رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

متقاضیان برای تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید می توانند به جای مراجعه حضوری به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز و درگاه خدمات الکترونیکی وکلا مراجعه کنند. می توانید شخصا مراجعه کرده و فرم های لازم را برای تمدید تکمیل کند. در حال حاضر به لطف گسترش خدمات الکترونیکی ، امکان تمدید پروانه وکالت به صورت آنلاین فراهم شده است.

 

تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

روش های مختلف برای انجام مراحل

 

افرادی که برای تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید مجوز قانونی خود اقدام می کنند، در صورتی که واجد شرایط یادگیری نحوه تمدید مجوز قانونی خود باشند، می توانند بدون نیاز به مراجعه به وب سایت icbar.org فرآیند تمدید را به صورت آنلاین تکمیل کنند. برای انجام این مراحل، در زیر به نحوه تمدید پروانه وکالت و نحوه انجام آن خواهیم پرداخت.

اگرچه در گذشته نیز امکان تمدید وجود داشت، اما هیچ وسیله دیگری برای تمدید بار در نظر گرفته نشد. با این حال، کانون وکلای مرکز به وکلا اجازه داد تا پروانه خود را به صورت آنلاین تمدید کنند تا افرادی که در آزمون وکالت قبول شده اند بتوانند با سهولت و سرعت بیشتری پروانه وکالت خود را تمدید کنند.

بازار کار رشته علوم قضایی 

پورتال تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

هر وکیلی که پروانه وکالتش منقضی شده و قصد تمدید پروانه وکالت فعلی خود را دارد، می تواند با مراجعه به سایت کانون وکلای مرکز، فرآیند تمدید پروانه وکالت را به صورت آنلاین تکمیل کند. بنابراین، برای تمدید نیازی به مراجعه حضوری برای تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید ندارید.

وکلا باید از طریق پورتال خود مرکز در وب سایت بار (icbar.org) درخواست و مراحل تمدید مراحل را تکمیل کنند. سیستم این سامانه در حال حاضر فعال است و می تواند خدمات متنوع دیگری را به وکلا ارائه دهد.

متقاضیان باید به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز مراجعه کرده و مراحل تمدید پروانه وکالت را از طریق آن سایت تکمیل کنند. در واقع سایت کانون وکلای دادگستری مرکز دارای وب سایت هایی برای: تهران، سمنان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان است که نحوه تمدید پروانه وکالت از طریق این کانون ها را توضیح می دهد.

رشته حقوق بدون کنکور

نحوه تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

ابتدا به سایت کانون مرکزی وکلای دادگستری icbar.ir مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه “E-Services” در منوی اصلی وب سایت کلیک کنید و سپس بر روی “Portal E-Services” کلیک کنید.

در مرحله بعد باید نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلد های مربوطه وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید. اگر نام کاربری و رمز عبور ندارید، این مراحل را برای دریافت آن دنبال کنید.

پس از باز شدن درگاه شخصی ابتدا در منوی برنامه بر روی گزینه “Licenses” کلیک کنید و سپس بر روی گزینه “Request New License Renewal” کلیک کنید. مرحله بعدی در ثبت درخواست تمدید مجوز، بررسی لیست صورتحساب های مالیاتی اسکن شده قبلی است. در صورت نیاز به ارسال سند جدید، روی گزینه «افزودن سند جدید» کلیک کرده و سند درخواستی را وارد کنید.

مدارک لازم برای تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

برای وارد کردن سند درخواستی، سند مشخص شده باید با فرمت jpg و حجم فایل کمتر از 1 مگابایت و بیشتر از 100 کیلوبایت باشد. اگر به عنوان مشاور برای یک سازمان کار کرده اید، می توانید این موضوع را در قسمت “فهرست اطلاعات مربوط به حقوق خود برای مشاوره” ذکر کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مربوطه به سامانه اطلاع رسانی و مشاوره پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید مجوز، روی دکمه «ثبت درخواست» کلیک کنید تا درخواست وارد شده به سامانه ثبت شود.

برای این که وکیلی که در آزمون وکالت قبول شده است، پروانه وکالت خود را به صورت الکترونیکی تمدید کند، باید یک سری مدارک را وارد سامانه خدمات الکترونیک شخصی کند. اسنادی را که باید در سامانه خدمات الکترونیکی در سایت مرکز قضایی وارد شوند فهرست می کند.

مشاوره و تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

تنها مدرک مورد نیاز برای ورود به سیستم گواهی حساب است. اسناد باقیمانده با توجه به شرایط و نیاز شما در پورتال خدمات الکترونیکی ما نمایش داده می شود. برای ثبت مجوز باید مراحل توضیح داده شده را دنبال کنید.

برای ثبت گواهی انتشار حساب، لطفاً به موارد زیر توجه داشته باشید و در صورت نیاز، گواهی انتشار حساب معتبر وارد کنید.

کارشناسان صدای سنجش آماده ارائه اطلاعات لازم جهت تمدید پروانه کار وکالت و راهنمایی متقاضیان از طریق سامانه مشاوره صدای سنجش هستند. همچنین می توانید از طریق سامانه مشاوره صدای سنجش از آخرین اخبار مطلع شوید.

خدمات الکترونیکی و تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

برای اقدام به درخواست خود ابتدا به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز (icbar.ir) مراجعه کنید، سپس در منوی اصلی سایت بر روی گزینه «خدمات الکترونیکی» کلیک کرده و بر روی دکمه «پرتال خدمات الکترونیک» کلیک کنید. در مرحله بعد باید نام کاربری و رمز عبور خود را در فیلد های مربوطه وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

پس از ورود به سایت کانون وکلای دادگستری مرکز قضایی، در پورتال شخصی خود بر روی “مجوز” کلیک کرده و سپس “فهرست درخواست های تمدید پروانه” را انتخاب کنید تا وضعیت درخواست های تمدید پروانه خود را مشاهده کنید. این است تمام مراحل بررسی برای درخواست تمدید مجوز در این بخش تشریح شده است. اگر در هر مرحله ای مشکل رد شدن پیش آمد، پیامکی در رابطه با موضوع دریافت خواهید کرد.

اجرای درخواست تمدید پروانه وکالت شرایط و نحوه تمدید

 

برای مشاهده درخواست های ثبت شده به وب سایت کانون وکلا icbar.ir مراجعه کرده، پنل شخصی را باز کرده و از منوی «مجوزها» گزینه «فهرست درخواست های تمدید پروانه» را انتخاب کنید. هنگامی که برنامه خود را ثبت می کنید، پیامی با عنوان “در انتظار تایید انجمن” خواهید دید. هنگامی که انجمن حقوقی درخواست شما را ارزیابی و تایید کرد، وضعیت درخواست شما به “در انتظار پرداخت” تغییر می کند.

در این مرحله باید سال را مشخص کنید، سپس به درگاه بانک مراجعه کرده و هزینه مناسب را پرداخت کنید. وضعیت اکنون «پرداخت تکمیل شد و در انتظار تأیید مرکز» نشان داده می‌شود.

پاسخ نهایی تقریباً 24 ساعت بعد برای شما ارسال می شود و در صورت رد درخواست شما پاسخ برای شما ارسال می شود.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.