رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

 

به تازگی و در سال های اخیر انتخاب رشته برای بعضی رشته های دانشگاه سراسری و آزاد با یک دیگر ادغام شده اند. پس اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید برای انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اقدام نمایید باید فرم مربوط به کنکور سراسری را کامل کنید و در آن ذکر کنید که علاقه مند به شرکت در دانشگاه آزاد هستید. برای آشنایی بیشتر با چگونگی و شرایط انتخاب رشته دانشگاه آزاد ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

 

انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

بررسی شرایط شرکت در این رشته

اگر پس از آن که در کنکور سراسری شرکت نمودید و بر اساس کارنامه خودتان مجاز به انتخاب رشته شدید باید در زمان مشخص کد رشته خود را انتخاب نمایید اگر به دنبال شرکت در انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد هستید نیز باید ابتدا کارنامه اولیه شما بررسی شود و اگر مجاز به انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد شده باشید می توانید هر چه سریع تر برای شرکت در رشته دامپزشکی اقدام نمایید.

بر اساس آخرین تغییرات که سازمان سنجش برای رشته هایی مانند دامپزشکی آزاد و سراسری داشته است. بهترین روش برای آشنایی با انتخاب رشته و یا تغییرات جدیدی که ایجاد شده است ارتباط با مشاورین صدای سنجش می باشد با شماره گیری و از طریق تلفن می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین انتخاب رشته ممکن را با کمک مشاورین ما انجام دهید.

پس اگر علاقه مند به شرکت در انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد هستید باید هم زمان با انتخاب رشته دانشگاه سراسری که از طریق سایت سنجش مشخص می شود کد رشته دانشگاه آزاد را هم در لیست انتخاب های خود در نظر داشته باشید و بر این اساس انتخاب رشته نمایید. با تغییرات انجام شده از سوی سازمان سنجش در خصوص انتخاب رشته های دانشگاه آزاد و سراسری در این مقاله سعی شده تا تغییرات احتمالی سال 1403-1404 توضیح داده شود.

نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد

شرایط و زمان انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

همان طور که قبل تر گفته شد انتخاب رشته های دانشگاه آزاد با سراسری بعضی از رشته ها هم زمان اتفاق می افتد به همین دلیل اگر شما می خواهید در دانشگاه آزاد نیز شرکت کنید و مشغول به تحصیل شوید باید بدانید که هر زمان از سوی سازمان سنجش زمان انتخاب رشته دانشگاه سراسری شامل روزانه ها شبانه ها پردیس های خودگردان و همچنین غیر انتفاعی ها و پیام نور اعلام شود می توانید کد رشته های مورد نظر خود را برای شرکت در انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد نیز وارد نمایید تا شانس قبولی بیشتری داشته باشید.

در سال 1401 به دلیل تغییر زمان کنکور و همچنین تغییر زمان انتخاب رشته باید دید برای سال 1403-1404 چه تاریخی را در نظر خواهند گرفت. زمان و تاریخ انتخاب رشته را هم از طریق صدای سنجش و ارتباط با مشاورین ما می توانید جویل شوید ولی به هر حال تمام تاریخ ها و ثبت نام ها را سایت سازمان سنجش اعلام می کند.

راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری

چگونگی انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

 

بر اساس موضوعاتی که تا به الان گفته شد پس از اعلام سنجش برای شروع انتخاب رشته ها به سایت سنجش مراجعه نمایید سپس دفترچه انتخاب رشته گروه تجربی را از همین سایت دانلود نمایید رشته محل های مورد نظر خود را نیز انتخاب نمایید و یادداشت کنید تا پس از آن بر اساس علاقه خودتان این انتخاب ها را اولویت بندی کنید پس از آن فرم را تکمیل نموده و کد رهگیری دریافت کنید.

انتخاب اولویت های انتخاب رشته بسیار موضوع مهمی است به طوری که سرنوشت تحصیلی شما را دگرگون می کند اگر اولویت ها واقع گرایانه نباشد شانس قبولی کمی دارید برای این که احتمال قبولی در کد رشته محل مورد نظر شما انجام شود بهتر است از مشاورین صدای سنجش کمک بگیرید چرا که تغییرات اخیر و ادغام دانشگاه آزاد و سراسری در بخش انتخاب رشته پیچیدگی هایی را ایجاد کرده است.

برای آشنایی بیشتر با نحوه انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید. ارتباط با مشاورین ما می تواند بسیار موثر باشد چرا که انتخاب رشته هم به اندازه خیلی زیادی مهم است به طوری که اگر رتبه شما آن چه که در نظر داشته اید باشد ولی انتخاب رشته را درست انجام ندهید ممکن است در هیچ یک از اولویت های خود قبول نشوید. بهترین راه استفاده از یک مشاور با سابقه در این زمینه است با شماره های مرکز تماس بگیرید تا به راحتی در رشته دامپزشکی قبول شوید.

توضیحاتی راجع به رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

این رشته به صورت شهریه محور در دانشگاه آزاد و پردیس خودگردان ارائه می شود. پس اگر علاقه مند به شرکت در این دانشگاه ها هستید باید به میزان شهریه های این رشته اطلاعات کافی داشته باشید تا اگر شرایط پرداخت هزینه این دانشگاه ها را ندارید زمان شما حدر نشود.

اگر از آن افرادی هستید که سهمیه دارید با لحاظ کردن آن و همین طور رتبه خود و ترازتان برای انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اقدام کنید. فرم مربوط به انتخاب رشته را از طریق سایت سنجش دانلود نمایید می توانید برای این که اشتباهی ایجاد نشود ابتدا پرینت این فرم را پر نمایید سپس به صورت الکترونیکی وارد نمایید.

ترتیب انتخاب رشته خود را به این صورت قرار دهید ابتدا شانس های بهتر و بیشتر را وارد نمایید سپس کد رشته هایی را که تا ۷۰ درصد احتمال قبولی در آن را دارید پس از آن انتخاب های دور از ذهن و با احتمال کم قبولی در آن را وارد نمایید. انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد را به مشاورین صدای سنجش بسپارید تا بر اساس اولویت ها و انتخاب های شما انجام شود.

انتخاب رشته می تواند یکی از بهترین بخش های کنکور برای شما باشد کافی است کمی دقت نمایید و اصول را رعایت کنید کمی واقع بین باشید و در صورت قبول نشدن گزینه های دیگری نیز داشته باشید تا به آن چه که هدف شما است نزدیک شوید امیدواریم تا از این مرحله هم به خوبی عبور کنید.

 برای آشنایی بیشتر با نحوه ثبت نام کنکور و یا انتخاب رشته می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید.

انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.