رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

به علت وجود مراکز آموزش عالی در سطح کشور، تحصیل در کشور روسیه مورد تایید و قابل توجه متقاضیان بین المللی قرار گرفته است و از طریق اخرین امار بدست امده سالانه 3300000 هزار داوطلب برای اهداف تحصیل در این کشور به روسیه مهاجرت می کنند ،انتخاب رشته ی مورد علاقه متقاضیان در دانشگاه ها اولین قدم برای ورود به شغل مورد علاقه افراد خواهد بود بنابراین انتخاب رشته برای افراد از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد. تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه و دکتری برای متقاضیانی که می خواهند خارج از کشور تحصیل کنند اهمیت بسیاری دارد.

تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

 تحصیل ارشد در روسیه

داوطلبان در این کشور میزان علاقه خود نسبت به طیف وسیعی از رشته های دانشگاهی ازجمله پزشکی و غیر پزشکی را انتخاب می نمایند. برای پذیرش دانشگاه های روسیه نیازی به مدرک زبان نیست دانشگاه های سراسر کشور روسیه برای ادامه ی تحصیل دوره های آمادگی زبان را در نظر گرفته اند، شهریه مناسب در سطوح دانشگاه ها بهترین و عالی ترین مزایای تحصیل می باشد.

بعد از دریافت مدرک تحصیلی افراد می توانند اقامت دانشجویی را بعد از اشتغال به کار تبدیل به نوع کاری کنند و بعد از آن اقامت دائم را دریافت کنند.

متقاضیان بعد از فارغ التحصیلی به راحتی می توانند در کشور های اروپایی و حوزه شنگن ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کنند کشور روسیه به دلیل نزدیک بودن به کشور ایران ، پرواز های متعددی روزانه را دارا است که متقاضیان برای رفت و آمد مشکلی نداشته باشند. بسیاری از افراد بعد از گرفتن مدرک تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه راغب بودن مدرک پایانی از خارج از کشورهستند.

شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه به زبان های خارجی

تدریس کارشناسی ارشد در این کشور به طور کلی به زبان روسی انجام می شود .اما برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی می باشد و داوطلبان باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند که در اینجا به افراد دارای مدرک تافل یا ایتلس اشاره شده است.

دانشگاه ها برای افرادی که ورودی جدید هستند دوره های آموزشی زبان روسی برگزار می کند که علاقه مندان تحصیل در روسیه بتوانند به راحتی تحصیل کنند.

بسیاری از متقاضیان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد به کشور های مختلف مهاجرت می کنند. کشور روسیه گزینه ی مناسبی برای دانشجویان نیست که به دنبال سطح آموزشی بالا در این رابطه باشند. بورسیه شدن افراد میزان تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه را افزایش می دهد و این کشور به علت آموزش های دانشگاهی شرایط پذیرش برای داوطلبان را گسترده کرده است.

هزینه تحصیل در آلمان

مزایای مهم برای تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه

مزایای مهم تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه ازجمله تاریخ ملی چشم گیر است. روس ها همیشه میراث غنی و فرهنگ ،تاریخ و سنت های این کشور را هم چنان بر پا ساخته اند که دانشجویان بین المللی نیز فرصت لذت بردن از این کشور را داشته باشند. مقرون به صرفه بودن هزینه در دانشگاه های روسیه از مزایای تحصیل در این کشور می باشد.

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه مقایسه با سایر کشور ها ارزان تر بوده است دانشجویان با هزینه مناسب از سطح بالای اموزشی و دریافت مدرک جهانی را تجربه می کنند.

خوابگاه های مجهزی که دولت روسیه برای جذب علاقه مندان تحصیل در این کشور راه اندازی کرده است سرمایه زیادی را به خود اختصاصا داده است.

تمام موارد اولیه برای تحصیل دانشجو را در خوابگاه ها فراهم ساخته است. تنوع بالای بورسیه برای هزینه های دانشگاه بسیار زیاد است که نزدیک به 15000 بوریسه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی و تحصیل رشته های کارشناسی ارشد و دکتری از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

تحصیل در انگلستان

هزینه مقطع کارشناسی ارشد

هزینه تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه بستگی به انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه ها دارد. با وجود کیفیت بالای آموزشی در کشور روسیه شهریه دانشگاه ها نسبت به شهریه دانشگاه های اروپایی مقرون به صرفه است. تحصیل تمام وقت و حضوری در کارشناسی ارشد در این کشور هزینه ایی برابر با 260 تا 280 هزار روبل در سال است. امکان دریافت بورس تحصیلی نیز برای متقاضیان تحصیل کارشناسی ارشد از جمله می توان به بورسیه دولتی برای دانشجویان اشاره کرد .

کارشناسی ارشد در کشور روسیه 2 ساله می باشد، نوع دیگری از مقطع وجود دارد که 5.5 ساله می باشد. توجه داشته باشید بورسیه تحصیلی تمامی مقاطع تحصیلی را تحت پوشش قرار می دهد که هزینه های اقامت و شهریه دانشگاه زیر نظر دارد.

چند نوع بورسیه به دانشجویان تعلق می گیرید مانند بورسیه غیر دولتی که داوطلبان برای ورود به دانشگاه باید در آزمون  شرکت کنند. برای پذیرش دانشگاه ها باید آزمون های مختلفی را شرکت کنند. آزمون برگزار شده با آزمون های ایران قابل مقاسیه نمی باشد در این آزمون ورودی فقط اطلاعات عمومی داوطلبان در نظر گرفته می شود.

طریقه ی تحصیل کارشناسی ارشد در روسیه

متقاضیان می توانند سال اول تحصیل را در کالج ها سپری کنند تا زبان مورد نظر را بیاموزند. بنابراین دانشگاه های کشور روسیه به زبان روسی تدریس می شود. بعد از اتمام مقطع تحصیلی علاقه مندان می توانند به بورسیه برای مقطع دیگر فکر کنند مانند:

زمانی که مقطع کارشناسی ارشد به اتمام رسید شما عزیزان به مقطع دکتری می توانید فکر کنید تا برای بورسیه شدن اقدامات لازم را انجام دهید. هرساله بسیاری از افراد موفق به دریافت بورسیه از کشور روسیه می شوند.

بورسیه های دولتی از سمت دولت این کشور انتخاب و برای دانشجویان مقیم تمامی کشور ها ارائه داده می شود. این بورسیه تمامی هزینه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را برای دانشجویان فراهم می سازد .

در صورت بورسیه کامل امکانات زیر شامل دانشجویان می گردد:

پوشش کامل شهریه، کمک هزینه ماهانه ، تخفیف در خوابگاه را شامل می گردد.

برای اطلاع از هزینه و شرایط تحصیل در خارج از کشور متقاضیان می توانند با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند تا اطلاعات کافی در رابطه با این زمینه دریافت کنند.

مشاوران صدای سنجش برای  اطلاعات و راهنمایی در رابطه با تحصیل داخل کشور و یا خارج کشور برای علاقه مندان مرکز مشاوره صدای سنجش را ایجاد کرده است که توضیحات کامل در ارتباط با تحصیل برای شما علاقه مندان را ارائه می دهد.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.