رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

در این مطلب شرایط ویزای کار و اخذ اقامت در کشور روسیه از طریق کار و چگونگی اعزام افراد به این کشور به طور کامل برای مخاطبان ارائه داده می شود. قابل انکار نمی باشد که کشور روسیه از نظر گردشگری و توریستی بسیار زیبا و قابل توجه بسیاری از افراد است. افرادی که قصد مهاجرت کاری در روسیه را دارند باید ویزای کاری دریافت نمایند تا بتوانند اقامت دائم را داشته باشند.

متقاضیان ایرانی برای اقامت دائم و کار باید از سوی کارفرما و از شرکت روسی دعوت شوند. بنابر این افراد ایرانی اگر قصد کار در این کشور را دارند از طریق پست الکترونیکی با کارفرما ها در ارتباط باشند تا بتوانند برای اقامت کاری اقدامات لازم را انجام دهند. چناچه اگر از طرف کارفرما برای اشتغال در کشور روسیه مورد تایید قرار گیرند می توانند برای مهاجرت ویزای کاری دریافت نمایند.

مهاجرت کاری در روسیه

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مدارک لازم جهت اشتغال درآمدی در این کشور

ویزای کاری به دو دسته تقسیم می شود:

مورد اول کنسولگری کشور روسیه بر مبنای دعوت نامه برای هر شخص ویزای 90 روزه را در نظر می گیرند، کارفرما برای کسانی که ویزای 90 روزه دارند در اتمام ویزا آن را به صورت یک سال تمدید می کند که از نظر دولت روسیه قابل اعتبار می باشد. از سال 2012 ویزای کاری جدیدی برای افراد مشخص شده است، فرد مشغول به کار باید در سال 2 میلیون روبل دریافت کرده باشد.

مدارک لازم جهت مهاجرت کاری در روسیه به این گونه می باشد که باید کارفرما جهت اخذ ویزای کاری برای افراد استخدام بین المللی اقدامات لازم را انجام دهند و دوم به این صورت است که افرادی که به طور شخصی می خواهند در این کشور استخدام شوند باید خود هر شخص کارهای استخدامی خود را انجام دهد.

جهت استخدام نیروی کار بین المللی از مهاجرت کاری در روسیه مجوز های لازم را باید اخذ نمایند. اخذ سهمیه جهت استخدام نیروی کار بین المللی ،درخواست افراد نیروی کادر این کشور ،آگهی فرصت شغلی ،اجازه صدور دعوت نامه و صدور دعوت نامه توسط کارفرما برای ویزای کاری از جمله این موارد است.

تحصیل در انگلستان

نرخ بیکاری در کشور روسیه

کشور روسیه در سال های اخیر نرخ بیکاری بسیار پایینی داشته است و افرادی که برای کار به کشور های خارجی و مهاجرت کاری در روسیه می آیند باید اول زبان کشور مورد نظر را یاد بگیرند تا بتوانند در انجام کار و استخدام به مشکل بر نخورند.

در کشور روسیه به دلیل نرخ بیکاری پایین افرادی که دنبال موقعیت شغلی مناسب هستند این کشور را از نظر در آمدی و شغلی بسیار مناسب میدانند، اما به دلیل سختگیری ویزای کاری و زبان این کشور، شرایط را برای همه ی افرادی که به دنبال شغل و در آمد هستند سخت کرده است. همه ی افراد نمی توانند زبان روسی را به دلیل پیچیده بودن یاد بگیرند و به همین علت کشور های دیگر را انتخاب می کنند. علاقه مندان به مهاجرت کاری در روسیه اقامت 3 ماه را دریافت می کنند.

مشاغل مورد نظر برای استخدامی های بین المللی

 

لیست مشاغل بستگی به پتانسیل افراد در خصوص استخدامی را دارد علاقه مندان برای مهاجرت کاری در روسیه می توانند از شغل های تخصصی مانند مهندسی آی تی ،مدیر منابع انسانی ،مدیر فروش،مدیر مالی،مهندس عمران،حسابداری ،مدیر تجاری ،مهندسی نفت و گاز و مترجم چند زبانه می توانند درآمد بالایی داشته باشند .

برخی از مشاغل جزو پر درآمد ترین شغل های کشور روسیه می باشد. آن ها حتی درآمد ماهانه 38 روبل می توانند دریافت کنند. مانند ناخدای کشتی ،فرمانده هواپیما، سر مربی تیم هاکی روی یخ، دندانپزشکی ،کمک خلبان ،مهندس برق، و … می باشد. میزان حقوق دریافتی افراد بستگی به کار و انتخاب تخصص آن ها دارد که برای متقاضیان مهاجرت کاری در روسیه باید توجه داشته باشند محل زندگی در این کشور بستگی به نوع جذب نیروی استخدامی دارد.

بایستی بدانید به طور کلی میانگین حقوق دریافتی پس از کسر مالیات در این کشور می باشد. حتی همه ی افرادی که مشغول درآمد زایی هستند باید مالیات پرداخت کنند.

افراد تاجیکستانی که از کودکی زبان روسی را فرا گرفته اند از افراد ایرانی آسان تر ویزای کاری به آن ها تعلق می گیرد. خیلی از رشته های انتخابی برای دانشجویان از درآمد بالایی برخوردار می باشد به طور مثال دنداپزشکی از رشته هایی می باشد که بعد از اتمام تحصیل دانشجویان درآمد بسیار خوبی را دریافت خواهند کرد.

تحصيل در تركيه

اقامت مهاجرت کاری در روسیه

افرادی که می خواهند برای درآمد و شغل مناسب وارد خاک این کشور شوند باید از طریق ویزای کاری اقدام کنند. این ویزا کوتاه مدت می باشد که بعد اتمام دوره ی 3 ماه از طریق کار فرما یا خود فرد قابل تمدید می باشد.

افرادی که ویزای یک ساله را دریافت کرده اند می توانند یک سال تمام اقامت دائم رادر کشور مورد نظر دارا باشند. برای داشتن پاسپورت روسی باید زبان کشور روسیه را به خوبی فرا گیرند و با فرهنگ و آداب و رسوم آشنایی کافی داشته باشند و هیچ گونه تخلفی در مدت زندگی در این کشور مرتکب نشوند.

ویزای کاری را بعد از سپری کردن اقامت موقت و پرداخت مالیات می توانند دریافت کنند و اقدام به اقامت دائم برای مهاجرت کاری در روسیه را انجام دهند. بعضی از مشاغل نیاز به ویزا ندارد مشاغل دولتی برای افرادی که مدرک تایید شده از این کشور را دریافت کرده باشند می توانند به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند.

دانشجویانی که در حین تحصیل هستند اجازه به کار دولتی و تمام وقت را ندارند باید کار های نیمه وقت را تجربه کنند و افرادی که زبان کشور مورد نظر را یاد بگیرند می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. داوطلبانی که از نظر کار های تخصصی مهارت دارند می توانند به راحتی مشغول به کار شوند و وزیرای کاری این افراد از سمت پلیس مهاجرتی صادر می شود و اعتبار یک ساله دارد.

مهاجرت کاری از روسیه

برای اطلاع از لسیت رشته ها در همه ی کشور ها و راهنمایی و دریافت مطالب در مورد اقامت کاری و اقامت دائم برای داوطلبان می توانند از مشاوران صدای سنجش و سایت صدای سنجش اطلاعات کافی را دریافت کنند مشاوران صدای سنجش پاسخگو به تمامی پرسش های شما در خصوص ادامه ی تحصیل در کشور های خارجی می باشند.

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.