رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

امریه آستان قدس رضوی

دریافت امریه آستان قدس رضوی نیز یکی دیگر از پرطرفدار ترین امریه های خدمت سربازی به شمار می رود ، امریه آستان قدس رضوی شرایط خوبی دارد و همچنین جنبه عرفانی و دینی را نیز برای افراد در پی خواهد داشت . ارگان ها و مراکز بسیاری هستند که زیر نظر آستان قدس رضوی در حال فعالیت می باشند آنها به دلیل فعالیت بزرگی که دارند افرادی را که در برخی رشته های تحصیل کرده اند جذب میکنند .
آستان قدس رضوی مانند دیگر ارگان ها و سازمان میتواند امریه خدمت سربازی را به افراد ارائه دهد ، دریافت این امریه شرایط و ضوابط خاصی دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص امریه آستان قدس رضوی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید .

امریه آستان قدس رضوی

آیا پذیرش سربازان امریه دار در آستان قدس رضوی ممکن است ؟

آستان قدس رضوی قدمت فراوانی دارد حدودا این آستان در پانصد و ده سال قبل توسط شاه اسماعیل صفوی ساخته شد . آستان قدس رضوی دارای سازمان های فرهنگی ، صنعتی ، کشاورزی و درمانی می باشد و به نوعی این سازمان با آستان قدس رضوی ارتباط دارند . آستان قدس رضوی فعالیت اقتصادی خوبی دارد و در حال حاظر در بحث تولید نیز فعال می باشد . تعداد افرادی که این آستان به خدمت گرفته است بسیار زیاد است زیرا باید بر کلیه ی فعالیت های نظارت داشته باشد تا به نحوه احسنت انجام گیرد به همین علت آستان قدس رضوی با ارائه ی امریه از سربازان مشوق برای گذراندن خدمت سربازی دعوت میکند . مرکز آستان قدس رضوی مشهد است و همچنینی بسیاری از سازمان نیز در این استان وجود دارند برای دریافت امریه آستان قدس رضوی باید به این نکته توجه داشته باشید .

شرایط و ضوابط دریافت امریه سربازی آستان قدس رضوی

کل تعداد نفراتی که امکان دریافت امریه آستان قدس رضوی را دارند پنجاه و شش نفر می باشد اما این افراد باید از تمامی شرایط عمومی و خصوصی خواسته شده برای دریافت امریه برخوردار باشند ، در ادامه کلیه شرایط و ضوابط را توضیح خواهیم داد .

نداشتن هیچگونه غیبت در طول دوران سربازی

نداشتن غیبت پیش از اعزام به خدمت

نداشتن کسری خدمت بیشتر از دو ماه

فرد متقاضیانی نباید در دیگر ارگان ها درخواستی برای امریه ثبت کرده باشد .

برخی شرایط است که برای همه الزامی نمی باشد اما افرادی که این شرایط را داشته باشند امتیاز بیشتری کسب میکنند ، شرایط به شرح زیر است :

داشتن مشکلات پزشکی که سبب معاف از رزم گردد

خانواده ی درجه یک شهدا ، ایثارگران و جانبازین

اشخاصی که تحت نظارت کمیته امام خمینی می باشند

اشخاصی که تحت نظر بهزیستی هستند

افرادی که حداکثر شش ماه عضو بسیج بوده اند .

متقاضیان متاهل

افرادی که در مناطق محروم کشور زندگی میکنند .

توجه داشته باشید که سهمیه ی خاصی برای قاریان قرآن و حافظین در نظر گرفته می شود .

اشخاصی که عضو سازمان ملی نخبگان هستند

شرایط اختصاصی دریافت امریه سربازی آستان قدس رضوی

احذ مدرک تحصیلی مرتبط با رشته های مورد نیاز آستان قدس رضوی در مقاطی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری

عدم نسبت خانوادگی با مسئولان آستان قدس رضوی

داشتن ایست خدمتی به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمیگیرد .
نکته قابل توجه این است که ممکن است شرایط دریافت امریه تغییر کند اما سعی میکنیم اطلاعات منحربفرد و درستی را در اختیارتان قرار دهیم .

چه رشته هایی مورد نیازآستان قدس رضوی برای امریه است ؟

برای امریه آستان قدس رضوی معمولا رشته هایی که مورد نیاز آستان قدس رضوی است رشته های مهندسی است ، اما همانگونه که گفته شد سازمان ها و نهار های متنوعی زیر نظر آستان قدس رضوی هستند به همین علت دیگر رشته ها نیز مورد پذیرش قرار میگیرند .
توجه داشته باشید اشخاصی که در دانشگاه تحصیل کرده اند و افرادی که در حوزه ها نیز تحصیل کرده اند میتوانند برای دریافت امریه اقدام کنند ‌. رشته های مورد نیاز آستان قدس رضوی برای پذیرش امریه به شرح زیر است :
مهندسی کامپیوتر مقطع کارشناسی ، مهندسی نرم افزار مقطع کارشناسی ، مهندس صنایع مقطع کارشناسی ارشد ، مهندس پزشکی مقطع کارشناسی ارشد ، مهندس برنامه ریزی از جمله رشته هایی هستند که افراد پذیرش می شوند .

دیگر رشته هایی که برای دریافت امریه میتوانند اقدام کنند :

برق الکتررونیک در مقطع کارشناسی ، علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی ، صنایع در مقطع کارشناسی ، مکانیکی تبدیل انرژی ها در مقطع کارشناسی ارشد ،
روانشناسی در مقطع کارشناسی ، مترجمی زبان عربی در مقطع کارشناسی ارشد ، مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد ، عمران گرایش سنجی در مقزع کارشناسی ارشد ، علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد ، معارف اسلامی مقطع کارشناسی ارشد ، صنایع غذایی مقطع کارشناسی ارشد ،

شرایط نمرات معدل مدرک تحصیلی برای دریافت امریه آستان قدس رضوی

حداکثر میزان  معدل تحصیلی برای امریه آستان قدس رضوی به شرح زیر می باشد :

برای رشته های مهندسی در دانشگاه های دولتی و آزاد مرکز استان ها در مقاطع کارشناسی حداکثر مقدار معدل ۱۵ و مقاطع کارشناسی ارشد ۱۴٫۵ است .

برای دیگر رشته ها دانشگاه دولتی و آزاد در مرکز استان ها در مقاطع کارشناسی حداکثر میزان معدل ۱۵٫۵ و مقاطع کارشناسی ارشد ۱۵ است .

برای رشته های مهندسی در دانشگاه های غیر دولتی، پیام نور و آزاد مرکز استان ها در مقاطع کارشناسی حداکثر معدل ۱۵ و در مقاطع کارشناسی ارشد ۱۴٫۵ است .

برای دیگر رشته های دانشگاه های غیر دولتی، پیام نور و آزاد در مرکز استان ها در مقاطع کارشناسی حداکثر معدل ۱۵٫۵ و در مقاطع کارشناسی ارشد ۱۵ است .

برای رشته های مهندسی در دانشگاه های غیر دولتی، پیام نور و آزاد شهرستان در مقاطع کارشناسی حداکثر معدل ۱۵٫۵ و در مقاطع کارشناسی ارشد ۱۵ است .

برای دیگر رشته ها در دانشگاه غیر دولتی، پیام نور و آزاد شهرستان در مقاطع کارشناسی حداکثر معدل ۱۶ و در مقاطع کارشناسی ارشد ۱۵٫۵ در نظر گرفته شده است .

همچنین توجه داشته باشید اگر جزو خانواده های درجه یک شهدا و جانبازین باشید نمرات در نظر گرفته شده ی بالا با حداقل یک نمره کمتر برای شما محاسبه می شود .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.