رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مقاله قصد داریم شرایط و نحوه اطلاع از اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته  سال 1403  را تشریح کنیم . دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در بعضی از رشته محل های اعلامی در سال 1403 براساس سوابق تحصیلی اقدام به ثبت نام می نماید.علاقه مندان به انتخاب رشته از طریق سوابق تحصیلی می توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی را مطالعه کرده و انتخاب های خود را انجام دهند.

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با توجه به این که پذیرش داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی است ،داوطلبان شرکت کننده را براساس دارا بودن معدل بالا و شرایط دیگر شرکت کنندگان می سنجد و بعد از این که مهلت ثبت نام به اتمام رسید معدل و انتخاب رشته داوطلبان مورد بررسی قرار می گیرد و سپس مرکز سنجش اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد را اعلام می نماید.با توجه به ضرورت مطلع شدن داوطلبان از نتایج قبولی در این مقاله زمان دقیق و شرایط  لازم ذکر خواهد شد.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

اسامی قبول شدگان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

 

کلیه داوطلبان و متقاضیانی که علاقه مند هستند و در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کرده اند، می بایست در زمان مشخص شده انتخاب رشته خود را انجام دهند.بعد از به پایان رسیدن مهلت نام نویسی دانشگاه آزاد به بررسی سوابق تحصیلی داوطلبان متقاضی رشته محل ها می پردازد و بعد از اتمام بررسی ها اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 را منتشر می کند.

باتوجه به اطلاعیه مرکز سنجش دانشگاه آزاد ،اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته قرار است به محض اتمام انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی اعلام گردد و طبق روال سال های گذشته حدودا یک الی دو هفته پس از اتمام نام نویسی اعلام میگردد

سیستم مشاوره تلفنی صدای سنجش به منظور تسهیل شما داوطلبان عزیز به محض دریافت اطلاع از زمان دقیق انتشار اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 اطلاع رسانی می نماید همچنین مشاوران مرکز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

 

نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

داوطلبان می بایست برای بررسی اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 به آدرس اینترنتی سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net مراجعه نموده و از نتایج خود مطلع شوند .کلیه متقاضیان برای ثبت نام بدون کنکور از طریق سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org ثبت نام خود را انجام داده اند و مرکز سنجش دانشگاه آزاد مسئول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد.

لذا اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1403 به صورت اینترنتی و آدرس سایت azmoon.net انجام میگردد و می توانید در ادامه نحوه مراحل کار را مشاهده نمایید.

داوطلبان برای مشاهده اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403 ، ابتدا به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.net وارد شده و به قسمت اعلام نتایج بروند و در آنجا چند انتخاب وجود دارد که داوطلبان می توانند نتایج کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته خود را مشاهده نمایند.

ورود اطلاعات ثبت نامی 

هر داوطلب می بایست اطلاعات ثبت نامی خود را مانند شماره پرونده ، کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد سیستم کرده و وارد سامانه شده و نتیجه قبولی خود را ببیند.

اگر داوطلبین در انتخاب های خود به غیر از دانشگاه آزاد برای رشته های صرفا براساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری نیز شرکت کرده باشند به علت این که اعلام نتایج این دانشگاه ها از همدیگر کاملا مستقل می باشد در زمان تعیین شده می بایست نسبت به مشاهده نتایج کنکور بپردازند.

 ورود و بازدید اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403:

ابتدا عبارت azmoon.net را در مرورگر خود وارد می نمایید و سپس گزینه اعلام نتایج مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را انتخاب می کنیم و بعد از آن اطلاعات شخصی داوطلب وارد می شود و نتیجه هر داوطلب مشخص می گردد.

اسامی داوطلبان قبول شده زمانی که انتشار یابد به روز رسانی این مقاله انجام می شود و در راهنمایی که مشاهده می نمایید لینک نتایج فعال می گردد.

همان طور که در مقاله بالا ذکر شد به محض اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد سال 1403 در سامانه مشاوره صدای سنجش اطلاعیه آن منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند از نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی خود کاملا آگاه شوند

همچنین داوطلبان گرامی اگر سوالی در رابطه با نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد و زمان و نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان دارند نیز می توانند از طریق سیستم مشاوره تلفنی صدای سنجش سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند .کارشناسان متخصص مرکز مشاوره تحصیلی صدای سنجش آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان گرامی می باشند.

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش 

02166837359-02166868571

 همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

سوالات احتمالی

 

1-در چه زمانی اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد منتشر می گردد؟

همان طور که در بالا ذکر شد یک الی دو هفته بعد از اتمام ثبت نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مشخص می گردد. به محض مشخص شدن  زمان دقیق پذیرش ها این مقاله به روز میگردد.

2-برای اطلاع از نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد از چه طریق باید اقدام کرد؟

همان طور که در مقاله ذکر شد داوطلبان می بایست به سایت به نشانی azmoon.net مراجعه نموده و از قسمت اعلام نتایج مقاطع ،مقطع مورد نظر خود را انتخاب کرده و اطلاعات و مشخصات شخصی خود را وارد کرده و داوطلب نتیجه خود را مشاهده می نماید.

3-آیا داوطلبین شرکت کننده در رشته های کنکور سراسری بر اساس سوابق تحصیلی می توانند در دانشگاه آزاد نیز پذیرش شوند؟

اگر داوطلبان علاوه بر دانشگاه آزاد در انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی کنکور سراسری نیز شرکت نموده باشند ،می توانند در دانشگاه آزاد پذیرش شوند به علت این که اعلام نتایج این دانشگاه ها کاملا مجزا می باشد و در زمان مقرر می بایست نتایج حود را مشاهده نمایند .

4-شرط قبولی در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و نحوه پذیرش به چه صورت می باشد؟

از جمله شروط قبولی در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد داشتن معدل بالا می باشد اگر داوطلبی معدل بالایی داشته باشد شانس قبولی داوطلب نسبت به سایر داوطلبان بیشتر است.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.