رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دانستن شرایط لازم برای قبولی در این رشته می تواند کمک زیادی به پذیرش متقاضیان این رشته کند. برای این دسته از داوطلبان، روز، ساعت و محل برگزاری آزمون عملی بسیار مهم است. در این مقاله نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی را شرح داده ایم می توانید سوالات خود را نیز از مشاوران صدای سنجش بپرسید و با مشاوران ما در تماس باشید.

 

نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

 

 

 

 

زمان آزمون و شرایط شرکت در سال 1403

 

همان طور که می دانید نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی به گونه ای است که داوطلبان متقاضی باید پس از پرداخت شهریه در زمان تعیین شده و با تجهیزات لازم در آزمون عملی شرکت کنند.

هم دانشگاه فرهنگیان و هم دانشگاه شهید رجایی نیاز دارند که تمامی متقاضیان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در دو آزمون عملی شرکت کنند.

کلیه داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده و علاقه مند به شرکت در اولین آزمون عملی هستند واجد شرایط شرکت در آن می باشند و چند روز بعد از کنکور سراسری این آزمون برگزار می شود.

برای این که بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و یا در آزمون عملی به مشکلی برخورد نکنید می توانید با مشاورین صدای سنجش در تماس باشید تا راهنمایی های لازم انجام شود.

رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان-شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان

آشنایی با نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

اما مرحله دوم آزمون عملی به دنبال انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار می شود. به عبارت دیگر، علاوه بر شرکت در آزمون عملی قبل از انتخاب رشته کنکور، در صورتی که در لیست داوطلبان یکی از رشته های انتخابی خود قرار داشته باشند، طبق اعلام سازمان سنجش در خصوص آزمون عملی دیگری نیز باید شرکت کنند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات می توانید با صدای سنجش در تماس باشید و یا از طریق سایت صدای سنجش زمان مشاوره خود را رزرو نمایید.

تمامی افرادی که این رشته را انتخاب کرده اند در صورت ثبولی در کنکور و همچنین اگر مجاز به انتخاب رشته هستند باید در آزمون شرکت نمایند.

کنکور منحصرا زبان 1403

دانشگاه فرهنگیان و نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

بدیهی است داوطلبان باید کلیه شرایط لازم برای مصاحبه و شرایط عمومی را داشته باشند تا بتوانند در گزینش نهایی مطابق با استانداردهای این سازمان شرکت کنند. مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت های عمومی توسط وزارت آموزش و پرورش در دو قسمت مجزا برگزار می شود.

ضمناً از شرایط  و نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی اگر جزو داوطلبانی هستید که در آزمون عملی شرکت کرده‌اید، اما کارنامه اولیه شما حاکی از عدم امکان انتخاب رشته روزانه بوده است، جای نگرانی نیست حتی اگر در آزمون عملی شرکت کرده باشند، داوطلبانی که کارنامه اولیه آن ها مانع از انتخاب رشته در دوره های روزانه می شود، فقط در رشته های علوم ورزشی و تربیت بدنی مجاز به این کار هستند.

آزمون عملی تربیت بدنی سال گذشته برای برادران در 10 مرداد و 10 شهریور و برای خواهران برگزار شد. در تاریخ 2 و 3 شهریور انجام شده است.

چگونگی نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

مهم ترین موضوع مواردی است که در روز آزمون مورد بررسی قرار می گیرد و از افراد انتظار انجام آن را دارند. اکثریت متقاضیان این سوال را دارند که نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی 1403 چگونه است و از چه استانداردهایی برای ارزیابی متقاضیان استفاده می شود.

در 20 ثانیه، یک بارفیکس دراز کش

دراز نشست سرعتی در 20 ثانیه

از طریق پنج مانع، یک فوتبال یا بسکتبال دریبل کنید.

از 4 مانع باید بپرید.

20 سانتی متر عرض و 6 متر طول چوب تعادل راه رفتن روی آن.

از قفسه سینه، یک توپ سه کیلوگرمی را پرتاب کرد.

دو بار در طول مسیر نه متری باید بدوید و یک چوب را در یک طرف خط و طرف دیگر قرار دهید.

در پایان دو مسافت 250 متری.

داوطلبان باید به طور کامل با شرایط این آزمون آشنا باشند زیرا تحت هیچ شرایطی برای هیچ داوطلبی قابل تمدید، تکرار و یا برگزاری انفرادی نیست.

مدارک مورد نیازو نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

مبالغ آزمون پزشکی و تست های سلامت و تندرستی باید به شماره حساب اعلام شده توسط وب سایت و یا به صورت آنلاین از طریق سایت توسط داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون عملی تربیت بدنی علاوه بر کارت بهره ای که خریداری کرده اند، واریز شود.

داوطلبان باید با پوشیدن لباس و کفش ورزشی به همراه کارت ملی، شناسنامه و اصل رسید آزمون سلامت و تندرستی در محل آزمون عملی حضور داشته باشند.

کسانی که برای پست های چندین برابر رشته های علوم ورزشی نامزد شده اند باید از شرایط بدنی عالی برخوردار باشند. به ویژه باید از وضعیت قلب و ریه خود مطمئن باشند و آمادگی لازم را برای امتحانات عملی مورد نیاز دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی انجام دهند.

موارد مهم و نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

حتما صبح زود و قبل از ساعت مقرر در محل حاضر شوید بیاورید زیرا در غیر این صورت آخرین نفری هستند که می روند و ممکن است امتحانشان برای بعدازظهر تعیین شود.

حداقل 15 دقیقه قبل از آزمایش گرم کنید.

عدم انجام این کار منجر به تنگی نفس در بخش دوم آزمون عملی استقامت می شود.

در امتحان عملی تربیت بدنی اولویت اول ذکر شده است با گذشت زمان و به ازای هر خطایی که مرتکب می شوند، زمان از آن ها گرفته می شود.

داوطلبان باید هر حرکت را تا جایی که می توانند سریع انجام دهند بدون این که نگران رکوردهایی باشند که در حرکات خیلی مهم نیستند.

محل برگزاری و نحوه برگزاری آزمون عملی تربیت بدنی

 

سازمان سنجش هر سال محل برگزاری آزمون عملی را برای هر استان اعلام می کند و داوطلبان باید طبق اطلاعات این جدول از محل برگزاری آزمون عملی در استان خود مطلع شوند.

دانش آموزانی که در کنکور سراسری ثبت نام می کنند و در آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی 1403 شرکت می کنند برای پیشرفت باید هر دو آزمون را قبول کنند و این نمره به همراه رتبه کنکور داوطلب لحاظ می شود.

داوطلبان توجه داشته باشند که آزمون عملی سالی یک بار برگزار می شود و نمره آزمون عملی به عنوان یک رشته تخصصی با ضریب 12 در نمره کل آزمون ویژه پذیرش در رشته های مرتبط با علوم ورزشی محاسبه می شود.

 

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.