رزرو وقت مشاوره

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه


    منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • پاسخگویی سریع
  • مشاوره تلفنی
  • مشاوران حرفه‌ای

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

شهریه ی رشته فیزیوتراپی

رشته ی فیزیوتراپی در گروه تحصیلی تجربی می باشد .رشته ی فیزیوتراپی از دسته رشته هایی می باشد که داوطلبان زیادی دارد و جزء رشته های برتر گروه تجربی می باشد.این رشته در همه ی دانشگاه ها قابل ارائه می باشد دانشجویانی که می خواهند در این رشته تحصیل کنند باید شهریه فیزیوتراپی را پرداخت کنند تا بتوانند مدرک تحصیلی از دانشگاه های مورد نظر دریافت کنند و در بخش تواند بخشی در رده ی اول قرار گیرند.

فیزیوتراپی به منظور علمی افرادی می باشد در این گره تحصیل کرده و توان بخشی را آموزش دیده باشد و به افرادی که توانایی حرکت در چند قسمت بدن را ندارد کمک می کند که بتوانند اعضای بدن خود را به حرکت درآورد. این رشته از مورد علاقه ی بسیاری از افراد می باشد که این افراد در بخش توان بخشی می توانند به ادامه ی کار برسند در صورتی که مدرک تحصیلی فیزیوتراپی را اخذ کرده باشند.

شهریه ی فیزیوتراپی

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

انجام کار توان بخشی بعد از اخذ مدرک

داوطلبانی که بعد از اخذ مدرک پایانی می توانند در بخش های توان بخشی و بیمارستان یا مراکز ورزشی به افرادی که مشکل استخوانی ،مفصلی و عضلات را دارند کمک به حرکت دوباره ی این اقشام شوند.رشته ی فیزیوتراپی بعد از رشته های دندانپزشکی ، داروسازی و پزشکی در الویت برای افراد این قسمت می باشد که بعد از پایان تحصیل می توانند در بیمارستان ها و مراکز ورزشی مشغول به کار شوند .

شهریه ی فیزیوتراپی در دانشگاه های دولتی سراسری رایگان می باشد اما بسیاری از افراد نمی توانند رتبه ی مربوط به این رشته را بیاورند و به همین علت  دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان را انتخاب می کنند .خیلی از افراد در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در این رشته تحصیل می کنند .دانشگاه های شهریه پرداز علاوه بر رشته های پزشکی ،غیرپزشکی را هم تحت پوشش قرار می دهد.

معرفی رشته فیزیوتراپی

شهریه ی فیزیوتراپی در دانشگاه های مختلف

رشته های فیزیوتراپی در همه ی دانشگاه های سراسری ارائه می شود اعم از دانشگاه های دولتی ،دانشگاه های آزاد و پردیس خودگردان برای داوطلبان این رشته دارای رتبه قبولی است متقاضیان باید توجه داشته باشند که فقط دانشگاه های شهریه پرداز در این دسته از رتبه بندی قرار نمی گیرد. دانشگاه های دولتی و آزادبه صورت آزمون های  سراسری و دانشگاه های پردیس خودگردان یه صورت پرداخت هزینه می توانند در این رشته های پزشکی و غیر پزشکی تحصیل کنند دانشگاه پردیس خودگردان در همان دانشکده های دولتی ارائه می شود و این دانشگاهای دولتی امکانات خود را در حد رایگان و با کیفیت به دانشجویان این رشته ها ارائه می دهد.

شهریه ی فیزیوتراپی دانشگاه های آزاد پایین تر از پردیس خودگردان می باشد و شهریه ی این رشته با رشته های پزشکی در یه رده قرار می گیرد و جزء پر طرفدارترین رشته ها برای افرادی می باشد که در رشته های پزشکی ،دندانپزشکی و داروسازی قبولی تایید شده را به دست نمی اورند.طول تحصیل در این رشته به مدت 4 سال می باشد که افراد باید این دوره ی تحصیلی را برای اخذ مدرک طی نمایند.

بازارکار فیزیو تراپی در ایران و خارج از کشور

افرادی که دارای مدرک فیزیوتراپی هستند می توانند با پرداخت شهریه ی فیزیوتراپی توان بخشی و آموزش های لازم را ببینند.این رشته در همه ی جای دنیا قابل تایید می باشد و افرادی که این رشته را با موفقیت به اتمام می رسانند می توانند در بازار کار این رشته وارد شوند و دآرمد بسیار بالایی را داشته باشند. این رشته در کشور های خارجی و داخلی طرفدار زیادی را برای اشغال به کار دارد که این مدرک تحصیلی برای افراد مهاجرتی از مزایای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

در کشور های خارجی این دسته از رشته های غیر پزشکی برای توان بخشی افراد ناتوان پر متقاضی می باشد . افرادی که بتوانند شهریه فیزیوتراپی را در این دانشگاه های پردیس خودگردان پرداخت کنند و فارغ التحصیل بشوند زندگی و مشاغل بسیاری در انتظار آن ها قرار می گیرد.

شهریه ی فیزیوتراپی در کشور های اروپایی

بهترین کشورها برای تحصیل این رشته ازجمله کشور امریکا،اتریش،سوئد و ترکیه  می باشد که هزینه های پرداخت شهریه ی فیزوتراپی در این کشورها مختلف می باشد که هر کشوری برای تعیین شهریه ی این رشته یک مبلغ را مورد بررسی قرار داده و تعیین می نماید.

کشورهای اروپایی جز دسته از کشور هایی می باشد که از نظر تحصیل و امکانات برای دانشجویان مهاجرتی عالی ترین شرایط را فراهم  ساخته است .افراد بعد از دریافت ویزای تحصیلی هر کشور می توانند با تاییده ی استاد آن کشور مربوطه برای مهاجرت به کشورهای مورد نظر سفر کنند و به تحصیل در آن کشور بپردازند.ویزای تحصیلی و پرداخت شهریه ی رشته ی فیزیوتراپی برای این افراد که توانایی مالی را دارند امکان پذیر می باشد.

قبولی در رشته ی فیزیوتراپی

سازمان سنجش هر ساله برای متقاضیان این رشته قوانین جدیدی را در نظر می گیرد.سازمان سنجش اعلام ورودی به این رشته را در دانشگاه های مختلف سراسر کشور اعلام می کند .ثبت نام این رشته در مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود برای دانشگاه های دولتی و آزاد باید داوطلبان در کنکور سراسری شرکت کنند تا بتوانند با رتبه ی قبولی در این دانشگاه ها ادامه تحصیل کنند.

افرادی که توان خواندن دروس گروه تجربی را ندارند و نمی توانند در کنکور های سراسری شرکت کنند سازمان سنجش یک امتیاز برای این افراد در نظر گرفته است که با پرداخت شهریه بتواند در رشته ی مورد علاقه ی خود تحصیل کنند و گزینه برای افراد دانشگاه پردیس خودگردان می باشد  این دانشگاه با پرداخت شهریه مجوز تحصیل در رشته های پزشکی و غیر پزشکی را داشته باشند .

داوطالبان رشته ی فیزیوتراپی برای ثبت نام و اطلاعات از پذیرش دانشگاه ها می توانند با مشاوران صدای سنجش در ارتباط باشند .زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش ،بخش شهریه و مهاجرت در این رشته را به اطلاع شما عزیزان برسانند .مشاوران صدای سنجش راهنمایی شما در خصوص رشته ی فیزیوتراپی می باشد که اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان برای این رشته را بگزارد .

جهت مکالمه با کارشناسان صدای سنجش لطفا از فرم زیر وقت مشاوره رزرو بفرمایید

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1 شب

تلفن پشتیانی رزرو وقت مشاوره

02166837359-02166868571

بسته مشاوره تحصیلی

  • داوطلبان لطفا پس از خرید بسته مکالمه منتظر تماس کارشناسان صدای سنجش باشید
  • 0 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.