رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد

بر اساس اینکه بررسی آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد در طی سال های گذشته کمک فراوانی به متقاضیان در زمینه برنامه ریزی میکرد ، امسال نیز داوطلبان میتوانند برای زمابندی و داشتن یک برنامه ی مناسب از اخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه ازاد مطلع شوند .

پذیرش در رشته ی اتاق عمل دانشگاه ازاد جزو یکی از اهداف بسیار بزرگ متقاضیان است که عامل های متفاوتی همانند :

منزلت ، موقعیت های کاری متناسب باعث شده است که توجه تمامی متقاضیان و خانواده ها به این رشته باشد .

از جمله مواردی که در انتخاب رشته دانشگاه ازادمهم است بررسی آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد دز طی سال های گذشته است ،

برای انجام این فرایند ابتدا باید به اطلاعات درج شده در کارنامه ی نخست کنکور متقاضیان رشته ی تجربی و سپس اخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل دانشگاه ازاد پی ببرید .

در کارنامه ی اولیه ی منتشر شده ی کنکور درصد های هر درس و رتبه های متقاضی در هر یک از زیر گروه ها متقفاوت است و به صورت جداگانه به متقاضیان ارائه می شود . متقاضیان با استفاده از این اطلاعات به رتبه های اکتسابی و گام انتخاب رشته ی دانشگاه ازاد خود توجه بیشتر می کنند در ادامه به توضیحات بیشتری در خصوص اخرین رتبه قبولی رشته اتاق عمل دانشگاه ازاد صحبت خواهیم کرد.

 

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد

رتبه پذیرش رشته اتاق عمل در دانشگاه ها

گروهی از متقاضیان که قصد تحصیل در رشته اتاق عمل دانشگاه ازاد را دارند معمولا به دنبال برنامه و زمابندی مناسبی برای رسیدن به اهداف خود هستند ، اطلاعاتی نظیر اخرین رتبه های قبولی رشته مورد نظر و تراز متقاضیانی که در سال های گذصته در این رشته و در این دانشگاه پذیرش شده اند بسیار حائز اهمیت می باشد .

طی چند سال اخیر روش های پذیرفتن افراد در دانشگاه های ازاد دچار تغییراتی شده است و این دانشگاه ها نیز همانند دانشگاه های سراسری باتوجه به رتبه در سهمیه ها پذیرش می شوند . در ادامه ی مطالب به توضیحات بیشتری در خصوص اخرین رتبه قبولی رشته ی اتاق عمل دانشگاه آزاد اساره خواهیم کرد .

1 واحد پزشکی تهران : 24651
2واحد قزوین : 35958
3واحد نجف اباد : 47903
4واحد تبریز : 48645
5واحد مشهد : 50563
6واحد ارسنجان : 55900
7واحد یزد : 57576
8واحد ارومیه : 59583
9واحد الیگودرز : 69445
10واحد علی اباد کتول : 70304
11واحد سراب : 71708

اخرین رتبه قبولی رشته ی اتاق عمل ظرفیت های مازاد دانشگاه خودگردان ازاد

دانشگاه های پردیس خودگردان دارای ظرفیت مازاد و یا اضافی هستند ، همانگونه که میدانید این دانشگاه ها نیز تحت عنوان دانشگاه های ازاد فعالیت میکنند ، این دانشگاه از طریق یک آزمون و پرداخت شهریه دانشجویان را پذیرش میکنند .

در ادامه به توضیحاتی در خصوص اخرین رتبه قبولی رشته ی اتاق عمل دانشگاه ازاد و ظرفیت های اضافی دانشگاه خودگردان اشاره خواهیم کرد .

1واحد پزشکی تهران _ پردیس خودگردان : 43375
2واحد قزوین _ پردیس خودگردان : 48125
3واحد ارسنجان _ پردیس خودگردان : 73680
4واحد نجف اباد _ پردیس خودگردان : 75850
5واحد علی اباد کتول _ پردیس خودگردان : 86860
6واحد سراب _ پردیس خودگردان : 108584

ثبت نام دانشگاه آزاد

راهنمای انتخاب رشته تجربی

مشاوره در خصوص اخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد

در قسمت های قبلی به اخرین رتبه های قبولی در رشته ی اتاق عمل دانشگاه ازاد کشوری در سال های گذشته اشاره کردیم . اطلاعات گفته شده باتوجه به کارنامه های پایانی متقاضیان جمع اوردی می شود و در اخر نزدیک ترین و با اعتبار ترین راهنما برای متقاضی ای که در انتخاب رشته دانشگاه ازاد در رشته اتاق عمل شرکت داشته است .

همانگونه که میدانید فضای کنکور بسیار سخت و دشوار است و رقابت تنگاتنگی در بین افراد برای پذیرش و کسب رتبه وجود دارد به همین علت هرچه رتبه ی کسب شده از سوی متقاضی به محدوده ی رتبه های قبولی گفته شده کمتر باشد او قطعا شانس بیشتری برای پذیرش در رشته ی مورد نظر را دارد پس متقاضیان توجه داشته باشند آگاهی از اخرین رتبه قبولی در هر رشته ای قطعا بسیار به او کمک میکند پس قبل از کنکور حتما از این اطلاعات مطلع شوید و متن مقاله را با دقت مطالعه کنید .‌

همچنین در صورت بروز هرگونه سوال و یا ابهام در این زمینه میتوانید به مشاورین فعال و باتجربه ی تحصیلی مراجعه کنید و از تصمیماتی که آنها پیش رویتان قرار میدهند نهایت استفاده کنید ، زیرا هرگونه عدم آگاهی قطعا شما را در ادامه ی مسیر گمراه خواهد کرد پس به تمامی نکات توجه داشته باشید و از تمامی اطلاعات مطلع شوید .

برای اگاهی از محدودیت های موجود در خصوص قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد در کنکور 1403 چه پیشنهاداتی دارید؟

مشاهده ی کارنامه ی حقیقی و پایانی متقاضیانی که در این رشته پذیرش شده اند میتواند شما را از محدودیت های موجود مطلع سازد ، همچنین با مراجعه به متن مقاله و مطالعه ی دقیق مقاله به توضیحات مفید و کاملی در این زمینه دست خواهید یافت .

اگاهی از آخرین رتبه قبولی رشته ی اتاق عمل دانشگاه آزاد در چه بازه زمانی مناسب می باشد؟

به بازده زمانی مناسبی برای برنامه ریزی کنکور در متن مقاله اشاره کرده ایم پس با مراجعه به متن مقاله و توضیحات گفته شده قطعا میتوانید یک برنامه ریزی مناسب در یک بازده زمانی خوب برای خود تنظیم کنید اما باید به تمامی نکات گفته شده توجه کنید و کلیه ی جوانب را در نظر بگیرید .

آخرین رتبه قبولی رشته ی اتاق عمل دانشگاه آزاد کنکور 1403 چگونه بوده است ؟

محدوده های موجود برای اخرین رتبه های قبولی اتاق عمل در دانشگاه ازاد متفاوت می باشد در قسمت های قبلی این مقاله به توصیحاتیدر خصوص اخرین رتبه قبولی رشته ی اتاق عمل دانشگاه ازاد اشاره کرده ایم قطعا با مراجعه به این مطالب اطلاعات مفیدی دریافت خواهید کرد .

️ در پایان نیز به شما توصیه میکنیم قبل از حضور در جلسه ی کنکور و اقدام به انتخاب رشته حتما از برخی اطلاعات اگاه شوید زیرا داشتن اگاهی کمک فراوانی به شما میکنید همچنین دو عامل مهم در موفقیت افراد در این زمینه برنامه ریزی و زمانبندی مناسب است داشتن این دو به صورت مناسب قطعا به شما کمک میکنید تا در ادامه ی راه همواره موفق باشید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.