در قسمت های قبلی نیز گفته شد تاکنون زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون قضاوت برای متقاضیان در نظر گرفته نشده است اما تمامی داوطلبان نیازمند مطالعه هستند و باید از حداکثر آمادگی برای این آزمون برخوردار باشند تا بتوانند در یکی از رشته ها پذیرفته شوند .

امام تنها نکته ای که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند اگر هر یک از قسمت های ثبت نامی خود را به طور صحیح وارد نکرده اند باید فورا وارد سامانه شوند و به قسمت ویرایش مراجعه کنند و اطلاعات وارد شده ی نادرس خود را ویرایش نمایند . همچنین متقاضیان در زمان ثبت نام باید به شرایط و ضوابط نام نویسی و استخدامی توجه داشته باشند به همین جهت توصیه میکنیم که تمامی داوطلبین اطلاعیه های سازمان سنجش را مطالعه کنند ، برای مثال شرایط سنی برای افراد وجود دارد که حداقل سن 22 سال و حداکثر آن 40 سال است و برای متقاضیانی آقایی که ثبت نام این آزمون یا استخدامی شرکت میکنند داستن کارت پایان خدمت و در صورتی معافیت ، کارت معافیت الزامی است ، دو مورد گفته شده جزو شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون قرار دارند .

ثبت نام آزمون قضاوت 1403 چه بازده زمانی صودت می گیرد ؟

باتوجه به مطالبی که در متن مقاله نیز ارائه داده شد تاکنون هیچ زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون قصاوت در نظر گرفته نشده است به همین علت به متقاضیان توصیه میکنیم حتما به اخبار و اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش توجه داشته باشند .

ثبت نام آزمون قضاوت به چه نحوی انجام می شود ؟

ثبت نام آفراد برای شرکت در آزمون قضاوت به صورت کانلا اینترنتی و غیر حضوری بوده است که تمامی مراحل ثیت نام در متن مقاله موجود می باشد .

آیا برای ثبت نام ازمون قضاوت شرایط سنی وجود دارد ؟

بله ، باتوجه به مطالبی که در متن مقاله نیز در اختیارتان قرار دادیم برای ثبت نام در آزمون قضاوت نیازمند شرایط سنی خاصی برای استخدامی و ثبت نام هستید حداقل سن از 22 سال تا 40 سال است همچین داشتن کارت معافیت یا پایان خدمت برای متقاضیان آقا الزامی است ، پس‌ پیش از نام نویسی حتما به اطلاعیه ها و شرایط و ضوابط موجود دقت داشته باشید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.