رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

وام دکتری دانشگاه آزاد

دانشگاه های ازاد هزینه های بسیاری در مقطع دکتری دارد تعدادی از متقاضیان با توجه به زیاد بودن شهریه ها با مشکلاتی مواجه هستند . وام دکتری دانشگاه ازاد از سوی دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی باتوجه به شرایط و ضوابط متفاوت در اختیار دانشجویان قرار میگیرد تا امکان ادامه تحصیل برای آنها فراهم شود .
متقاضیانی که در مقطع دکتری دانشگاه های ازاد و سراسری شرکت می کنند به دلیل وجود هزینه ها نیارمند وام دانشجویی می باشند . افرادی که در مقطع دکتری دانشگاه های ازاد نیز تحصیل می نمایند به دلیل وجود شهریه های بالا این امکان برایشان فراهم است .
به همین جهت صندوق رفاه دانشگاه ازاد وامی را برای دانشجویام مقاطع دکتری دانشگاه ازاد در نظر دارد که این تسهیلات عبارتند از : وام شهریه ، کمک هزینه ی تحصیل ، وام دانش هسته ای ، وام بیمه دانشی . در ادامه به اطلاعات بیشتری در خصوص وام دکتری دانشگاه ازاد اشاره خواهیم کرد .

انواع وام های مقطع دکتری دانشگاه آزاد

در ادامه به وام هایی اشاره خواهیم کرد که متقاضیانی که در زمان نام نویسی وام دانشجویی نسب به انجام آن اقدام کرده اند تعلق دارد . برخی از آنها نیز به متقاضیان دیگر دانشگاه ها تعلق دارد .

نمونه هایی از وام های دکتری دانشگاه آزاد وام شهریه دانشگاه آزاد (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت) وام شهریه متعلق به صندوق رفاه دانشجویان (کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت)  وام کمک هزینه تحصیل (میان مدت) وام کمک هزینه برای مسکن (میان مدت) وام ازدواج (میان مدت) وام های ضروری (میان مدت) وام مورد نیاز در راستای تامین هزینه های سفر خارجی برای ارائه دادن مقاله (میان مدت) وام های کمک هزینه پایان نامه مقطع دکتری (بلند مدت)وام دانش هسته ایوام بیمه دانش (تکمیلی درمان)

وام دکتری دانشگاه آزاد

وام متعلق به شهریه های  دانشگاه ازاد

 وام شهریه ی دانشگاه ازاد از سوی صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه های ازاد به صورت کاملن جداگانه پرداخت می گردد که مرت زمان آنها به سه دسته ی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طبقه بندی می شود . وام شهریه ی کوتاه مدت به دانشگاه های ازاد و وام شهریه بلند مدت و میان مدت به صندوق رفاه دانشجویان تعلق دارد .

وام شهریه ی دکتری مربوط به صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه های آزاد

 هر یک از دانجشویان دکتری دانشگاه ازاد حدودا میتوانند شش الی هفت ترم از وام شهریه صندوق رفاه بهره مند شوند . وام شهریه ی میان مدت : این امکان برای تمامی دانشجویان وجود دارد تا از شروع ترم برای دریافت وام میان مدت شهریه ی دکتری دانشگاه ازاد اقدام نمایند . مقدار این وام حدودا نیمی از شهریه ی متقاضی است که کارمزد آن نیز دو و نیم ورصد محاسبه می شود وام معمولا ده پرداخت و دفترچه قسطی برای افراد صادر می شود .

وام شهریه ی بلند مدت دانشگاه آزاد چیست ؟

این امکان برای تمامی دانشجویان وجود دارد تا در زمان شروع ترم تحصیلی دانشگاهی خود وام بلند مدتی برای پرداخت شهریه ی دکتری دانشگاه ازاد دریافت نمایند . مقدار این وام نیز برای تمامی دانشجویان مقاطع دکتری نیم از شهریه آنها است که کارمزد آن دو و نیم درصد می باشد .  مدت زمان پرداخت اقساط وام حدودا بیست الی سی ماهه می باشد . دانشجو نیز پس از پایان تحصیل حدودا یک ماه برای شروع بازپرداخت آن فرصت دارد . توجه داشته باشید که وام دانشجویی بانک ملی نیز به داوطلبان تعلق می گیرد .

توضیحات در خصوص وام شهریه ی مقطع دکتری دانشگاه آزاد 

تعداد متقاضیان برای تحصیل در مقاطع دکتری بسیار زیاد است و دانشگاه های سراسری گنجایش این تعداد دانشجو را ندارد به همین علت تعدادی از داوطلبان به علت بالا بودن شهریه ی دکتری دانشگاه ازاد از تحصیل در این دانشگاه انصراف می دهند . به غیر از وام های شهریه صندوق رفاه دانشجویی ، دانشگاه ازاد وام شهریه دیگری نیز برای متقاضیان مقاطع دکتری در نظر گرفته شده است .
وامی که از سوی بانک ملی به عنوان وام شهریه به افراد پزداخت می شود ، همان وامی است که نام آن وام دانشجویی بانک ملی است . حداقل این وام صد میلیون ریال است که کارمزد آن چهارده درصد در نظر گرفته شده است . هر دانشجو تنها میتواند یک بار از این تسهیلات بهره مند شود .

وام شهریه کوتاه مدت دانشگاه آزاد به چه صورت می باشد ؟

 برای تامین رفاه و آسایش دانشجویان دکتری دانشگاه ازاد آنها میتوانند برای پرداخت اقساط خود وام کوتاه مرت دریافت نمایند . به طوری که متقاضی پس از انجام انتخاب واحد و واریز شهریه ی ثابت خود پس از آگاهی از مبالغ شهریه ی متغیر یک برگه چک بدون درج تاریخ بابت شهریه ی خود به صندوق رفاه دانشکده بپردازد . همچنین توجه داشته باشید که تعداد اقساط از سوی سیستم مشخص می شود .
متقاضیانی که قیلا نیز این وام را دریافت کرده اند بعد از تسویه به طور کامل میتوانند برای وام شهریه های کوتاه مدت مجددا اقدام نمایند . وام های کوتاه مدت که بین سه تا شش ماه است بدون بهره و کارمزد می باشد و فرد ملزم می باشد پس از پایان هر ترم تسویه خود را به طور کامل انجام دهد .

 

وام دکتری دانشگاه آزاد شامل چه وام هایی می شود ؟

وام های مربوط به دکتری دانشگاه ازاد عبارتند از : وام شهریه ، کمک هزینه های تحصیل و ازدواج ، وام های ضروری در متن مقاله به هر یک از این موارد به طور جداگانه پرداخته ایم .

شرایط و ضوابط برای اخذ وام دکتری دانشگاه ازاد چیست؟

شرایط و ضوابط موجود برای افرادی که دنبال وام دکتری دانشگاه ازاد هستند به دو دسته ی شرایط عمومی و آموزشی تقسیم بندی می شود که برای اطلاعات در این باره میتوانید به بخش مربوطه ی دانشگاه مراجعه کنید .

دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد برای دریافت وام دکتری ملزم به انجام چه مراحلی هستند ؟


ابتدا دانشجویان ملزم می باشند به اداره ی رفاه دانشگاه محل تحصیلی خود مراجعه کنند سپس فرم های تقاضا هر کدام از وام های مد نظر خود را تکمیل نمایند حدودا هر کدام از وام ها پس از یک ماه از اغاز نیمسال تحصیلی آماده می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به متن مقاله مراجعه کنید .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن ثابت با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.