رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

مهمترین موضوع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی می باشد ، متقاضیان توجه داشته باشند که در زمان تعیین شده برای ثبت نام کلیه مدارک لازم را برای ثبت نام ارائه دهند تا بتوانند مراحل نام نویسی خود را پشت سر بگذارند ، همچنین به متقاضیان گرامی توصیه میکنیم پیش از ثبت نام حتما دفترچه های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی را مطالعه کنند تا از تمامی مدارک لازم و شرایط برای ثبت نام مطلع شوند . همچنین دفترچه های ثبت نام دارای فرمی بنام ، فرم پیش نویس هستند که ثبت نام میتوانید این فرم را برای اشنایی بیشتر تکمیل کنید زیرا نباید هیچ کدام از مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه دارای خطا و یا ایرادی باشد .

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام افراد در دانشگاه های غیر انتفاعی به چه صورت انجام می شود ؟

توجه داشته باشید افرادی که جزو ورودی های مهرماه هستند ثبت نام خود را به صورت کاملا اینترنتی انجام می دهند اما متقاضیانی که ورودی بهمن ماه می باشند تنها ملزم هستند که به طور حضوری ثبت نام خود را انجام دهند پس باتوجه به شرایط ثبت نام مدارک هر یک از ورودی های دانشگاه ممکن است تفاوتی هایی با یکدیگر داشته باشند ، در ادامه ی مقاله به مدارک لازم برای ثبت نام  خواهیم پرداخت .

ایا مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی ورودی بهمن و مهر ماه باهم تفاوت هایی دارد ؟

ثبت نام افراد در دو مرحله انجام می شود ، در گام نخست که ثبت نام اینترنتی می باشد تنها عکس متقاضی مورد نظر در سامانه قرار میگیرد ، و متقاضی برای تکمیل روش نام نویسی باید دیگر اطلاعات خواسته شده را در سامانه ی مورد نظر قرار دهد توجه داشته باشید که این اطلاعات بدون هیچگونه ایراد و یا خطایی باید در سامانه ی مورد نظر قرار گیرد ، افرادی که در دانشگاه های غیر انتفاعی پذیرش می شوند سپس ملزم هستند که مدارک خود را به طور حضوری به واحد های مربوطه ی دانشگاه ارائه دهند ، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی به شرح زیر می باشد :

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی :

همراه داشتن 6 قطعه عکس 3×4

اطلاعات فردی مانند : نام ، نام خانوادگی ، کد ملی ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ،

اطلاعات مکان زندگی : ادرس محل زندگی ، شماره ثابت ، شماره تلفن همراه ، کد پستی ،

اخذ مدرک دیپلم تحصیلی پایه ی گذشته ، داشتن دیپلم نظام قدیم و یا نظام اموزشی جدید ، داشتن مهر و امضای دبیرستان سال گذشته و یا اموزش و پروش در مدرک افراد الزامی می باشد .

داشتن اصل و یا گواهینامه ی مدارک پیش دانشگاهی

به همراه داشتن کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی (کپی هرکدام ۲برگه )

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی

افرادی فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند باید مدرک کاردانی خود را نیز ارائه دهند ‌.

اخذ کارت پایان خدمت برای اقایان

داشتن تعهد نامه برای نام نویسی پایانی

اطلاعات رشته های محل برای داوطلب

نام نویسی متقاضیان ورودی های بهمن و مهر ماه به چه صورت انجام می شود ؟

توجه داشته باشید که مدارک گفته شده برای نام نویسی هم ورودی های مهر ماه و همچنین بهمن ماه مورد نیاز است . متقاضیانی که جزو ورودی های مهرماه هستند ابتدا باید مدارک ذکر شده را در سامانه باگذاری کنند سپس بعد از پذیرش در دانشگاه های غیر انتفاعی مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی را به صورت حضوری به دانشگاه مورد نظر خود ارائه دهند تا بررسی های لازم برای مدارک آنها صورت بگیرد و وضعیت کلی افراد مشخص گردد.
اما افرادی که جزو ورودی ها بهمن‌ماه هستند باید به صورت کاملا حضوری کلیه ی مراحل ثبت نام خود را انجام دهند و نلزم هسنند مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاهوغیر انتفاعی را که در مطالب قبلی ذکر شده به بخش های مربوطه ی دانشگاه ارائه دهند و همچنین رسید خرید کارت اعتباری خود را نیز به همراه داشته باشند .

– آیا کلیه ی مدارک تحصیلی را باید برای ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی را سامانه قرار داد ؟

خیر ، متقاضیان تنها برای ثبت نام اینترنتی ( غیرحضوری) که در سامانه صورت میگیرد نیازمند اطلاعات گفته شده هستند اما برای ثبت نام حضوری نیز باید مدارک را همراه خود داشته باشند .

2- آیا برای نام نویسی حضوری دانشگاه های غیر انتفاعی افراد باید این مدارک را همراه خود داشته باشند ؟

بله همانطور که متن مقاله نیز توضیح داده ایم ، متقاضیان پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی باید مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکود دانشگاه غیر انتفاعی را همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به بخش مربوطه ارائه نمایند .

متقاضیان در زمان ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی باید به چه نکاتی توجه کنند ؟

داوطلبین عزیز شما میتوانید برای پاسخ سوالات خود با مشاورین تخصصی در این زمینه مشورت کنید و از تجربیات آنها در این کمک بگیرید ، همچنین شما متقاضیان گرامی باید در زمان پیس از ثبت نان به مطالعه ی کامل دفترچه های ثبت نامی بپردازید تا از شرایط کلی آن مطلع شوید . مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی در متن مقاله وجود دارد که برخی از مدارک در زمان ثبت نام اینترنتی و برخی دیگر در زمان ثبت نام حضوری باید همراه خود داشته باشید . توصیه ی ما به شما کلیه ی داوطلبین گرامی این است که اخبار و اطلاعیه هایی که از سوی سازمان سنجش و دانشگاه های غیر انتفاعی منتشر می شود را پیگیری نماییند تا در صورت ثبت نام و ارائه ی مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی دچار ایراد و خطایی نشوید .

اگر مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه عیر انتفاعی به درستی ارائه نشود ایا مشکلی پیش می اید ؟

همانگونه که در راهنمایی های نام نویسی بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی نیز گفته شده است هر کدام از متقاضیانی که علاقه مند به نام نویسی در دانشگاه های غیر انتفاعی هستند مستلزم هستند که مدارک خود را به طور کامل و دقیق ارائه دهند .
ممکن است بعضی از متقاضیان جزو دانشجویان انصرافی و یا اخراجی باشند، ارائه دادن مدارک گفته شده این گروه از داوطلبان الزامی می باشد . و همانطور که میدانید اگر این مدارک به نحوه صحیح ارائه داده نشوند دانشجوی مورد نظر پس از دانش اموختگی ممکن است دچار مشکلاتی شود .
توجه داشته باشید که مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی هر پایه دارای تفاوت هایی با مقطع قبلی می باشد .

 

تماس با واحد پاسخگویی صدای سنجش از طریق تلفن با شماره

02166837359-02166868571

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

کاربر گرامی ،  در صورت شلوغی خطوط مجدد تماس برقرار نمایید .

 

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.