رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

بسیاری از رشته های هنری محبوبیت زیادی بین افراد دارند و متقاضیان زیادی قصد شرکت در این رشته ها را در نظر گرفته اند. یکی از رقابتی ترین دانشگاه ها در رده هنر، بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران است که بسیار پرطرفدار می باشد. افراد زیادی علاقه مند به تحصیل در رشته موسیقی هستند که بسیار جذاب است و طرفداران زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

 

بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

توضیحاتی در مورد رشته های خاص هنری

 

توانایی روح انسان در پذیرش گفتار، رفتار مناسب، همراهی شعر و نثر، شعر و ادب یا سایر فعالیت‌های اجتماعی، هنری و فرهنگی با موسیقی به حدی متعادل و هماهنگ است که نظر بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. در بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران دانشجویان سازهای تخصصی ایرانی و بین المللی و ارکسترهای موسیقی ملی و جهانی را مطالعه خواهند کرد.

صدای موزون و هماهنگ پرندگان، ریزش و خروشان آب رودخانه، امواج دریا و بسیاری دیگر از عناصر طبیعی تاثیر بسزایی در این زمینه داشته است. شما می توانید به عنوان دانشجو در سه گرایش موسیقی دستگاهی ایران، مبانی آهنگسازی و موسیقی دستگاهی جهان ثبت نام کنید.

هنرجویان با مبانی فیزیک صدا و کار آزمایشگاهی، مبانی نظری و ساختار موسیقی ایرانی، تاریخچه و آهنگسازی موسیقی جهان، سازهای ایرانی و جهانی، هماهنگی عمومی و تخصصی، همراهی ساز با آواز ایرانی، گوش دادن آشنا می شوند. تمرین، ساز عمومی پیانو، و آواز گروهی در طول تحصیل.

رشته زیبایی پوست و مو دانشگاه علمی کاربردی

آشنایی با بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

برای کسانی که هوش موسیقایی قوی دارند و علاقه شدیدی به موسیقی دارند بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران که ثبت نام آن بدون کنکور می باشد مناسب است. در نظر داشته باشید که این رشته اصلا ساده نیست و سختس هاس خاص خود را در بر دارد.

ساعت های زیادی بدون خستگی تمرین کردن و در این زمینه، علاقه و سرسختی مؤلفه های بسیار مهمی هستند. برای یادگیری موسیقی علاقه و پشتکار زیادی لازم است.

برای آشنایی با چگونگی ثبت نام ها و همچنین واحد های مربوط به این رشته با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. ابتدا باید زمان مشاوره خود را رزرو نمایید تا بتوانید با مشاورین مرکز صدای سنجش در تماس باشید و سوالت خود را پاسخ گویی نمایید.

هنرستان موسیقی و بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

شش سال از سال اول راهنمایی تا سوم دبیرستان به طول می انجامد و دروس تخصصی را ارائه می دهد که عملا دانش آموزان را برای بازار کار آماده می کند.

هنرجوی هنرستان موسیقی ایده های بنیادی و تئوری موسیقی را می آموزد، در تعدادی از سازهای تخصصی مهارت پیدا می کند و با ورود به دانشگاه، رشته ای را انتخاب می کند و آن را به صورت حرفه ای دنبال می کند. برای آشنایی بیشتر با بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران با صدای سنجش در تماس باشید.

هنرستان موسیقی دخترانه، تنها هنرستان ایران، تعداد زیادی درخواست دریافت می کند و شرایط پذیرش خاصی دارد.

علاوه بر ابزار تخصصی آن ها دانش‌آموزان باید قبل از ورود به مدرسه راهنمایی یک دوره دو ماهه را بگذرانند که شامل درس‌های سلفژ و تئوری موسیقی است. در صورت قبولی در امتحان نهایی دوره و داوری معلمان مبنی بر انتخاب ساز تخصصی مناسب، در هنرستان پذیرفته می شوند.

 دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

خارج از کشور و بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

در کشورهای دیگر، موسیقی بسیار مورد علاقه و احترام است. اتریش به عنوان زادگاه موسیقی کلاسیک در نظر گرفته می شود و افراد زیادی برای پذیرش در دانشگاه های آن تلاش می کنند.

محیط مساعد برای آموزش مداوم موسیقی در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا و انگلیس است. روس ها موسیقی را بسیار جدی می گیرند و آن ها را به یکی از کشورهایی تبدیل می کند که این کار را انجام می دهند.

هر ساله افراد زیادی برای ادامه تحصیل در مدرسه روسی که یک موسسه موسیقی منحصر به فرد است به روسیه سفر می کنند. کشور دیگری که به علاقه مندان به تحصیل موسیقی بورسیه می دهد آمریکا است.

آینده شغلی و بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

بازار کار خوب و مطلوبی در شهرهای بزرگ کشور برای افرادی که در زمینه های مختلف این رشته مهارت های لازم را کسب می کنند وجود دارد. علاقه مندان به این رشته باید روی داشتن روابط بین فردی مستحکم و همچنین استعداد هنری، پشتکار و صبر تمرکز کنند.

فارغ التحصیلان رشته موسیقی می توانند به عنوان معلم در آموزشگاه های موسیقی مشغول به کار شوند و به آموزش سازهای ایرانی و خارجی بپردازند.

تدریس کنکور در مدارس برای داوطلبان کنکور یکی از مشاغلی است که در اختیار فارغ التحصیلان رشته موسیقی قرار دارد. همچنین افراد با انگیزه و دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری می توانند در دانشگاه های غیرانتفاعی آزاد، پیام نور و علمی کاربردی به عضویت هیئت علمی دانشگاه های علمی کاربردی در بیایند و در کلاس ها تدریس کنند.

درآمد و بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

فارغ التحصیلان با سابقه موسیقی می توانند به عنوان رهبر ارکستر، نوازنده یا آهنگساز استخدام شوند. محل اجرای آن ها می تواند ارکسترهای خصوصی یا ایستگاه های رادیویی باشد. آن ها همچنین می توانند به عنوان آهنگ ساز تئاتر، رادیو یا فیلم مستند کار کنند.

توصیه می شود قبل از ورود به این عرصه برای علاقه مندان به این حوزه در نتیجه شهرت ستارگان موسیقی از مشاوران و کارشناسان صنعت مشاوره بگیرید. اگر فردی بتواند در آینده به شهرت دست یابد، آینده شغلی موفقی خواهد داشت. رادیو و تلویزیون، اداره ارشاد، مدارس و آموزش عالی همگی افراد را در این زمینه استخدام می کنند.

بهترین دانشگاه علمی کاربردی موسیقی تهران

 

یکی از رقابتی ترین رشته های دپارتمان هنر موسیقی است که متقاضیان زیادی برای آن درخواست ارسال می کنند. از طریق کنکور سراسری، هر سال فقط تعداد کمی از متقاضیان انتخاب می شوند و بسیاری دیگر را پشت سر می گذارند.

بسیاری از علاقه مندان به موسیقی که در کنکور از آن ها دور شده اند، همچنان می توانند این رشته تحصیلی مورد تقاضا را از طریق یک برنامه کاربردی دنبال کنند.

مرکز مشاوره صدای سنجش در صورت تمایل به تحصیل در این زمینه و نیاز به اطلاعات بیشتر آماده پاسخگویی به سوالات شما و یاری شما در انتخاب رشته های تحصیلی مناسب می باشد.

 

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.